slechte coke of tolerant?

cidynia

Newbie
hoi,
ben hier nieuw maar toch een vraag.

mijn gebruik is deze maand jammer genoeg zeer problematisch geworden.
heb een bepaalde tolerantie ontwikkeld voor coke dat merk ik.
maar gisteren 2g gaan halen bij een kerel die ik niet kon... beter nooit gedaan!
het heeft een vreemde structuur en word eigenlijk niet 100% poeder. als ik een lijn neem, voel ik eigenlijk 0! niet energiek, niet in mn hoofd. vermoed wel dat dit versneden is maar heb ik hier geen effect van omdat het slechte coke is of omdat ik zodanig tolerantie heb? voel wel lichamelijk wat spanning en druk in mn hoofd na een lijn. het is er "ergens" wel maar is zeker te verwaarlozen. kan mijn dopamine "op" zijn of echt gewoon versneden brol ontvangen?

hoop duidelijkheid hier te mogen ontvangen!

Casrus

DF-koning
Ik scoorde laatst een gram
Bij de dealer op de hoek
Terug in m'n kraakpand
Blijkt eerst mijn spuit nog zoek
Ik denk: ik pak een rietje
Ik stop het in mijn neus
Ik ben nu clean van binnen
Want het was Witte Reus.

Dat is Kilo Utrecht Tango
Mooi Kilo Utrecht Tango
Zwaar Kilo Utrecht Tango
Met peren, met peren

Verona - Kilo Utrecht Tango

Overigens is speculeren tegen de regels, we kunnen je dus niet zeggen wat het is. Heb je nog over?

Paranoize.

Badass junkie
Wat moeten wij hiermee? Lekker boeiend. Pleur die coke lekker weg man en koop nieuwe die wel goed is van iemand die je kan vertrouwen? Wat een bullshit topic. Sorry maar moest het even zeggen.

Ik denk dat je melkpoeder loopt te snuiven, ook lekkah

Lemmy

Badass junkie
hoi,

maar gisteren 2g gaan halen bij een kerel die ik niet kon... beter nooit gedaan!
het heeft een vreemde structuur en word eigenlijk niet 100% poeder. als ik een lijn neem, voel ik eigenlijk 0! niet energiek, niet in mn hoofd. vermoed wel dat dit versneden is maar heb ik hier geen effect van omdat het slechte coke is of omdat ik zodanig tolerantie heb? voel wel lichamelijk wat spanning en druk in mn hoofd na een lijn. het is er "ergens" wel maar is zeker te verwaarlozen. kan mijn dopamine "op" zijn of echt gewoon versneden brol ontvangen?

Het is net iéts te doorzichtig. "Hoi, ik ben nieuw hier en zoek stiekem een verkopertjah".

Vreemde structuur, waarom heb je het nou over België?

Neo-Shulginist

Badass junkie
hoi,

Als je wil weten wat er in je zakje drugs zit dan kan je beter naar een testpunt dan het hier vragen.

Als de coke veel versneden is dan zou je alsnog de effecten moeten merken wanneer je bijvoorbeeld een dubbele dosis neemt (want twee keer een halve dosis is toch weer een hele dosis :wink: ). Dan is je packie alleen wat sneller leeg.

Daarnaast is het effect van cocaïne gewoon best wel subtiel en 'helder' (tenminste zo voelt dat voor jezelf). Dus het is niet ondenkbaar dat je zelf gewoon niet zo door hebt dat je onder invloed bent. Zeker als je de laatste tijd al veel hebt gebruikt kan het bevredigende gevoel waarnaar je op zoek bent minder zijn terwijl je wel gewoon strak staat.

Maicol

Experimenterende gebruiker
hoi,

Lijkt op fentanyl..

WAZA

Belezen gebruiker
lol als je dopamine echt op is zal je echt jezelf voelen alsof je dood wilt voor een dag of 2.. zo ver wil je niet gaan

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Ten eerste: een kerel die je niet kende.

Ten tweede: speculeren is niet toegestaan, als je iets wil weten over de kwaliteit van je drugs laat je het testen.

Ten derde: waag het niet te sourcen naar een andere dealer. Zondag is een rustdag, ook voor mods

Bovenaan