Ska/Rocksteady

pepito

Bewuste gebruiker
Horace Andy Rules!!! en doet nog steeds zijn ding met verve.... Horace is al vanaf de 1e Massive Attack album deel van het genootschap, op (bijna) ieder live optreden van ze is hij erbij, en zowel op Blue Lines, Mezzanine en Protection doet hij mee. In zijn eigen werk is ook veel erg mooi materiaal te vinden. Veel op massive gedane teksten komen uit zijn eigen reggae roots stal.

Glorf

Experimenterende gebruiker
Xylofoon heet dat dwaze ding van Pablo. En ik luister de laatste tijd steeds meer naar dub ouwe school. Prince Jazzbo en Tappie Zukkie zijn relaxed en natuurlijk The Upsetter.

Vet vaag joh dub. Jammah Tammah heeft ook goede dub nummers zoals Where;s the sun en slowbone dub. Jaaaaa!

Fat Freddy's cat

Belezen gebruiker
Glorf zei:
Xylofoon heet dat dwaze ding van Pablo. En ik luister de laatste tijd steeds meer naar dub ouwe school. Prince Jazzbo en Tappie Zukkie zijn relaxed en natuurlijk The Upsetter.

Vet vaag joh dub. Jammah Tammah heeft ook goede dub nummers zoals Where;s the sun en slowbone dub. Jaaaaa!

Xylofoon is volgens mij een slaginstrumentje, maar kan zijn dat ik ernaast zit... Zag Pablo een tiental jaar geleden op reggae geel live, was geweldig (of kwam het door de wiet :mrgreen: )

oxygen

Newbie
he leuk :)

ik hou zelf het meest van leftover crack, choking victim, operation ivy.
En rancid en bob marley als die meetellen.. Misschien dat iemand het nummer into action van Tim Armstrong kent? Of dub van leftover crack?
:P

Bovenaan