Slim plan

F-ekt

Newbie
Hallo!

Ik zal maar meteen beginnen. Ik heb nog vrij weinig ervaring op het gebied van drugs, maar sinds ik 3 pilletjes van ieder 150mg mdma heb kunnen scoren ben ik zo beniewd na hoe het is. Ik wou ze eigenlijk 2 maanden terug op een feestje voor het eerst doen, maar voelde me niet helemaal lekker en heb het dus toch niet gedaan.
Oke er is dus donerdag een feestje hier. De settings is zeg maar. Dat ik in een erg groot studentencomplex woon en een vriend/kennis die hier in woont houd een feestje. Ik wou dan rustig op mijn kamer beginnen door rond 18:00 lekkere muziek op te zetten, een half pilletje te nemen en op mijn eigen kamer te wachten totdat ik iets voelde. Daarna zou ik gewoon doen waar ik zin in had, als ik zin had in het feestje zou ik daar heen gaan, zo niet dan zou ik thuis blijven. Alles kan zeg maar.
Is dit slim om zo alleen op mijn kamer te beginnen ?
En dan het tweede, ik moet vrijdag wel gewoon naar school maar dacht er dus goed aan te doen om rond 18:00 al te beginnen zodat als het 6 uur werkt ik toch rond 12:00 naar bed zou kunnen.

Zo dat was mijn verhaal haha, het is nog maar een idee dus als je denkt, neee dit is helemaal verkeerd zeg dit aub.

Alvast heel erg bedankt voor je hulp
Groetjes!

k00k

Bewuste gebruiker
Weet niet of het de goede setting is om het door de week te doen, en als je weet dat je de dag erna verplichtingen hebt.

rr00

Experimenterende gebruiker
Kan thuis... je kan hem er ook gewoon op het feestje erin knallen, je hebt sowieso een topavond en maakt je de nacht in ieder geval niet meer druk om je verplichtingen de dag erna.

Dag erna ben je wazig en verneukt door slaaptekort maar zie je er de lol nog van in, en de dagen daarna gaat het even allemaal wat minder denk ik. Hoewel die kater redelijk beperkt zou moeten blijven als je het bij 150mg houdt.

F-ekt

Newbie
Bedankt voor jullie reacties!