Slechte/domme combinaties

Telefoon

Wijs gebruiker
Levens Bedreigende Combo's ]

MDMA ( XTC ) en DXM
MDA EN DXM

MDMA ( XTC ) EN MAO REMMERS ( zoals chocola )
MDA en MAO Remmers

mdma en coke
xtc en coke

GHB + Alchol

Heftige bodyload Combinaties!

MDMA en 2CB

Zo zijn er veel meer

**admin edit, topictitel aangepast, caps lock is echt nergens voor nodig (lees de forumregels nog eens door)

Telefoon

Wijs gebruiker
Bengt zei:
Wat een nutteloos topic...

Nutteloos?

nee ech tniet als iedereen hier zijn slechte combies in zet
en dan edit ik die in de eerste posts ( kunnen mods ook mee helpen )
Dan kan dit een HELE NUTTIGE sticky worden!

Imke

Badass junkie
Als iemand slecht gaat van een combinatie, wil niet zeggen dat iedereen zal slecht gaan eh.

Bengt

Bewuste gebruiker
Ik bedoel ermee dat als je enig gezond verstand hebt niet alles met elkaar gaat combineren.

Jij plaatst een topic en begint idd wat stomme combinaties op te sommen waar jij wss fout op bent gegaan.

Mensen moeten maar zo dom zijn om het uit te testen als ze dat willen...

Ik vind het nogal nutteloos omdat zulke foute combinaties hier al zo veel zijn vermeld.

Het hoeft niet over en over worden herpost.

Jan janssen

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
dan is je coke gewoon niet zo best :rolleyes: :grin:

great a 100% pure colombian cocaine....

zonder ouwehoeren... ik heb echt wel goeie kwaliteit kerel... ik heb alleen geen moeite met t gevoel en vind t toch wel relex... :mrgreen: :hearteyes:
sommige mensen vinden blowe en drank ook een slechte cominatie... Ik persoonlijk vind t zwaar chill :smoke:

erwin krol

Bewuste gebruiker
Tripmiddelen en autorijden :wink:
Lsd en fietsen is overigens relaxed...

5meodmt en maoi= levensbedreigend. Kan serotoninesyndroom en enorm hoge bloeddruk veroorzaken.

Jeller

Badass junkie
coke en veel alcohol voor oververhitting en verslaving aan beide
mdma en veel alcohol voor oververhitting en scheefheid allom :tongueout:
ghb en alcohol natuurlijk
wiet roken als je al zat bent (is heel leuk als je er tegne kan, maar beginners gaan daar meestal van slecht :()
oppeppende middelen combineren is extra belastend voor je lichaam maja uiteindelijk is dat het een beetje zelfde als gewoon veel van één middel nemen

beste combinatie is (voor mij) lsd + alcohol, maar dan moet je ook wel zien dat je niet marginaal veel zuipt of het eindigt ook in serieuze scheefheid :mrgreen:

dit is toch geen nutteloos topic?

Telefoon

Wijs gebruiker
ik doelde gewoon puur niet op waar je bad op kan gaan maar dat je je drugs verneukt ?
of gewoon je leven zwaar in gevaar brengt met bij MDMA en DXM :sunglasses: :rolleyes:

azgaza

Badass junkie
Er zitten wel echt gevaarlijke combinaties bij. Zoals inderdaad xtc en mao-remmers, of GHB en alcohol. Combinaties waar jeg ewoon best wel dood van kan gaan. Misschienis het alleen handig de openingspost netter te ordenen en erbij te zetten wáárom het gevaarlijk is. Dat mensen dat niet zo snel ook doen.

azgaza

Badass junkie
CHocola is geen sterke maoremmer, maar als je het spul neemt waar ook ayahuasca gemaakt mee wordt, de mao remmer daaruit dus, krijg je een serotonine vergiftiging en kan je doodgaan.

azgaza

Badass junkie
Adrenochroom zei:
Gekken + psychedelica

Dat kan wel grappig worden. Tenzij je instabiele depressieve aandachtseisende half ingestorte onzekere mensen van een jaar of 15 hebt, die een paar zegels lsd naar binnen nemen, of 2 porties paddo's ofzo. Dan heb je wel zo iets van 'kut daar zit ik dan weer mee opgescheept' hoewel ik het nooit mee heb gemaakt. Maar het lijkt me vervelend, dan zit je de hele tijd iemand anders trip positief proberen te houden.

erwin krol

Bewuste gebruiker
Adrenochroom zei:
erwin krol zei:
5meodmt en maoi= levensbedreigend. Kan serotoninesyndroom en enorm hoge bloeddruk veroorzaken.

