Smartshop pillen

Junk Deluxe

Belezen gebruiker
Ik heb gehoord dat ze in de smartshop natuurlijke pillen verkopen, maar mijn vraag is, werkt het dan net zoals by X of ...?

KoxBox

Badass junkie
Junk Deluxe zei:
Ik heb gehoord dat ze in de smartshop natuurlijke pillen verkopen, maar mijn vraag is, werkt het dan net zoals by X of ...?
Dat moet je niet kopen, dikken brol. Weinig tot geen effect. Geef je geld maar aan echte drugs. :grin:

Drientje

DF-koning
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:
Dat moet je niet kopen, dikken brol. Weinig tot geen effect. Geef je geld maar aan echte drugs. :grin:
Laatste keer dat ik zoiets kocht kreeg ik er grote rode uitslag van en jeuk.

KoxBox

Badass junkie
Drientje zei:
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:
Je had tenminste effect.

langeman

Bewuste gebruiker
Ja lachen, en vooral de opmerking van KoxBox. Heerlijk zulke opmerkingen. In de stad ook altijd bij van die verkopers/enqueteurs.....

Mag ik u wat vragen? ... Dat doe je al....

Maar OT: de eerste herbal XTC die werkt moet ik nog tegen komen. Nooit uitslag gehad, wel hoofdpijn.

Aalpoepert

Badass junkie
langeman zei:
Mag ik u wat vragen? ... Dat doe je al....
Ja! Haha! Dat doe ik ook nog wel eens op mijn werk als een klant vraagt of die iets mag vragen. Natuurlijk wel bij wijze van vriendelijk grapje en alleen bij mensen waar het kan.

yxes

Bewuste gebruiker
wel eens genomen in de comedown van normale xtc, het enigste wat ik ervan voelde is me superwarm worden dat was het. het drankje voelde ook vreemd warm aan in je mond (niet pittig maar letterlijk warm) Maja we wilden nog even doorgaan en hadden geen normale xtc meer -.- haha. Tip nooit kopen, ga maar voor iets anders

Intoxication

Bewuste gebruiker
yxes zei:
wel eens genomen in de comedown van normale xtc, het enigste wat ik ervan voelde is me superwarm worden dat was het. het drankje voelde ook vreemd warm aan in je mond (niet pittig maar letterlijk warm) Maja we wilden nog even doorgaan en hadden geen normale xtc meer -.- haha. Tip nooit kopen, ga maar voor iets anders
denk dat dat nog van de gewone pil was, placebo effect dus:tongueout:

Angelic

Newbie
Herbal xtc werkt inderdaad niet.. Tenminste, als je harddrugs (hebt) gebruikt.
Maar denk dat het heel persoonlijk is; bij mij doet het geen fuck(nooit gedaan ook), maar bij een vriend van me werkt het als een tiet..

En toch wil ik je adviseren; gewoon aan de chemicalën! :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Angelic zei:
Herbal xtc werkt inderdaad niet.. Tenminste, als je harddrugs (hebt) gebruikt.
Maar denk dat het heel persoonlijk is; bij mij doet het geen fuck(nooit gedaan ook), maar bij een vriend van me werkt het als een tiet..

En toch wil ik je adviseren; gewoon aan de chemicalën! :P

Heeft je vriend ooit al eens iets anders gedaan ?

Ik denk sowieso dat er maar een groep mensen is waarbij het echt werkt. Mensen die beginnen met drugs, die er nog niks van afweten. Ze komen in de smartschop en krijgen dat als wondermiddel aangeprezen, ze geloven dat. En dan is het voornamelijk een placebo-effect dat het werk doet, denk ik.

