Smartshop regels

mario1223

Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraag over smartshops.

Nou wil ik dus truffels gaan doen, maar ik ben nog geen 18. Krijg je die gewoon mee bij de smartshop of moet je echt 18 zijn? Mijn beste vriend heeft laatst ook 15gram van de zwaarste gehaald ookal is hij ook nog maar 16.. (toen)

ooscaar

Wijs gebruiker
Ze mogen het eigenlijk niet verkopen aan minderjarigen, maar in de praktijk wordt die regel niet echt gehandhaafd. Ik zou het gewoon proberen, het ergste wat er kan gebeuren is dat je te horen krijgt dat ze het niet aan jou willen verkopen, en dan ga je naar de volgende smartshop.

Fool

Badass junkie
Ze mogen het juist wel, maar het beleid van veel smartshops is om het wel te controleren en niet mee te geven aan minderjarigen. Belachelijk dat dit niet officieel geregeld is.

Snowblind

Belezen gebruiker
Gewoon beetje stoer kijken Mario. Eventueel cap & zonnebril op. :sunglasses:

Zou als 17 jarige enigszins op mijn hoede zijn dat je brain geen truffel wordt. Bedoel het niet kleinerend maar de boel onder je schedeldak is nog volop in ontwikkeling.
Zonde als dat wonderbaarlijke proces door te veel dope verstoord word. :wink:

Fool

Badass junkie
Anders gewoon zeggen dat je DMT thuis hebt liggen, maar liever eerst truffels wou uitproberen om tripervaring wat op te bouwen. Maar dat je nu helaas toch maar gelijk de DMT moet gaan roken.

Misschien gaat 'ie dan wel overstag, de meeste mensen in de Smartshop schrikken behoorlijk als ze DMT horen en vooral als het onervaren trippers betreft.

MeejheM

Badass junkie
Fool zei:
Anders gewoon zeggen dat je DMT thuis hebt liggen, maar liever eerst truffels wou uitproberen om tripervaring wat op te bouwen. Maar dat je nu helaas toch maar gelijk de DMT moet gaan roken.

Misschien gaat 'ie dan wel overstag, de meeste mensen in de Smartshop schrikken behoorlijk als ze DMT horen en vooral als het onervaren trippers betreft.

ik vermoed dat mensen die in de smartshop werken elke dag wel met 5 sterkere verhalen naar huis gaan. werkt er iemand hier in een smartshop? ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor interessante klanten je allemaal tegenkomt.

Fool

Badass junkie
MeejheM zei:
Fool zei:

ik vermoed dat mensen die in de smartshop werken elke dag wel met 5 sterkere verhalen naar huis gaan. werkt er iemand hier in een smartshop? ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor interessante klanten je allemaal tegenkomt.
Dat zullen ze allicht, maar als je de keuze hebt om een 17 jarige een doosje truffels mee te geven of dat niet te doen, wetende dat hij onervaring DMT gaat roken, zullen er denk ik wel een aantal overstag gaan. :)

Bovenaan