Slechte/domme combinaties

M4dM4n

Experimenterende gebruiker
Een avond lang zuipen in Renesse en vervolgens om half 3 als iedereen buiten loopt) midden op het plein projectiel kotsen en daarna met een stel duitsers een dikke joint roken...

Ik heb me in mn leven nog niet zo slecht gevoeld... Ik bleef kotsen, de aarde draaide harder als normaal en was 2 dagen mn stem kwijt.
Daarnaast woon ik ongeveer een uur of anderhalf rijden daar vandaan...

That was a damn hard lesson.

Sindsdien geen alcohol bij mn herbalife kruiden :smoke:

Detroit303

Bewuste gebruiker
Coke en wiet is ook niet zo chill. Eerst voel je je niet stoned, maar na een 30 tal minuten als de coke het zowat gehad heeft, word je helemaal vaag. Geen knaller dus.

Drientje

DF-koning
Blowen op zich is al funest voor me. Ga kotsen en wordt groen alsof ik zeeziek ben. Icm met alcohol ben ik echt een dag ziek en kots ik alles onder. Maar net als hier eerder in dit topic gemeld is dit persoonlijk. Verder heb ik bijna alles gecombineerd (Xtc + Lsd, Lsd + speed, Xtc + speed, Lsd + Keta + speed, Keta + Speed)gaat allemaal wel goed zolang je maar naar je lichaam luistert! Heb geen ervaring met 2cb maar dat komt eraan!!!

X

vdk

Bewuste gebruiker
wiet + alcohol is t dicht bijzijnsde plee opzoeke. kan gewoon niet tege drank.
xtc en wiet is wel verspilling van je wiet, maar de smaak is wel lekkorr

buzzrider

Wijs gebruiker
ik weet niet zeker als het per-sé een slechte combo is, maar ik ben heel vroeger eens flauwgevallen van anti-depressiva en jointjes. ik voelde me heel goed tot op een moment dat alles rondom mij verdween en ik een minuut later terug kwam. daarna heb ik het nog vaak gedaan en nooit meer last van gehad, in tegendeel

dollegekske

Bewuste gebruiker
alcohol en xtc is ook gevaarlijk tog? vriendin van me is keer out gegaan omdat je dan uitdroogd ofzo.. weet verder nie veel van xtc ofzo maar wou t even wete..

Spor

Wijs gebruiker
^Ja klopt ! Het een werkt vochtverminderend, en het andere raak je juist meer vocht door kwijt. Als je je mate weet van beide moet het niet al te groot probleem opleveren

Al is alcohol (vind ik) sowiso vragen om problemen :beer:

Complicity

Belezen gebruiker
turner zei:
is er een verschil als je eerst zuipt en dan blowt of omgekeerd
Ja, ik vind zelf dat je het omslagpunt een stuk beter aanvoelt als je eerst blowt en dan drinkt. Als je achteraf blowt zit de alcohol al in je lichaam. Bovendien heb ik nooit echt zin in alcohol als ik stoned ben (dus dat kan er ook mee te maken hebben denk ik).

Kmind

Belezen gebruiker
Hmm ik combineer eigenlijk nooit.

Maar wel ooit gehad:

Wiet + Alcohol = Nog mottiger als anders..
Mdma(Pilvorm) + Alcohol = Vond het best wel fijn eigenlijk, iets wazigers als gewoon..
Mdma(Pilvorm) + Amfetamine = Net iets strakker, wel echt verschrikkelijk warm en zweten.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
MDMA ( XTC ) EN MAO REMMERS ( zoals chocola )

mdma en coke

xtc met chocolade is tog niet erg?? mao remmers verder wel jah,, maar chocolade:openmouth:

mdma en sos is ook niet dodelijk or,, (jah in grote hoeveelheid, maar dan is alles dodelijk)

verder vind ik speed en sos niet egt een super combi.. maar speed en mdma vind ik wel relaxed, als je eerst pep neemt en dan een pilletje,, dan vlieg je!!

