Slapen na speed

KoLijntje

Belezen gebruiker
Hey, na speed kan ik vaak nachtenlang niet slapen, op de een of andere manier ben ik daar erg gevoelig voor. Heeft iemand hier tips voor? Natuurlijk is het nemen van downers na uppers nooit goed, maar 2 of 3 nachten lang wakker blijven al helemaal niet. Hoor het graag, thx!

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Hey, na speed kan ik vaak nachtenlang niet slapen, op de een of andere manier ben ik daar erg gevoelig voor. Heeft iemand hier tips voor? Natuurlijk is het nemen van downers na uppers nooit goed, maar 2 of 3 nachten lang wakker blijven al helemaal niet. Hoor het graag, thx!
Als je gevoelig bent voor amfetamine minder nemen, de helft ofzo?
Of beter stop je ermee als je hulp nodig hebt bel je arts op , zoek hulp. Want 3 dagen wakker is dat na 1x hoeveel speed? En is die speed wel getest?

Beterschap!

Poederpret

Bewuste gebruiker
Eten, warme douche nemen en valeriaanextract wil bij mij goed helpen. Een dikke punt ket is ook niet verkeerd maar dat raad ik niet aan :wink:

Casrus

DF-koning
Als je gevoelig bent voor amfetamine minder nemen, de helft ofzo?
Of beter stop je ermee als je hulp nodig hebt bel je arts op , zoek hulp. Want 3 dagen wakker is dat na 1x hoeveel speed? En is die speed wel getest?

Beterschap!

Precies dat heb ik na methamphetamine slammen (IV).

Blijf water drinken, blijf eten, ook als je nog niet kunt slapen, rust goed uit.

Laatst bewerkt:

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Ik ga meestal wat televisie kijken en veel proberen eten! Als je een volle maag hebt kan je gemakkelijker slapen. Ik zou sowieso ook al wat minder nemen of wat trager gebruiken.

Kalebas

Belezen gebruiker
Als ik pep heb gebruikt heb ik ook wel plafonddienst. Ik zet dan altijd iets machtig saais aan op Youtube en neem een valeriaanpil.

Kalebas

Belezen gebruiker
Heb jij dan geen last van craving? Zou je dan niet meer pep willen gebruiken?
Nee. Ik ben op late leeftijd pas begonnen met "harddrugs" gebruiken. Als het feestje voorbij is, stop ik er ook echt mee. Op een gegeven moment is het ook klaar he. Enige waar ik echte cravings mee heb is coke en 3-MMC. Daarom vind ik die 2 niet zo heel geslaagd.

Maar goed, ik gebruik drugs ook echt alleen in party settings. Als je pep gebruikt op dagelijkse basis snap ik je wel. Misschien echt even kritisch hiernaar kijken. Als ik besluit speed te gebruiken weet ik dat ik heel voorzichtig moet doseren... Als ik bijvoorbeeld om 14:00 een feestje heb die tot 00:00 duurt, neem ik een goed bommetje rond 15:00. Niet bijpakken ofzo. Dan heb je alsnog wel moeite met in slaap komen, maar als je doet wat ik doe zal je hoogstwaarschijnlijk vanzelf in slaap sukkelen!

Succes.

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Ik heb zelf nog nooit pep op maar ik vergelijk het met 3mmc (misschien niet de beste vergelijking). Ik zit momenteel aan de 3 en ik heb nu heel erg dat ik wil blijven gaan en niet wil stoppen. Heb je daar misschien tips voor? Sowieso is het ook beter om het alleen te doen in een party sfeer…

Kalebas

Belezen gebruiker
Ik heb zelf nog nooit pep op maar ik vergelijk het met 3mmc (misschien niet de beste vergelijking). Ik zit momenteel aan de 3 en ik heb nu heel erg dat ik wil blijven gaan en niet wil stoppen. Heb je daar misschien tips voor? Sowieso is het ook beter om het alleen te doen in een party sfeer…
Je zegt het zelf al. Als je van jezelf weet dat je alle remmen losgooit gebruik dan alleen met een feestje.

Zeehond

Badass junkie
Sowieso is het ook beter om het alleen te doen in een party sfeer…
Zet dit voornemen om in actie.
Meteen.
En stop nu, ook al wil je doorgaan. Dat is beter voor je (en dat weet je al).
Cravings zijn er bij 3m.
Geloof me, na een week of twee wordt het alleen maar minder en voel je je beter. Veel beter.
Zoek wat afleiding in sport, hobby en lekker buiten 🤩
Succes!

