Smaak van paddo's

Roper207

Experimenterende gebruiker
ik hoor heel veel op dit forum "ranzige smaak van paddo's" etc.

en ik vroeg mij af hoeveel mensen dit nu vinden

ikzelf vind het niet echt ranzig gewoon een lekker bakje cuppa soep:P

anyway's your tought's?

Riel

Bewuste gebruiker
het is wel heel smerig, maar met een thee derbij gewoon snel opeten en goed kauwen geen probleem.

azgaza

Badass junkie
Ik kan ze wel gewoon zo weg eten met alleen wat water om ze weg te spoelen, maar de combinatie bitter muf is nou niet iets om enthausiast over te worden.

OnderDeEik

Wijs gebruiker
Inderdaad, erg muffig en ik associeer het nogal met modderige grond en bladeren.
Lekker is het niet maar ranzig gaat wel heel erg ver.

Heb er nog geen problemen mee gehad om ze weg te krijgen.

Het soepje van Amanita Muscaria van laatst was wel aardig vies... brr

Bartyo

Bewuste gebruiker
Het ligt er een beetje aan wat voor soort paddo's en waar je ze haalt heb ik het idee.
Had ooit eens hawaiiaanse paddestoelen: erg klein met meer lucht dat inhoud in het steeltje zegmaar.. Deze vond ik niet bepaald vies.
Van de smaak van die lange dikke paddestoelen ben ik ook niet zo'n fan :P

shokora

Wijs gebruiker
De paddenstoelen zelf smaken buitengewoon ranzig. Het heeft inderdaad een modderig smaakje, alsof je iets willekeurigs uit het bos getrokken hebt en er op bent gaan kauwen o.o'

Overigens heb ik ze laatst met een mexicaans sausje gegeten, toen waren ze overheerlijk : D Dus als je het echt niet lekker vind, pleur er een lekker sausje overheen en er is geen probleem meer.

cronos

Wijs gebruiker
OnderDeEik zei:
Inderdaad, erg muffig en ik associeer het nogal met modderige grond en bladeren.
Lekker is het niet maar ranzig gaat wel heel erg ver.

Heb er nog geen problemen mee gehad om ze weg te krijgen.

Het soepje van Amanita Muscaria van laatst was wel aardig vies... brr

idem:erg muffig en ik associeer het nogal met modderige grond en bladeren.

Lekker is het niet maar ranzig gaat wel heel erg ver.wat betekent het woord"ranzig"? :rolleyes: als belg ken ik dit woord niet :wink:

Judas

Wijs gebruiker
Ge kunt ze ook het beste lekker meebakken in een omeletje van kwarteleieren. Goed op smaak brengen met zout, peper, dille, paprikapoeder, knoflook, peterselie en een laagje gesmolten emmenthaler-kaas :)
Heb je meteen een goede bodem voor de trip :mrgreen:
Smullen maar!

Moker

Bewuste gebruiker
ik vind zelf die vieze zure bij smaak zo erg.

Maar laaste keren heb ik het in stukjes gesneden en in een bakje yohgert met een beetje siroop gedaan dit was wel makelijk weg te krijgen.

Immo

Badass junkie
Ik vind die dingen echt niet te eten, meestal gaat het eten van paddo's gepaard met veel kokhalsen etc. Laatste keer had ik ze samen met paprika chips opgegeten, De smaak viel gelukkig best mee. :) Een aantal keren deed ik het met pure chocolade helaas weet de chocolade smaak de smaak van de paddo's niet goed te onderdrukken. Voor de rest heb ik nog nooit echt andere combinaties geprobeerd. Een maatje van me had ze een keer door de vla heen gedaan, Ik wou dat zelf ook doen maar helaas was de vla toen op. :P

Napster

Belezen gebruiker
Het smaakt naar van die blauwe schimmelkaas maar dan bedorven. Opeten gaat gepaard met kotsneigingen.

Judas

Wijs gebruiker
Napster zei:
Het smaakt naar van die blauwe schimmelkaas maar dan bedorven. Opeten gaat gepaard met kotsneigingen.

Dat zeggen moppies ook vaak over sperma en penissen inslikken & toch gunnen ze ons het genot :grin:

Trippen doe je uit liefde voor de mysterieen van de natuur. Doop de magic mushrooms in olijfolie en doorslikken die hap :P

Oom Klaas

Badass junkie
Gewoon eten, geen kleine stukjes snijden of wat dan ook
Lekker kauwen en beetje water erbij, ookal is de smaak niet optimaal des te blijer ben je met de trip die er aan zit te komen :hearteyes:

TrippyShit

Badass junkie
Echt lekker zijn ze niet. Heb nog nooit thee van gezet of ergens doorheen gegooid. Altijd gewoon rauw opgevroten. Valt me wel op dat ze, hoe vaker je ze eet, steeds minder vies worden. Een lekker maaltje zal het nooit worden natuurlijk maar vroeger moest ik egt moeite doen om ze weg te krijgen. Nu hap ik ze gewoon weg :)

vogel

Bewuste gebruiker
De smaak van Paddo,s lijkt ook een beetje op de geur van die grijze (gist?)kattesnoepjes.
beter zet je er thee van ,, al dat paddovlees word weer een drillerige-brei bij het doorslikken.

zommes

Badass junkie
yeti zei:
Ge kunt ze ook het beste lekker meebakken in een omeletje van kwarteleieren. Goed op smaak brengen met zout, peper, dille, paprikapoeder, knoflook, peterselie en een laagje gesmolten emmenthaler-kaas :)
Heb je meteen een goede bodem voor de trip :mrgreen:
Smullen maar!

Meebakken is inderdaad een goeie optie.

Verplaatst naar Natuurlijke Empathogenen.

henkie84

Bewuste gebruiker
Persoonlijk nog nooit problemen gehad bij het opeten van paddo's. Ja, ze smaken naar modder en bladeren, maar dat is ook de mindstate die ze je gunnen. Je bent wat je eet, zeg maar.

X_mellOw

Newbie
hmmmm.. paddows
de smaak.. Omg. praat me er nie Over.
Ben al een paar keer (bijna) over me zuiger gegaan. hahahah.
K kauw het meestal weg met fristi,cola ofso. (Self een x met doritos.)
K lus ook geen champions. sowieso geen ene paddestoel.!
Lowl!.nee .. k vin het niet lekker. ^^

TrippyShit

Badass junkie
Je zal weinig mensen tegenkomen die het lekker vinden :P Zoals k al zei, eet ze vrij makkelijk op tegenwoordig. Snel kauwen, wel goed, en om de paar happen spoelen met water. Ik vind ze trouwens totaal niet zuur? :confused: Bij gedroogde vond ik ze wel wat zuurder. Maar verse :confused:
Vind het maar een soort muffige smaak ofzo, kan juiste woord niet vinden :P

Bovenaan