Slecht gaan op MDMA?

Hey!

Ik heb even een vraagje. Ik ben 21 jaar al meerdere keren heb ik XTC gebruikt op festivals maar ook thuis feestjes. Alleen ongeveer 5 uurtjes nadat ik mijn eerste kwart heb genomen ga ik me mega slecht voelen. Hierbij krijg ik dan een beetje een gek gevoel in mijn maag en heb ik helemaal geen zin meer om te dansen of praten met mensen en ga ik het liefst zo snel mogelijk naar bed. Niemand van mijn vrienden hebben hier verder last van en hebben ook geen idee wat ik hiermee moet doen. Meestal pak ik 1x nog een kwartje bij, omdat ik niet teveel mg wil nemen.
Volgende week gaan wat vrienden X gebruiken en het liefst doe ik mee alleen elke keer gebeurt dit weer. Iemand tips of iets wat ik kan doen zodat ik toch een volle avond mee kan doen? :)

benzzzy

Badass junkie
Je zou eventueel 6apb kunnen aanschaffen.
Dit duurt aanzienlijk langer dan mdma en heeft een vergelijkbaar effect.
Ik kan je niet vertellen waar je het kan hallen maar het is momenteel niet verboden en makkelijk verkrijgbaar.
6apb is wel zwaar cardiotoxisch dus niet tevaak doen maar dat geld voor alle drugs...
Of eventueel gewoon amfetamine gebruiken?

Ik denk niet dat je om de comedown van mdma heen kan.
Dat is iets dat iedereen ervaart.
Na 4-5 uur is het gewoon uitgewerkt en dan is het feestje over.

Verders werkt het bijpakken met mdma niet echt super.
Het is beter om gelijk een goede dosering van ong 1-1.5mg/kg lichaamsgewicht te pakken en ong 90m na de eerste dosering de helft van de originele dosis bijpakken en het daarbij houden.

Na 90m ben je nog goed aan het pieken dus dit klinkt mischien niet als een goed idee maar zoals ik al zei bijpakken werkt niet super met mdma.
Dit is over het algemeen de regel die word aangeraden.

L

Lid 152247

Gast
Maagbeschermer al geprobeerd, en beetje voeding in je maag..

Wat @benzzzy schrijft,bijpakken heeft weinig nut.voor het beste effect doe je 1 keer goed beroep op je serotonine.

Ik heb er zelf geen ervaring mee.maar ik weet dat om die reden ze na de XTC overstappen op speed of een andere drugs, als je de nacht wilt volhouden.

Als je niet door gaat feesten en van dat rotgevoel af wil, kan een normale dosering van een benzodiazepinen die scherpe randjes verzachten.

Laatst bewerkt door een moderator:

stomme eend

Bewuste gebruiker
Na 5 uur is voor veel mensen de koek wel op.

Hier ging ook vaak het licht in één klap uit, opeens helemaal klaar ermee. Wil alleen nog naar huis.
Hier helpt een jointje roken op het eind van de avond erg om de comedown een stuk smoother en relaxter te maken.

• Like
Waarderingen: L-6
Bovenaan