Ooit gebruikt bij gebrek aan, altijd beter dan niets dachten we toen nog, mijn vriend merkte niks en ik zag ze vliegen, het had in elk geval alles behalve het lekkere effect wat we wilden. Die zooi voor ons in elk geval nooit meer

KoxBox

Badass junkie
pringle1968 zei:
Ooit gebruikt bij gebrek aan, altijd beter dan niets dachten we toen nog, mijn vriend merkte niks en ik zag ze vliegen, het had in elk geval alles behalve het lekkere effect wat we wilden. Die zooi voor ons in elk geval nooit meer
Wat zag je dan vliegen?

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Drientje zei:
KoxBox zei:
Junk Deluxe zei:

Wat had je voor iets genomen om rode uitslag te krijgen dan?

Ik kies ook voor het "Echte" werk, ik ben geen fan voor de smartshop als het gaat om "Harddrugs vervangers"

Maar ieder ze ding.

Ik zou zeggen probeer het een keer en laat je verrassen.. :)

Telpeva

Belezen gebruiker
Naja, om te zeggen dat ALLE smartdrug - xtc vervangers niet werken ben ik niet mee eens.
En... Ja, ik spreek uit ervaring, en ja tuurlijk ik heb al wel echte xtc gehad :).

Spul wat ik heb gehad, had als werkzame stof bzp. Had ik besteld via internet, is ivm een ban in veel landen wat moeilijker te vinden, maar is er nog wel (smileys, beanz... zoiets was het merk wat ik had). Ik ging er redelijk prima op, beetje trippy, ging veel ouwehoeren, maar de vriendin die het toen ook nam ging echt Finaal Kapot... Kennelijk reageert niet iedereen er even goed op. Anyhow, ligt in NL smartshops in de winkel van merk zoo 9, maar daar zit maar een hele tamme portie in.
Laatst trouwens meerdere positieve reacties gelezen op een forum van mensen die Hummer energy pills hadden gekocht, die schijnen ook te werken, maar heb er zelf geen ervaring mee.

Maarre, de keuze voor die dingen zou ik NIET meer maken. Was sowieso nog steeds junk voor het lichaam, de prijs die je ervoor betaald is ridicuul, en volgens kunnen die dingen nooit tippen aan echte pillen omdat die love-buzz er niet bij komt (en die is Zooo chill :hearteyes: ).

Ik moet komende maand weer even braaf zijn van mezelf, maar op Mysteryland gaan mn maten en ik weer een klein MDMA feestje bouwen, heb er nu alweer zin in!

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Feestje.... :hearteyes:

Ik moet inderdaad toegeven dat niet alles uit de smartshop slecht of negatief is zeker niet. Maar steeds meer dingen verdwijnen uit de smartshop.

Van horen zeggen, van voor mijn tijd: "Vroeger kon je bijna alles wat nu illegaal is halen in de smartshop."

:)

Telpeva

Belezen gebruiker
Zeker een kern van waarheid in.
de research chemical Methylone is best een prima M alternatief. Was eerst te koop als Explosion, maar vrij vlot verboden.
Mephedrone heeft ook zo'n geschiedenis...

Zullen er vast wel meer zijn.

Dica

Newbie
sommige smartdrugs word je zeker wel dol van.maar dingen als Happy-Caps of.. Bionix, werken echt niet.. of heel minimaal.. :openmouth:

Drientje

DF-koning
Die met Datura en LSA erin (ja dat word verkocht in de shop), salvia etc.

Die happEcaps kreeg ik uitslag van.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
pascal828 zei:
Sublimo zei:
Dica zei:
sommige smartdrugs word je zeker wel dol van.maar dingen als Happy-Caps of.. Bionix, werken echt niet.. of heel minimaal.. :openmouth:

Welke werken dan wel ?
Volgens mij die Placebo-pills, werken keihard. Dikke rush van de Caffeïne, niet te filmen.

Ja, zeker als dat zo van die mensen zijn die een liter koffie drinken en dan rustig gaan slapen. Dat is toch wel het toppunt van verbeelding. :tearsofjoy:

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:

Verkopen ze Datura in een smartschop ? :openmouth: Onder welke vorm ?