Wat zit er dan in ayahuasca? nn-dmt? :confused:

In ayahuasca zit nn, inderdaad. Goed geinformeerde gebruiker! Helaas worden er ook planten toegevoegd die bufotenine en 5meo bevatten; de kans op ( heftige) incidenten neemt navenant toe. Chaliponga (Diplopterys cabrerana) is zo'n plant..

HallucineerMeneer

Belezen gebruiker
Hoe zit het met 2cb en Mao-remmers, ik zag in een ander topic dat het wel kan, maar is het gevaarlijk?
en enig idee hoeveel je maximaal van beide mag nemen dan?

JuliaLenco

Belezen gebruiker
Alcohol en wiet is echt een verschrikkelijke combi voor mij.

Sowieso kan ik niet zo goed tegen wiet, na een paar haaltjes ben ik al van de kaart, maar als ik dan ook nog alcohol ga drinken ben ik daar echt ziek van.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Telefoon en drugs zijn de aller aller slechtste combinatie van alle combies ...

De jongen zoekt de ellende gewoon op.

:wave:

nutsss

Wijs gebruiker
als je er al over na moet denken of een combinatie goed of slecht zal zijn dan is dat een domme combinatie voor jou.

Persoonlijk zoek ik dan liever de 'prettige combinaties' op.

Ik vind het vrijwel altijd prettig om MDMA als extraatje ergens bij te doen als het dan toch een combo moet zijn. Maar ja.

Overdoseringen die lijken me het gevaarlijkst in welke combinaties dan ook. Daarom heet dat ook zo.

Inderdaad een vrij inhoudloos topic eigenlijk.. Maar ja... Ik was toch in de buurt...

:smoke:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik heb een heleboel combi's gemaakt, en de enige die ik echt serieus zou afraden is GHB met veel alcohol... Dat kan gewoon echt niet... Maar de rest is best het proberen waard, als je een beetje ervaring hebt, en verstandig naar je lichaam luistert.

Wacky

Badass junkie
Telefoon zei:
Levens Bedreigende Combo's ]

MDMA ( XTC ) en DXM
MDA EN DXM

MDMA ( XTC ) EN MAO REMMERS ( zoals chocola )
MDA en MAO Remmers

mdma en coke
xtc en coke

volgens mij ben je vergeten:
MDA en Coke
XTC en MAO remmers
XTC en DXM

jcutter

Badass junkie
Ooit eens een vreemde trip veroorzaakt door veel wiet te roken, halve gram coke te snuiven en wat mexicaantjes naar achteren werken. Dit veroorzaakte een trip waarin ik redelijk nuchter was en het net was alsof er een derde oog open ging die mij verzag van inzichten. Helaas ervaarde ik ook een ziekelijke paranoia gevoel. Ik heb ook weleens 3 xtc pillen naar achteren gewerkt waarop ik kort daarna zeer moe werd en daardoor opzoek ging naar speed en dat toen ik dat had gevonden snoof ik de hele avond door. 3 dagen later dacht ik nu echt dat ik een psychose had veroorzaakt en gek aan het worden was, maar gelukkig zakte het snel af. Hier had ik ook nog een topic op df geopend volgens mij. Ik hou het voortaan bij 1 drug, veel water, veel slaap, gezond eten, sport en de nodige supplementen :wave:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Twister en Lsd. op den duur zie je overal stippen. en de kleuren geel en rood zijn wat lastiger te onderscheiden, als t een beetje donker word.

Bovenaan