snuif en pre-work out?

Kun je snuif mixen met pre-work out. Dat stof die ze gebruiken voor het trainen/bodybuilden voor een extreme boost? Hier krijg je extreme stuitergevoel van. Nou vraag ik me af of er iemand is die dit eerder heb geprobeerd met coke?

MeejheM

Badass junkie
"pre-work out" is geen stof maar een product. ik heb geen idee wat erin zit, maar waarschijnlijk is de dosering die je nodig hebt zo hoog dat snuiven niet opschiet.

nogmaals, ik heb geen idee wat erinzit. snuiven en dosering moet je zelf maar ff proberen, als je daar behoefte toe hebt.

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Dat is toch een soort melkpoeder van die supplementen? Dat kun je prima mengen met snuifcoke, alleen krijg je daar geen extra boost van denk ik. Testosteron en snuifcoke samen geeft wel een extra boost alleen dat kun je beter niet mengen.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Smuiftabak misschien? Het is wel ouderwets, het was populair in de Gouden Eeuw. Schijnt tering pijn aan je neus te doen maar als je gewend bent alles te snuiven en zelfs van plan bent om dit in je neus te proppen:

dextrose, maltodextrine, creatine monohydraat, l-arginine alpha keto gluteraat, taurine, aroma, tri creatine malaat, tyrosine, cafeïne anhydraat (180mg/30g), zuurteregelaar: E330, creatine ethyl ester, l-ornithine alpha keto gluteraat, creatine ethyl ester malaat, citrulline malaat, magnesium citraat, kalium chloride, zoetstof: E952+E954, natrium chloride, calcium gluconaat, vitamine B3, kleurstof: E110.

Dan zul je er wel tegen kunnen. Succes in ieder geval. :confused:

Joopiejo

Bewuste gebruiker
Dunnetjess33 zei:
dextrose, maltodextrine, creatine monohydraat, l-arginine alpha keto gluteraat, taurine, aroma, tri creatine malaat, tyrosine, cafeïne anhydraat (180mg/30g), zuurteregelaar: E330, creatine ethyl ester, l-ornithine alpha keto gluteraat, creatine ethyl ester malaat, citrulline malaat, magnesium citraat, kalium chloride, zoetstof: E952+E954, natrium chloride, calcium gluconaat, vitamine B3, kleurstof: E110.

Dit is niet persee ongezond volgens mij, coke wel.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Eigenlijk had ik wel een opmerking van EI hier verwacht. Dit ligt wel een beetje in de lijn met zijn reacties (lijn :tearsofjoy: )

Er zit in pre-work out bepaalde stoffen in die jou enorme boost geven. stoffen waardoor je niet meer in slaap kan vallen . het zijn geen melkproducten. dat is meer voor shakes etc. die je drinkt bij het trainen. bij sommige pre-workout krijg je geen eens een crash daarna. Ooit van de pil black cat gehoord? Een zelfde soort effect maar nog erger. van kennissen gehoord die prework out innemen en tegelijk snuiven dat ze enorme stuitereffect krijgen. aleen wou ik weten of je dit gewoon kan mixen en tegelijk kan snuiven. wellicht gewoon apart innemen hahahah :rock:

MeejheM

Badass junkie
sniffnsmoke zei:
Er zit in pre-work out bepaalde stoffen in die jou enorme boost geven. stoffen waardoor je niet meer in slaap kan vallen . het zijn geen melkproducten. dat is meer voor shakes etc. die je drinkt bij het trainen. bij sommige pre-workout krijg je geen eens een crash daarna. Ooit van de pil black cat gehoord? Een zelfde soort effect maar nog erger. van kennissen gehoord die prework out innemen en tegelijk snuiven dat ze enorme stuitereffect krijgen. aleen wou ik weten of je dit gewoon kan mixen en tegelijk kan snuiven. wellicht gewoon apart innemen hahahah :rock:

Wat is eigenlijk de aanbevolen hoeveelheid om te gebruiken van die "pre workout"? als dat maar een fractie van een gram is kan je het makkelijk snuiven, maar ik ga er van uit dat het meerdere grammen zijn, succes daarmee.

Exceptional Insight zei:
Dunnetjess33 zei:
Eigenlijk had ik wel een opmerking van EI hier verwacht. Dit ligt wel een beetje in de lijn met zijn reacties (lijn :tearsofjoy: )
Sommige vragen verdienen geen antwoord.

Sommige antwoorden zijn ook de moeite niet waard om te posten.

Bovenaan