Drientje

DF-koning
Sublimo zei:
Drientje zei:

Geen idee maar ze verkopen het, zeker weten. Heb er ongeveer een jaar geleden een docu over gezien. Maar die was bij vrienden en ik weet echt niet meer hoe die heet.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Sublimo zei:
Drientje zei:

Geen idee maar ze verkopen het, zeker weten. Heb er ongeveer een jaar geleden een docu over gezien. Maar die was bij vrienden en ik weet echt niet meer hoe die heet.

Oh, dat is geen probleem. :) Ik ga het, als ik de volgende keer in de smartschop ben hier, eens vragen. Ben ook wel benieuwd of ze me er enige uitleg bij gaan geven.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:
Sublimo zei:
Drientje zei:

Op speurders sowieso:

http://www.speurders.nl/overzicht/bouw- ... 59383.html

Maar is dat niet normaal ? Ik dacht je dat je de plant/zaden gewoon kon kopen bij een tuincentrum ofzo, want die zijn toch niet illegaal ?

Not-Nauw

Experimenterende gebruiker
Ik de Smartshop in Hoorn heb ik echter wel pillen gehaald waar ik net zo hard/harder op ben gegaan dan menig xtc. Nu is mijn ervaring met MDMA beperkt, maar wel voldoende om te zeggen dat die Nu'tjes/Human Nature/Amaste (het veranderd regelmatig van naam) die ze daar verkopen toch wel lekkere is. Ze kosten helaas €13,- voor 2 blauw witte capsules. Hierop heb je aan het begin wel genoeg aan voor een hele avond. Wat er in zit, weet ik niet. Ik heb ze nog niet laten testen.
Ik heb hier vaak op lopen trippen. Meestal 2 pillen voor een dikke trip van 8uur. Na 45minuten voel je het borrelen in je maag. Na 60 minuten begin je je licht te voelen in je hoofd. Korte tijd daarna komt er echt een heftig 'love-gevoel' over je heen en we hebben heel wat af geknuffeld :hearteyes: :hearteyes: . En teksten zoals "Ik ben zo blij dat wij bij elkaar zijn", zijn ons niet vreemd gebleven. Na een paar uur neemt het love gevoel op eens af, maar kan soms ook weer in golven terug komen.
Ik zit er over na te denken om deze weer eens op te halen voor Mysteryland!

Verder heb ik ook iets soortgelijks twee keer getest. Deze kwamen echter uit de smartshop in Zwolle. Deze doorzichtige capsules, met een helder wit poedertje, zijn 6euro per stuk en lost verkrijgbaar. Bij een enkele pil heb ik beide keren nooit iets gevoeld. Het gevoel kwam pas bij de tweede pil. Dezen hebben niet het love gevoel. Wel had ik echt zin om veel te doen en werd ik erg druk. Dit leek meer om amfetamine dan mdma. Ook omdat ik nooit kon slapen met deze zooi.
De eerste keer heb ik ze om 2100 in genomen. De tweede om 2200 omdat ik nog niks voelde. Binnen 15minuten liep ik op straat met een stevige pas omdat ik opeens geen zin meer had om binnen te zitten. De kick die toen door me heen ging was echt overweldigend. Helaas was dit er na een uur al weer af en bleef ik gewoon wakker. Verder voelde het een beetje als amfetamine. Ik ben naar een paar vrienden gegaan. Wij hebben wat gepraat over koetjes en kalfjes.In 0300 heb ik een jointje gerookt om te kijken wat het met me deed. Het haalde echt niks uit. Om 0600 probeerde ik wat te slapen, maar ik was om 0900 al weer klaar wakker. Iets wat ik met speed ook vaak heb.

Verder heb ik ook Happy-e-Caps geprobeerd, maar volgens mij kun je dan nog beter Vitamine-C pillen gaan eten. Daar heb je net zoveel plezier van :tearsofjoy: .