jellies

Experimenterende gebruiker
ik had ooit een speed op en toen erna coke
toen werd ik echt gek al mn spieren bewogen uit zichzelf etc en ik dacht dat ik dood zou gaan..
iiihll dat was doodeng zag ook flitsten overal :confused:

Fratzl

Newbie
Net na de MDMA-piek wat 2-CB pakken.. heb nog nooit zo'n hilarische avond/ochtend/middag gehad (het hield maar niet op, alles was hilarisch)

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
jellies zei:
ik had ooit een speed op en toen erna coke
toen werd ik echt gek al mn spieren bewogen uit zichzelf etc en ik dacht dat ik dood zou gaan..
iiihll dat was doodeng zag ook flitsten overal :confused:

dat is raar :confused: ik nam vorg weekend nog pep en sos entwas niet veel verschil behalven dat ik mezelf opeens kon slaan zonder iets te voelen( jaah dat doe ik wel eens om te kijken oft wel goede sos is :wink: )
:hearteyes:

J0rrit

Badass junkie
Goed topic dit, want bij sommige combos weet ik niet of ze nui echt gevaarlijk zijn of niet?

Zoals gisteren bijvoorbeeld, ging slapen met behoorlijk wat Keta en GHB achter de kiezen. Toen ik in bed lag werd ik echt heel erg wappie door de laatste keta die ik ervoor nog had gepakt. Maar toen dacht ik ghb en keta zijn allebei verdovend, dalijk kan ik gewoon dood gaan ofzo hierdoor. Bij meerdere combos heb ik dat wel. Zijn er echt combinaties die echt direct dodelijk zijn door gewoon van allebei een normale hoeveelheid bijvoorbeeld?

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Wat ? is MDma en Coke dodelijk ?

Ik had 14 pillen ofzo op en dan hebben we 2 gram erdoor gesnoven.
Ik voelde niet veel van de Coke maar dodelijk ?

Edit ; Coke en Speed is erg gevaarlijk.
Iemand die ik ken had coke gekocht maar dit was versneden met Speed.
Hartstilstand.

J0rrit

Badass junkie
VidaLoCa zei:

Hartstilstand.

Dat ga je niet menen?

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
J0rrit zei:
VidaLoCa zei:

Hartstilstand.

Dat ga je niet menen?
Echt waar, er was zelfs nog alcohol bij. Dat was wel in de tijd waarin ik onverantwoord gebruikte.
Dat doe ik niet meer, maar ik bedoel ik heb het overleefd. het was gewoon vreemd.
Telkens als ik een lijn nam was het gevoel na 5 minuten al weg dus 2 gram was op 45 min weg.

Drientje

DF-koning
Het gevoel wat je in je lichaam krijgt als je een drugs neemt. 2cb heeft bijv. een hele zware bodyload. Zo kan het zijn dat je je moeilijk kunt bewegen of juist heel erg goed. Meestal wordt de term bodyload gebruikt wanneer een drug heel zwaar aanvoelt en je gewoon wil blijven zitten/liggen.

J0rrit

Badass junkie
VidaLoCa zei:
J0rrit zei:
VidaLoCa zei:

Hartstilstand.

Dat ga je niet menen?
Echt waar, er was zelfs nog alcohol bij. Dat was wel in de tijd waarin ik onverantwoord gebruikte.
Dat doe ik niet meer, maar ik bedoel ik heb het overleefd. het was gewoon vreemd.
Telkens als ik een lijn nam was het gevoel na 5 minuten al weg dus 2 gram was op 45 min weg.

Dat bedoel ik niet, ik bedoel dat die gene werkelijk een hartstilstand had van de combo speed en coke???

