Smartshop pillen

Telpeva

Belezen gebruiker
Klinkt als de betere smartshop, erg gemakkelijk zeg!

Zag de naam salvia nog even voorbij vliegen, en dat is inderdaad ook heftig werkend, zonder enige twijfel (alleen dan weer niet echt vergelijkbaar met pillen). Maar net zoals met andere smartshop dingen wel weer erg duur helaas.

Not-Nauw

Experimenterende gebruiker
Ah Merci Madam!

Ik neem aan dat deze dan ook niet te testen zijn voor inhoud, omdat het moeilijk onderzoeken is als je niet weet waar je naar zoekt??
Ik denk dat ik vanmiddag toch even helemaal naar Hoorn vlieg om een paar op te halen (puls wat bonbons) voor Mysteryland. En als het kan, ook om te testen.

Telpeva

Belezen gebruiker
Goede vraag eigenlijk... Ik weet dat er een stel RC's zijn die sowieso niet onder het kopje drugs/opiumwet vallen, 2C-C bijvoorbeeld, vraag me af of ze dat uberhaupt dan willen testen dan.

Ow wacht even, (bijna?) alle RC's worden uit het buitenland gehaald toch?

Site Jellinek:
Het enige dat we niet testen zijn:

* grondstoffen om drugs mee te maken.
* drugs die je in het Buitenland hebt gekocht (de testservices werken mee aan een onderzoek naar de Nederlandse drugsmarkt en Buitenlandse drugs vervuilen dit onderzoek)

Telpeva

Belezen gebruiker
Mocht iemand deze info hier ooit nog een keertje nalezen :) :

Had trouwens over dat RC's testen nog een antwoord gekregen van een groot wijsgeer, die tevens sporadisch op deze fora pleegt te ronddwalen:

4-FMP kunnen ze niet testen, 2C-B wel, een monster met 2C-E en 2C-T7 erin wordt ze te gek. 2C-T7 en 2C-T4 kunnen ze niet uit elkaar houden :P
Maar verder moet e.a. wel in ieder geval kwalitatief zijn aan te tonen, ze zullen echter niet overal referentiewaarden voor hebben (zoals voor 4-FMP, is mij verteld toen ik dat een keertje wilde laten testen) en dus krijg je dan niet bij elke een %.

Irie

Belezen gebruiker
Er moeten toch ook wel goede dingen te halen zijn in de smartshop...maar het aanbod is te groot, en de teleurstelling ook als het effect nihil is.
Ik heb nochtans (jaren geleden) mijn eerste 2cb'tjes vanuit de smartshop ... heerlijk was dat!!

dus ... als er nog 'goede' dingen te halen zijn ... let us know!

Bovenaan