Zijn er nog meer mensen met ervaringen van deze pillen uit Hoorn en Zwolle? Ik hoor het graag!!

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Not-Nauw zei:
Ik de Smartshop in Hoorn heb ik echter wel pillen gehaald waar ik net zo hard/harder op ben gegaan dan menig xtc. Nu is mijn ervaring met MDMA beperkt, maar wel voldoende om te zeggen dat die Nu'tjes/Human Nature/Amaste (het veranderd regelmatig van naam) die ze daar verkopen toch wel lekkere is. Ze kosten helaas €13,- voor 2 blauw witte capsules. Hierop heb je aan het begin wel genoeg aan voor een hele avond. Wat er in zit, weet ik niet. Ik heb ze nog niet laten testen.
Ik heb hier vaak op lopen trippen. Meestal 2 pillen voor een dikke trip van 8uur. Na 45minuten voel je het borrelen in je maag. Na 60 minuten begin je je licht te voelen in je hoofd. Korte tijd daarna komt er echt een heftig 'love-gevoel' over je heen en we hebben heel wat af geknuffeld :hearteyes: :hearteyes: . En teksten zoals "Ik ben zo blij dat wij bij elkaar zijn", zijn ons niet vreemd gebleven. Na een paar uur neemt het love gevoel op eens af, maar kan soms ook weer in golven terug komen.
Ik zit er over na te denken om deze weer eens op te halen voor Mysteryland!

Verder heb ik ook iets soortgelijks twee keer getest. Deze kwamen echter uit de smartshop in Zwolle. Deze doorzichtige capsules, met een helder wit poedertje, zijn 6euro per stuk en lost verkrijgbaar. Bij een enkele pil heb ik beide keren nooit iets gevoeld. Het gevoel kwam pas bij de tweede pil. Dezen hebben niet het love gevoel. Wel had ik echt zin om veel te doen en werd ik erg druk. Dit leek meer om amfetamine dan mdma. Ook omdat ik nooit kon slapen met deze zooi.
De eerste keer heb ik ze om 2100 in genomen. De tweede om 2200 omdat ik nog niks voelde. Binnen 15minuten liep ik op straat met een stevige pas omdat ik opeens geen zin meer had om binnen te zitten. De kick die toen door me heen ging was echt overweldigend. Helaas was dit er na een uur al weer af en bleef ik gewoon wakker. Verder voelde het een beetje als amfetamine. Ik ben naar een paar vrienden gegaan. Wij hebben wat gepraat over koetjes en kalfjes.In 0300 heb ik een jointje gerookt om te kijken wat het met me deed. Het haalde echt niks uit. Om 0600 probeerde ik wat te slapen, maar ik was om 0900 al weer klaar wakker. Iets wat ik met speed ook vaak heb.

Verder heb ik ook Happy-e-Caps geprobeerd, maar volgens mij kun je dan nog beter Vitamine-C pillen gaan eten. Daar heb je net zoveel plezier van :tearsofjoy: .

Zijn er nog meer mensen met ervaringen van deze pillen uit Hoorn en Zwolle? Ik hoor het graag!!

Staat er niet op de verpakking wat erin zit ?

Not-Nauw

Experimenterende gebruiker
Die van Zwolle komen gewoon onder de balie vandaan. Die van Hoorn zit wel een bijsluiter bij, maar die heb ik momenteel niet bij de hand. Ik zal even kijken of ik eentje kan regelen. Maar dan nog, ik twijfel aan de betrouwbaarheid van die informatie.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Not-Nauw zei:
Die van Zwolle komen gewoon onder de balie vandaan. Die van Hoorn zit wel een bijsluiter bij, maar die heb ik momenteel niet bij de hand. Ik zal even kijken of ik eentje kan regelen. Maar dan nog, ik twijfel aan de betrouwbaarheid van die informatie.

Dat verklaard een hoop. Dan kan er net zo goed een RC in hebben gezeten. :)

Bovenaan