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
dat kan gewoon egt niet aan de combi pep sos hebben gelegen, ,waarscheinlijklag het aan te veel gebruiken enzo,, of oververhitting..
ik ken ook iemand die een hartstilstand kreeg maar dat was door de hele dag niks drinken op pillen en paddos opt strand :P
oververhitting

Taat

Bewuste gebruiker
Ik denk dat 14 goeie pillen + coke iig stukken gevaarlijker is dan coke en speed

En tsja, als je een gram 70% amfetamine er doorheen jaagt in een korte tijd en dan ook nog eens lekker gaat sossen is de kans dat je voor een TGV springt en het overleeft misschien nog groter

Atropa

Bewuste gebruiker
Datura/Atropa's + seks of andere stimulantia. - Kans op knappende aderen/hartstilstand

Alcohol + GHB - Russisch Roulette

GHB + Alcohol kan wel als je je lichaam en geest heel goed kent en heel secure drinkt nadat de GHB minimaal een kwartier op z'n piek is geweest.

Xtc + Speed - Forse aanslag op je lichaam en door de speed voel je niets van je openstaande serotonine receptoren. Xtc is al een amfetamine overigens. Forse kater met dubbele vermoeidheid.

Xtc + Coke - Riskant voor je hart, zowiezo twee tegenpolen op elk vlak. Coke neemt alle zachtheid, aardigheid, intimiteit, ego verzachting in 1 klap weg al vanaf je eerste snuif.

Speed + Coke - Extra druk op je vaten en hart. Geestelijk superieur gevoel van domineren. Misschien wel sociaal, maar zeker niet empathisch.

LSD/Paddo's/Mescaline/DMT/Ayahuasca + elke andere geestvernauwende drugs. Ayahuasca brouwsel zitten MAO's in en die kunnen dodelijk zijn in combi met pharms en geestvernauwers.

Alcohol + Coke/Speed - Kan wel, alleen opletten dat je niet dronken wordt, nuchter, dronken, nuchter etc. en vervolgens bezwijkt aan de opstappeling van beide middelen.

Benzo's + GHB - Uit den boze, Russisch Roulette

Ketamine + andere downers, minder gevaarlijk dan vaak wordt beweerd. Keta onderdrukt de ademhaling slecht heel beperkt. Maar het blijft een risico.

Ketamine + DXM/PCP/Dissociatieven - Of het kan weet ik niet, maar het lijkt me echt een niet te beschrijven ervaring. Gewoon ultra intens. Wat je doet zal je in ieder geval niet meer geheel weten.

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
2c* + mdma : Ik denk dat de combi opzich wel kan maar neem wel minder dan je normaal zou nemen. Ik had de keer dat ik deze combi deed mijn standaard hoeveelheid mdma (200mg , ben een grote jongen :grin:) en mijn standaard hoeveelheid 2ce (25mg). Dit resulteerde in een blackout van 4 uur en best wel oververhitting. Mijn vriendin die meedeed heeft precies dezelfde effecten als ik gehad (100mg mdma en 15mg 2ce).

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
ja 2c* en mdma kan wel gewoon, neem van mdma de helft van wat je normaal neemt, en van 2c* driekwart, en neem de mdma als de 2c* een uurtje of 1 of 2 aan het werken is

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ja dan denk ik dat het geen probleem is idd, maar ik had het op hetzelfde tijdstip genomen en toen sloeg het tegelijk in wat dus resulteerde in een supervreemde trip.

M'n vriendin en ik lagen naast elkaar, we wisten niet meer goed wie we van elkaar waren. En we hadden niet meer het idee dat we op aarde waren maar dingen uitvoeren die heel het universum aangingen. Echt supervaag...

tomz0r

Badass junkie
Dumpy zei:
Ja dan denk ik dat het geen probleem is idd, maar ik had het op hetzelfde tijdstip genomen en toen sloeg het tegelijk in wat dus resulteerde in een supervreemde trip.

M'n vriendin en ik lagen naast elkaar, we wisten niet meer goed wie we van elkaar waren. En we hadden niet meer het idee dat we op aarde waren maar dingen uitvoeren die heel het universum aangingen. Echt supervaag...

