Snel vraagje..

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Heb vandaag 2 pilletjes op.. Het was alweer een dikke maand gelede datk nog eens iets genome had. Nu heb ik eig geen flikker gevoeld van die kutpille :openmouth: Sewes hebk een versace hope dat ie werkt..
Is er een kans dat ie niet gaat werken omdat ik er al 2gestoken heb? want dat zou ik wel kut vinde? :confused:

-spaceman-

Badass junkie
pilliewilly zei:
Heb vandaag 2 pilletjes op.. Het was alweer een dikke maand gelede datk nog eens iets genome had. Nu heb ik eig geen flikker gevoeld van die kutpille :openmouth: Sewes hebk een versace hope dat ie werkt..
Is er een kans dat ie niet gaat werken omdat ik er al 2gestoken heb? want dat zou ik wel kut vinde? :confused:

Ik denk niet dat de kans groter word dat het niet werkt... er is maar 1 manier om er achter te komen...

J0rrit

Badass junkie
als die 2 toch niet werkten, heb je in feite niks gehad. :rolleyes:

Dus hij zal zeker werken als het een goeie pil is.

Dude64

Experimenterende gebruiker
Ga eerst eens wat lezen over serotine en tijden tussen gebruik (zoekfunctie van deze site) voor je dit soort vragen stelt. De periode tussen gebruik van een maand is gewoon te kort en dan kan je op een gegeven moment slikken wat je wilt, maar heb je geen effect meer.

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
Dude64 zei:
Ga eerst eens wat lezen over serotine en tijden tussen gebruik (zoekfunctie van deze site) voor je dit soort vragen stelt. De periode tussen gebruik van een maand is gewoon te kort en dan kan je op een gegeven moment slikken wat je wilt, maar heb je geen effect meer.

das onzin!! ik deed het vroeger elk weekend en voelde elk weekend elke pil

acidboy

Badass junkie
ja voelen zal je wel doen, en strak staan. Maar het blije xtc gevoel? daarvoor moet je toch echt tussenpozen van minstens 2 maanden inlassen. Da's geen onzin.

dutch-lycan

Bewuste gebruiker
hij zegt dat je het effect niet meer heb dat heb je echt nog wel dan

het is een ander effect jah dat ben ik met jullie eens maar je ben nog steeds waus hoor

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Effect heb ik gehad hoor! Maar idd het lovegevoel bleef een beetje achterwege.. Wel lekker strak, grote pupille, kauwe en maar lulle tege iedereen :P

:hearteyes:

Bovenaan