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Je zegt het zelf al. Als je van jezelf weet dat je alle remmen losgooit gebruik dan alleen met een feestje.
Zet dit voornemen om in actie.
Meteen.
En stop nu, ook al wil je doorgaan. Dat is beter voor je (en dat weet je al).
Cravings zijn er bij 3m.
Geloof me, na een week of twee wordt het alleen maar minder en voel je je beter. Veel beter.
Zoek wat afleiding in sport, hobby en lekker buiten 🤩
Succes!
Ik kan helaas wel zeggen dat ik verslaafd ben. Ik heb hiervoor in een kliniek gezeten en ben nu dus “clean”. Soms gebeurt het alleen dat ik weer gebruik. Het probleem is dat ik geen hobby’s heb. Ik vind het juist leuk om met drugs bezig te zijn..dat vind ik zelf erg om te zeggen. Maar bedankt voor de tip, blijven zoeken naar een hobby zeker😅

Zeehond

Badass junkie
Ik kan helaas wel zeggen dat ik verslaafd ben. Ik heb hiervoor in een kliniek gezeten en ben nu dus “clean”.
Help me ff. Ik lees: ik heb in een kliniek gezeten en ben clean.
Maar ik ben ook verslaafd.
En ik wil niet stoppen.

Dan leef je morgen net als gisteren.

Het is jouw leven en de sleutel ligt bij jou en bij niemand anders.

Kalebas

Belezen gebruiker
Ik kan helaas wel zeggen dat ik verslaafd ben. Ik heb hiervoor in een kliniek gezeten en ben nu dus “clean”. Soms gebeurt het alleen dat ik weer gebruik. Het probleem is dat ik geen hobby’s heb. Ik vind het juist leuk om met drugs bezig te zijn..dat vind ik zelf erg om te zeggen. Maar bedankt voor de tip, blijven zoeken naar een hobby zeker😅
Heftig. Je weet dat je verslaafd bent en je hebt daarvoor zelfs in een kliniek gezeten. Probeer jezelf zoveel mogelijk bezig te houden inderdaad. En als je weet dat drugs jou "weakness" zijn, blijf daar dan weg maat!

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Help me ff. Ik lees: ik heb in een kliniek gezeten en ben clean.
Maar ik ben ook verslaafd.
En ik wil niet stoppen.

Dan leef je morgen net als gisteren.

Het is jouw leven en de sleutel ligt bij jou en bij niemand anders.
Een jaar geleden ben ik naar de kliniek geweest, ik ben vanaf dan clean. Helaas heb ik in dit jaar 2 terugvallen gehad. Ik wil zeker stoppen! Maar alles in me lichaam zegt nu dat ik die drugs wil en daar heb ik het moeilijk mee. Maar dat is ook gewoon craving dus dat gaat wel voorbij. Snap je mijn verhaal nu beter?

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Heftig. Je weet dat je verslaafd bent en je hebt daarvoor zelfs in een kliniek gezeten. Probeer jezelf zoveel mogelijk bezig te houden inderdaad. En als je weet dat drugs jou "weakness" zijn, blijf daar dan weg maat!
Dat is het zeker! Ik hoop nu ook echt weer een tijd clean te zijn💪🏼

Zeehond

Badass junkie
Snap je mijn verhaal nu beter?
Nee niet echt, maar no worries.
Je zit aan de 3m schrijf je, dus je bent niet clean.
Je wilt stoppen, maar je wilt ook doorgaan.
Je zegt dat je de cravings kunt weerstaan en dat het voorbij gaat.
Maar je kunt dat niet.
Geen oordeel, maar je praat als een verslaafde.
Je hoeft me niet te overtuigen van het tegendeel.
Ik wens je heel veel kracht toe.

Cath-R-Ella

Bewuste gebruiker
Da
Nee niet echt, maar no worries.
Je zit aan de 3m schrijf je, dus je bent niet clean.
Je wilt stoppen, maar je wilt ook doorgaan.
Je zegt dat je de cravings kunt weerstaan en dat het voorbij gaat.
Maar je kunt dat niet.
Geen oordeel, maar je praat als een verslaafde.
Je hoeft me niet te overtuigen van het tegendeel.
Ik wens je heel veel kracht toe.
Dankjewel

Bovenaan