snachts in bos trippen

Hhff1234

Newbie
hallo,
ik heb een vraagje ivm met een lsd

ik heb al een paar keer getript, 1 keer op lsd en ook wel is op paddos en truffels.

we zijn van plan om deze nacht te trippen op lsd in een bos. Maar dan vraag ik ik mij af, is dat wel verstandig snachts in eeeen bos? Het lijkt mij dat je sneller een bad trip kan krijgen. Of is dit helemaal niet zo?

alvast bedankt

Woezoe

Bewuste gebruiker
Ik denk dat je je zowieso wel een beetje opgejaagd voelt s’nachts in een bos dus dat gevoel kan alleen maar versterkt worden. Ik zou het risico niet nemen!

8️⃣6️⃣

Badass junkie
@Hhff1234

Jaaah doen! Is geweldig!

Beste is net voor de schemering beginnen en dan de nacht in. Heel vet om het steeds donkerder te zien worden. Lekker creepy sfeertje.

Zelf had ik niet t idee dat ik sneller in een bad trip zou geraken, maar ik heb uberhaupt al nooit bad trips.

Neem n tentje mee met wat spullen zodat je n soort van basis hebt en eventueel in t bos kan overnachten. Nog beter is met de juiste vergunning met hengeltje en tentje aan t water te bivakkeren, dan kunne ze je niet wegsturen voor wildkamperen.

Trip ze!

Rtby

Experimenterende gebruiker
Houd er wel rekening mee dat de temperatuur de afgelopen dagen fors is gedaald. Met name 's nachts kan het inmiddels echt koud worden, vooral in het bos.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Gewoon doen. Zorg voor wat lekker eten en drinken tijdens de nacht want het word wel koud dus die extra energie kan je wel gebruiken.

Woezoe

Bewuste gebruiker
Oudere vriend van mij was gaan trippen op paddo's 'snachts in het bos en vertelde dat hij mieren uit z'n armen zag lopen en voelde zich extreem opgejaagd. Hij durfde niet op de grond in een tent te gaan liggen ofzo. Maarja dat was zijn effect natuurlijk. Laat je ons weten hoe het was gegaan?

Hhff1234

Newbie
bedankt voor de reacties! Onze trip avond ging niet door door dus gaan we volgende week naar het bos. Ik zal ook een trip reportje schrijven

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Hm, mijn voorkeur zou uitgaan naar overdag. Trippen in het bos is prachtig, en hoe meer je er dan ook echt van kan zien, hoe beter!

's Nachts in een bos trippen lijkt mij een beetje unheimisch. Ik ben totaal niet bang in het donker of bang om slecht te gaan op psychedelica, maar ik merk wel altijd dat ik extreem gevoelig voor sferen ben tijdens een trip. Het duistere van een trip in het bos trekt me dan niet zo. Misschien is het juist heel magisch, dat kan ook, kan echt zomaar twee totaal verschillende kanten op. Maar ik kies dan toch liever voor de iets veiligere en comfortabelere weg. Als je trip toevallig wat negatief uitpakt, dan wil je niet in een donker en koud bos zitten. En andersom zou ik me ook kunnen voorstellen dat je trip eerder de negatieve kant op gaat als alles donker om je heen is, als je daar gevoelig voor bent. Maak er dan in ieder geval een comfy en gezellig chillplekje van zou ik zeggen. :)

Ik ben benieuwd hoe het wordt!

Psilocyloner

Bewuste gebruiker
Ik heb driemaal 's nachts alleen in het bos getript op truffels. Mijn allereerste trip was zelfs 's nachts in het bos. Ik had als voorwaarde gesteld mijn eerste trip alleen, in het bos bij nacht te willen beleven. Ik wou echt één zijn met de natuur. Ik vind de duisternis in het bos totaal niet onprettig. Integendeel, ik vind de energie van de nacht sowieso fijner, maar de energie die een bos ademt in de nacht vind ik echt geweldig. Voor mij past dit helemaal bij een trip op natuurlijke psychedelica. Ik voel me in het bos helemaal thuis en volkomen veilig, haast nog veiliger dan in mijn eigen huis. Alsof de natuur om me heen zich over me ontfermt tijdens een nachtelijk verblijf in het bos.

Of ik nou 's nachts of overdag trip, ik zet ook altijd eerst een basis op en ik neem voldoende eten en drinken mee als ik naar het bos ga. Timing is denk ik persoonlijke voorkeur. Ik hoor @acht.zes aanraden om voor de schemering te beginnen. Dit is iets wat ik, bedenk ik me nu, nog nooit heb gedaan maar wat ik nu ik het zo lees zeker eens ga proberen volgende zomer. Zelf tot nu toe altijd pas later in de nacht begonnen, zodat na de piek het ochtendschemer alweer verschijnt en je in de comedown van je trip kunt genieten van de eerste zonnestralen, om even later in de verwarmende ochtendzon te genieten van een heerlijk ontbijtje. Echt goddelijk lekker is dat dan! Maar, en daarbij onderstreep ik wat @Rtby zegt, vergis je niet in de temperatuur! Heb één keer meegemaakt dat het onverwachts bar koud bleek. Het bos koelt 's nachts bovendien harder af dan de stad, hou daar ook rekening mee.

Oh, fuck. Oude thread...

Laatst bewerkt:
Bovenaan