Slappe GHB

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karolyk

Newbie
Ik heb vorige week wat GHB gehaald en heb het idee dat deze of HEEL slap is of gewoon water met zout. Zelfs op een lege maag 5 ml geeft vrijwel geen gevoel, en datgene wat ik voel is misschien slechts daar omdat ik dat gevoel verwacht (placebo). IK heb 3 keer achter elkaar elke uur 5 ml genomen met weinig resultaat. De GHB is nu heel waterig en als ik het uitkook wordt het niet echt stroperig. Wel krijg ik witte poeder/kristallen, maar of dit nou GHB of zout is kan ik niet zeggen. Weet iemand hoe je er zeker van zijn dat het GHB poeder is, zijn er bepaalde kenmerken? Misschien ook belangrijk om te zeggen dat ik ervaren ben met ghb, en normaal is 3-3,5 ml op een lege maag voor mij ruim voldoende.

Bobsacamano

Badass junkie
Ik denk dat je een beetje genaaid bent en hele slechte G hebt gekocht. Wegpleuren en andere dealer er voor zoeken. Je mag ook rustig je dealer laten weten wat je bevindingen zijn.

Heeft bij mij altijd erg geholpen als ik respectvol open was naar mijn dealer. Maar goed dan heb ik ook een hele fijne dealer.

Karolyk zei:
Ik heb vorige week wat GHB gehaald en heb het idee dat deze of HEEL slap is of gewoon water met zout. Zelfs op een lege maag 5 ml geeft vrijwel geen gevoel, en datgene wat ik voel is misschien slechts daar omdat ik dat gevoel verwacht (placebo). IK heb 3 keer achter elkaar elke uur 5 ml genomen met weinig resultaat. De GHB is nu heel waterig en als ik het uitkook wordt het niet echt stroperig. Wel krijg ik witte poeder/kristallen, maar of dit nou GHB of zout is kan ik niet zeggen. Weet iemand hoe je er zeker van zijn dat het GHB poeder is, zijn er bepaalde kenmerken? Misschien ook belangrijk om te zeggen dat ik ervaren ben met ghb, en normaal is 3-3,5 ml op een lege maag voor mij ruim voldoende.

Karolyk

Newbie
Zojuist EZ test gehaald, zit wel GHB in maar waarschijnlijk dus met zeer veel water vermengd. Zojuist 7 ml genomen op hele lege maag, als er nu opnieuw niets gebeurt haal ik inderdaad andere. Als blijkt dat dit ook niet werk heeft het dan zin om alles uit te koken en dan zelf de sterkte te bepalen? Of zou de kwaliteit van de pure GHB ook heel slecht kunnen zijn?

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Het kan met water vermengd zijn, maar het kan ook gewoon heel slecht uitgereageerd zijn. Je kunt er eens een PH stripje in doen en kijken wat de PH waarde is. Ik zou het sowieso niet op deze manier gebruiken. Drugs die niet goed werkt is meestal een aanleiding om af te vragen wat er mee aan de hand is. Als je drugs slecht werkt, is het laatste wat je moet doen heel veel ervan nemen.

Ik zou het persoonlijk gewoon weggooien, je verlies accepteren, de dealer uitschelden en voortaan ergens anders kopen :P

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Je hebt sowieso troep, dat is duidelijk. In dat geval zou ik, zonder de kwaliteit te laten testen, niet nóg meer nemen. Er kan naast het lage percentage namelijk nog meer mis zijn.

SmartieAndMe zei:
Ik zou het persoonlijk gewoon weggooien, je verlies accepteren, de dealer uitschelden en voortaan ergens anders kopen :P
En vooral dit, ja.

Karolyk

Newbie
Heb het nog proberen uit te koken en te verdikken, maar dat wilde ook niet echt. Heb het uiteindelijk weg gegooid en g gehaald die het wel prima doet. Thx voor de reacties in ieder geval.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan