speedygirl
Experimenterende gebruiker
me need sleep
waaaaarom moet da altijd zo lang duren eer ik terug kan slapen na een weekendje speed? Enige tips? Anyone? Help
speedygirl zei:me need sleepwaaaaarom moet da altijd zo lang duren eer ik terug kan slapen na een weekendje speed? Enige tips? Anyone? Help
Hi speedygirl,
Daarvoor probeer ik het niet eens meer. Als je dezelfde avond wil pitten zou ik na 6 uur 's avonds geen pep meer nemen.
:yeah, gewoon tijdig, betekent dit niet dat we gewoon een patroon erin hebben ?
is inderdaad ook lekker , maar dat kan ook zwaar tegen vallen als je te veel zuipt. Ik ken een paar mensen die trots beweren dat ze van de drugs afgekikt zijn, maar die hebben wel weer een nieuwe verslaving opgelopen door de alcohol. Mac... zei:Als je toch wil pitten doe je er verstandig aan om flink te gaan eten, dit helpt namelijk om de werking van speed tegen te gaan. Rook je daarna nog een dikke toeter en je valt wat sneller in slaap. En natuurlijk niet tot 22.00 uur doorgaan...
Paranoia zei:Mac... zei:Als je toch wil pitten doe je er verstandig aan om flink te gaan eten, dit helpt namelijk om de werking van speed tegen te gaan. Rook je daarna nog een dikke toeter en je valt wat sneller in slaap. En natuurlijk niet tot 22.00 uur doorgaan...
Veel eten? dan komt de hele stofwisseling van het lichaam terug op gang, dus lijkt me niet verstandig.
Peppi zei:Hi speedygirl,
Volgens mij kun je er weinig aan doen . Pep werkt lang na![]()
Het lukt mij alleen om te pitten op speed als ik 6 dagen wakker ben geweest.Daarvoor probeer ik het niet eens meer. Als je dezelfde avond wil pitten zou ik na 6 uur 's avonds geen pep meer nemen.
Bij de drogist kun je Melanine pillen krijgen en die werken goed om in slaap te komen. Verder is de hoeveelheid en de kwaliteit van de shit ook bepalend voor de mate van heftigheid waarmee je neerkomt.
Peppi
neeeehjohslunse zei:zuip een flesje ghb
daarom moet ik gewoon slapuuh hahaha 
Speed-queen zei:Weetjuh what nou het meeste Sh#$@#t !!!! is van het niet slapuhhdat ik altijd puisjes krijg en droge huid en gewoon Bahhh haha das meestal op zondag Als je 2 dagen wakker bent
das wel minder
ben ik de enige die dit heeft (zeg ff dat jullie dat ook hebben) haha
![]()
Speed-queen zei:Weetjuh what nou het meeste Sh#$@#t !!!! is van het niet slapuhhdat ik altijd puisjes krijg en droge huid en gewoon Bahhh haha das meestal op zondag Als je 2 dagen wakker bent
das wel minder
![]()

Speed-queen zei:ik heb altijd mega droge lippen als ik al 2 dagen wakker ben
Mr. XTC zei:ik heb altijd mega droge lippen als ik al 2 dagen wakker ben
Mary zei:Mr. XTC zei:ik heb altijd mega droge lippen als ik al 2 dagen wakker ben
Purol![]()
Bal0n zei:Speed-queen zei:Weetjuh what nou het meeste Sh#$@#t !!!! is van het niet slapuhhdat ik altijd puisjes krijg en droge huid en gewoon Bahhh haha das meestal op zondag Als je 2 dagen wakker bent
das wel minder
![]()
"Ha-ha-ha", super grappig, "ha-ha", heel je lichaam verraggen! "Ha-ha-ha!"
waarom reageer jij altijd gefrusteerd dan![]()
![]()
![]()