Slikken

Extisi

Wijs gebruiker
Aan de dames hier:

Slikken jullie het heerlijke spul door als je aan het pijpen bent?
Ik heb mijn huidige vriend (het is goedgekomen namelijk, lang verhaal..) als eerste gepijpt. Ik had dat nog nooit gedaan, en toen heb ik geslikt. Hij vond het zo lief dat ik slikte, hij zei dat hij dat bijna nooit meemaakte.
Just wanna know...

Ellesdee

Badass junkie

Gemini

Badass junkie
Ik heb er geen problemen mee, maar een jongen moet niet verwachten dat ik het elke keer doe als ik hem pijp.

4 fmp

Belezen gebruiker
Heel erg leuk en dapper dat je een keer hebt doorgeslikt.
Maar ik hoor graag of je dat na 2 jaar relatie nog steeds doet....

:wave:

caatje

Badass junkie
Doet me denken aan het nichtje van mijn vriendin. Die kwam op een dag met tranen in haar ogen naar ons toe, ze zal een jaar of 14 zijn geweest. Ze had haar vriendje gepijpt voor de eerst keer en per ongeluk alles doorgeslikt. Beide zo groen als gras en tja...toen kwam ze met haar angst....ben ik nou zwanger kan het gebeuren dat ik zwanger raak.........................

Gossie dat arme kind.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
caatje zei:
Doet me denken aan het nichtje van mijn vriendin. Die kwam op een dag met tranen in haar ogen naar ons toe, ze zal een jaar of 14 zijn geweest. Ze had haar vriendje gepijpt voor de eerst keer en per ongeluk alles doorgeslikt. Beide zo groen als gras en tja...toen kwam ze met haar angst....ben ik nou zwanger kan het gebeuren dat ik zwanger raak.........................

Gossie dat arme kind.

:tearsofjoy:

Mindgamer

Badass junkie
caatje zei:

Gossie dat arme kind.
Hahahaha, fakkin hell :tearsofjoy:

cropp

Badass junkie
Mindgamer zei:
Heb wel eens mijn best gedaan om klaar te komen in een slet haar mond....Maar het lukt me niet :(

gewoon niets zeggen van te voren, en dan als je klaar komt ``verassing`` roepen

Mindgamer

Badass junkie
cropp zei:
Mindgamer zei:
Heb wel eens mijn best gedaan om klaar te komen in een slet haar mond....Maar het lukt me niet :(

gewoon niets zeggen van te voren, en dan als je klaar komt ``verassing`` roepen
Ja, maar het lukt gewoon niet. Het gaat niet snel genoeg, en mijn grote lul raakt vele scherpe randen. Daar schrikt hij van.
Geef mij maar controle over de snelheid van de beweging die ik maken kan. Overdag onderdanig, in bed DOMINANT :mrgreen:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Heb nooit mee gemaakt dat een meisje wilde slikken, zelfs eentje die zei dat ze meteen weg zou gaan en nooit meer trug zou komen als ik in haar mond zou klaar komen. :openmouth:
Val ik blijkbaar op de verkeerde vrouwen. :P

Amaranth

Bewuste gebruiker
Niet met veel mensen het bed gedeeld, maar met wie ik dat wel heb gedaan, en als de situatie zich voor deed, hadden er nooit problemen mee.

Lauu

Badass junkie
caatje zei:

Gossie dat arme kind.

:tearsofjoy: :tearsofjoy:

Flameon

Badass junkie
lang niet alle vrouwen slikken inderdaad ...... maar ach of je nu een slikkerd hebt of geen slikkerd, het maakt toch niks uit (tis er toch al uit :P)

sky

Belezen gebruiker
Tja, van mij eigen partner wel tuurlijk :hearteyes:
Maar een ander houdt zijn vocht lekker buiten AL mijn lippen :tearsofjoy: :tearsofjoy:

SsteffanN

Experimenterende gebruiker
Waarom alleen voor de dames? :angry:

Extisi zei:
Aan de dames hier:

Slikken jullie het heerlijke spul door als je aan het pijpen bent?
Ik heb mijn huidige vriend (het is goedgekomen namelijk, lang verhaal..) als eerste gepijpt. Ik had dat nog nooit gedaan, en toen heb ik geslikt. Hij vond het zo lief dat ik slikte, hij zei dat hij dat bijna nooit meemaakte.
Just wanna know...

lullo

Experimenterende gebruiker
Als je meisje niet wil dat je in haar mond klaarkomt gewoon een keer op haar buik of borsten klaarkomen, oplikken en haar een supergeile tongzoen geven :grin:

Drientje

DF-koning
lullo zei:
Als je meisje niet wil dat je in haar mond klaarkomt gewoon een keer op haar buik of borsten klaarkomen, oplikken en haar een supergeile tongzoen geven :grin:
Denk niet dat veel mannen dat gaan doen, de meeste zijn nogal vies van zichzelf.

greenpower

Bewuste gebruiker
M'n ex deed het eerst niet want het leek d'r vies, toen ze het een keer gedaan had op aandringen van mij( voor alle duidelijkheid het ging niet zo: slikke! nu! slikke!:P) maar ik vroeg gewoon of ze het wou doen, vond ze het niet echt lekker maar wel geil :hearteyes:

Zaad slikkende bitches :hearteyes:

haha nee grapje, ik heb veel respect voor vrouwen ze kunnen er ook niks aan doen dat ze twee x chromosomen hebben.

Bovenaan