Dat gevoel had ik ook precies bij de combi van mdma en lsd. Ook een zeer zwaar en vervelend gevoel zonder dat ik wist waarom. En ídd ook oververhitting. En niet zo'n beetje ook. Een tripmiddel met een upper kan gewoon niet. Bij mij dan tenminste.

honingolie

Bewuste gebruiker
donkoen zei:
ja 2c* en mdma kan wel gewoon, neem van mdma de helft van wat je normaal neemt, en van 2c* driekwart, en neem de mdma als de 2c* een uurtje of 1 of 2 aan het werken is

Ik heb deze combinatie het afgelopen weekend geprobeert, maar dan in omgekeerde volgorde. Eerst 25mg 2C-B, en ongeveer 3-4 uur later een klein beetje (ong. 50mg) MDMA erbij.. Dit ging prima, maar de 2C-B was wel al over z'n hoogtepunt heen, dat zal ook wel hebben meegespeeld.

Atropa

Bewuste gebruiker
tomz0r zei:
Dat gevoel had ik ook precies bij de combi van mdma en lsd. Ook een zeer zwaar en vervelend gevoel zonder dat ik wist waarom. En ídd ook oververhitting. En niet zo'n beetje ook. Een tripmiddel met een upper kan gewoon niet. Bij mij dan tenminste.

Is geen wisselwerking of interactie. Maar door de acid wordt je je hyper bewust van lichamelijke impulsen. Dus die droge mond, lichaamstempratuur voel je vanuit je onderbewustzijn, waarin alles in tienvoud wordt gevoeld en waargenomen.

Maar in werkelijkheid zet de LSD maar heel nihil kracht bij op het lichamelijke vlak. Bloeddruk verhoging en versnelde hartslag ligt gelijk aan ongeveer 1 kop koffie.

Flameon

Badass junkie
Ik lees de laatste tijd hier op het forum dat sommige mensen graag veel benzo's combineren met veel alcohol's. Dat is een big not done!

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Flameon zei:
Ik lees de laatste tijd hier op het forum dat sommige mensen graag veel benzo's combineren met veel alcohol's. Dat is een big not done!
Ja het lijkt makkelijk voor de hand liggend. Maar je voelt het toch aan je hart.
Ik weet dat uppers en downers niet goed zijn.

Maar zou alcohol niet beter zijn na Speed gebruik dan benzos ?

Taat

Bewuste gebruiker
Alcohol droogt ook uit, en met speed is dat dubbelop..
Bovendien als je echt teveel speed op hebt en slapen lijkt hopeloos dan werkt alcohol ook niet om in slaap te komen, je word er wel bezopen van, maar echt lekker slapen zal dan nog steeds niet lukken..

Het beste is om gewoon niks te gebruiken, veel water drinken + wat eten, accepteren dat je niet kunt slapen en wachten tot het is uitgewerkt totdat je kunt slapen

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Dat is wel waar hoe je het beste doorkomt is gewoon niet slapen als het niet gaat.
neem een lekker stevig ontbijt (ookal gaat dit niet) breng je dag door en slaap erna.
Maar probeer altijd te eten al moet je het doorspoelen met eten.

Flameon

Badass junkie
VidaLoCa zei:
Flameon zei:
Ja het lijkt makkelijk voor de hand liggend. Maar je voelt het toch aan je hart.
Ik weet dat uppers en downers niet goed zijn.
Maar zou alcohol niet beter zijn na Speed gebruik dan benzos ?

net zoals benzo's en speed geen goeie combinatie zijn, is speed en alcohol ook geen goeie combinatie. Zoals hierboven al wordt beschreven droogt zowel pep als alcohol uit, met alle gevolgen van dien. Niet alleen de huid droogt uit, ook de hersenen etc.
En dat merk je de volgende dag wel :d

Bovenaan