dr. pepper
Newbie
Heeft er iemand tips om 's avonds lekker te kunnen slapen na het gebruik van speed...en anders misschien suggesties om me te vermaken?? ik heb m'n laastste lijntje om 14.00uur genomen... :P
wie snuift er nu speed als hem wilt slapen???dr. pepper zei:Heeft er iemand tips om 's avonds lekker te kunnen slapen na het gebruik van speed...en anders misschien suggesties om me te vermaken?? ik heb m'n laastste lijntje om 14.00uur genomen... :P

eens en niet eens...lysergine25 zei:slokkie ghb ...

lysergine25 zei:moet je ook meer nemen na speed ?
![]()
Enesteene zei:a nice jerk off
of als je n meisje bent, kittelen dat katje
JewCookie zei:Het is inderdaad slecht voor je hart. Maar als je geen hartproblemen hebt is de kans dat het fataal is / word, mits normale dosis, te verwaarlozen.
Marla Singer zei:JewCookie zei:Het is inderdaad slecht voor je hart. Maar als je geen hartproblemen hebt is de kans dat het fataal is / word, mits normale dosis, te verwaarlozen.
Het gevaar zit ´m in het feit dat een normale dosis slaapmiddelen niet werkt als je speed op hebt. Je pakt dan al snel nog een dosis en nog een dosis tot aan een evt overdosis, zonder dat je het geestelijk echt merkt. Je lichaam echter wel en die gaat protesteren. Zo ging ik dus kotsen, maar was ondertussen dus wel echt al te ver heen om dat te beseffen.... Het is dus ook gevaarlijk als je geen hartproblemen hebt! Blowen is inderdaad beter, of je er echt van in slaap valt, moet je nog maar afwachten, maar het kalmeert wel lekker.