smartshops

goede avond aan u allen,

Ik ben van België en wij hebben geen smartshops, de dichtste ligt in Terneuzen (voor mij) dus moet ik heel wat moeite doen om ze te bereiken. Ik weet dat ze verschillende mengsels verkopen zoals herbal xtc enz... Maar zijn de producten van de smartshop wel de moeite waard?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ook een goede avond, een smart shop heeft wel leuke spullen (salvia, truffels,en nog een hoop) Het is maar net wat zelf het leukst lijkt, stimulanten,psychoactieve spullen. Klik anders op Azareus en kijk of je daar dingen ziet die je aanspreken. Inderdaad jammer dat er geen in de buurt zit bij je. Succes met uitzoeken/onderzoeken! Salvia vind ik bijvoorbeeld absoluut de moeite waard persoonlijk, ieder zijn eigen favoriet. De een is een stuk leuker dan het andere, aardig wat keuze meestal :wink:

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
ik vind salvia en truffels het beste in smartshops al die stimulerende nest dat ze daar verkopen werkt voor geen meter bij mij mja iedereen is anders
die dingen zijn mss goed om je in te wijden in drugs (mijn mening he )

grtz :wave:

miss laten reactie kom breda daar komen Belgen/Fransen voor WietShop/Smartshops heb er hier all in me straat 4 vrij dicht bij elkaar staan dus^^!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
lsdlicious zei:
ik vind salvia en truffels het beste in smartshops al die stimulerende nest dat ze daar verkopen werkt voor geen meter

hier moet ik je tegenspreken, van een smartshop in breda heb ik ooit herbal xtc (n-eye-zzz) gekocht en 2 caps geslikt en 6u zeer close to the real thing gezeten was tussen speed en xtc. echt zeeeer leuke euforische tintelende ervaring maar nu is de vraag... hoe herbal is die herbal xtc nu eigenlijk?

lsdlicious

Bewuste gebruiker
Tripreporter
mandragora zei:
lsdlicious zei:
ik vind salvia en truffels het beste in smartshops al die stimulerende nest dat ze daar verkopen werkt voor geen meter

hier moet ik je tegenspreken, van een smartshop in breda heb ik ooit herbal xtc (n-eye-zzz) gekocht en 2 caps geslikt en 6u zeer close to the real thing gezeten was tussen speed en xtc. echt zeeeer leuke euforische tintelende ervaring maar nu is de vraag... hoe herbal is die herbal xtc nu eigenlijk?

wat is herbal xtc? is het hetzelfde als gewoon xtc?want had overlaats hier gereageerd op een topic over herbal xtc (kdacht dat het gewoon weer een nieuw naampje was) maar het bleek iets anders

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
dat zijn 'natuurlijke' brouwseltjes (vloeistof, capsules,...) die een vergelijkbare werking als xtc/speed zouden moeten vertonen. vraag maar in de smartshop en probeer het zelfde product als mij te verkrijgen... gegarandeerd pure euforie en eenwording met muziek, echt goed spul en zogoed als geen weerbots.

Bovenaan