slapen

Heeft er iemand tips om 's avonds lekker te kunnen slapen na het gebruik van speed...en anders misschien suggesties om me te vermaken?? ik heb m'n laastste lijntje om 14.00uur genomen... :P

Frisko

Badass junkie
dr. pepper zei:
Heeft er iemand tips om 's avonds lekker te kunnen slapen na het gebruik van speed...en anders misschien suggesties om me te vermaken?? ik heb m'n laastste lijntje om 14.00uur genomen... :P
wie snuift er nu speed als hem wilt slapen??? :rolleyes:

neem wa benzo's voor ge gaat slapen,dan slaap je wel...
maar hoe je je morgen gaat voelen is een andere ??? :grin: :sunglasses: :beer:

Frisko

Badass junkie
lysergine25 zei:
slokkie ghb ...
eens en niet eens...
als je echt moe bent maar niet kan slapen dan zou ghb werken denk ik...
maar ghb heeft ook de neiging om je een paar uur na inname(4u ofzoiets dacht ik) terug klaarwakker te laten schieten...
dit doordat er stoffen worden vastgehouden door de ghb die er na die paar uren dus ineens terug uitkomen...
:)

:beer:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Downers moet je NIET nemen, aanzienlijke kans dat je helemaal niet meer wakker wordt namelijk. Je hart en lichaam krijgen flinke klappen als je plotseling van up-tempo naar down-tempo overgaat. Dit was o.a fataal voor Jimmy Hendrickx, maar zo zijn er ook al heeeel veel minder beroemde mensen aan onderdoor gegaan.
In het verre verleden ik ook bijna, het is dat er gelukkig vrienden bij waren die nog enigszins wakker waren, anders was ik gestikt in mijn eigen kots. Ik kan het navertellen omdat zij het me verteld hebben de dag erna, want ik kan het me niet eens meer herinneren....
Niet doen dus! Gewoon accepteren dat speed als bijwerking heeft dat je een poosje niet kunt pitten. Als je toch perse wilt slapen, moet je het niet gebruiken.

JewCookie

Wijs gebruiker
Het is inderdaad slecht voor je hart. Maar als je geen hartproblemen hebt is de kans dat het fataal is / word, mits normale dosis, te verwaarlozen. Speed is zowizo geen drug voor mensen met hartproblemen, speed en GHB kan voor deze mensen (gemakkelijk) fataal worden..

Hoe dan ook, voor je lichaam blijft het geen aanrader. Kan je beter een joint roken, het downt wel maar het is geen downer!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
JewCookie zei:
Het is inderdaad slecht voor je hart. Maar als je geen hartproblemen hebt is de kans dat het fataal is / word, mits normale dosis, te verwaarlozen.

Het gevaar zit ´m in het feit dat een normale dosis slaapmiddelen niet werkt als je speed op hebt. Je pakt dan al snel nog een dosis en nog een dosis tot aan een evt overdosis, zonder dat je het geestelijk echt merkt. Je lichaam echter wel en die gaat protesteren. Zo ging ik dus kotsen, maar was ondertussen dus wel echt al te ver heen om dat te beseffen.... Het is dus ook gevaarlijk als je geen hartproblemen hebt! Blowen is inderdaad beter, of je er echt van in slaap valt, moet je nog maar afwachten, maar het kalmeert wel lekker.

JewCookie

Wijs gebruiker
Marla Singer zei:
JewCookie zei:
Het is inderdaad slecht voor je hart. Maar als je geen hartproblemen hebt is de kans dat het fataal is / word, mits normale dosis, te verwaarlozen.

Het gevaar zit ´m in het feit dat een normale dosis slaapmiddelen niet werkt als je speed op hebt. Je pakt dan al snel nog een dosis en nog een dosis tot aan een evt overdosis, zonder dat je het geestelijk echt merkt. Je lichaam echter wel en die gaat protesteren. Zo ging ik dus kotsen, maar was ondertussen dus wel echt al te ver heen om dat te beseffen.... Het is dus ook gevaarlijk als je geen hartproblemen hebt! Blowen is inderdaad beter, of je er echt van in slaap valt, moet je nog maar afwachten, maar het kalmeert wel lekker.

Sluit ik me helemaal bij aan, we hadden het allebei over een andere betekenis van 'gevaarlijk'. :)

Bovenaan