weten jullie de werking hiervan ? ,en hoe lang dat werkt ?
dus het is vloeibare xtc ? is het gevaarlijker dan ghb ? of ligt dat n beetje hetzelfde ?
maar had hij het aan z'n vriendin gegeven was zij het wel..?Bloob zei:ik vraag mij af wa die gast uiteindelijk gedaan heeft met zijn flesje ...
misschien heeft hij gelezen wat hier gepost heeft, heeft hij het genomen, was het iets giftig en ligt hij nu in een kist onde de grond![]()
is misschien toch wa te ver gezocht, ik heb wa wa teveel gesmoord![]()
misschien zijn eerste keer en bang voor haar reactie? :PSaivy zei:Wel wat zielig dat je zoiets nodig hebt om je vriendin zo ver te krijgen, niet??![]()
proton zei:als er mdma in zit wordt je niet zomaar agressief, dat is ook iets wat in je zit... er zal wel meer aan de hand zijn geweest dan.
groeten van een andere blauwvinger![]()
c&m zei:Nou het is dus fantastisch spullenje he ...wauwie ..
heb een fotootje van het flesje (leeg dan)
http://img207.imageshack.us/my.php?imag ... 604yv7.jpg
dit is de orginele ! er zijn er meer in de handel maar die zijn dus behoorlijke rotzooi ....

proton zei:c&m zei:Nou het is dus fantastisch spullenje he ...wauwie ..
heb een fotootje van het flesje (leeg dan)
http://img207.imageshack.us/my.php?imag ... 604yv7.jpg
dit is de orginele ! er zijn er meer in de handel maar die zijn dus behoorlijke rotzooi ....
deze heb ik dus ook![]()
Ik wordt van meer dan 1.5 pil nogal passief en vaag, dus ik denk dat ik met een half flesje begin om te kijken wat het doet.
Nu nog ff afspreken met een bevriend stel zodat ik het achterover kan slaan...![]()
...had nog niet gereageerd op je berichtje ...sorry proton ....maar je hebt dus echt geen vi nodig hoor .... jaja zei:Probeer 't anders eerst gewoon 'ns uit bij je oma.
![]()
slunse zei:er zit 125 mg mdma in, en dat wordt verkocht in de smartshop? ofwel verandert de wetgeving iedere dag ofwel ben ik niet mee..
slunse zei:er zit 125 mg mdma in, en dat wordt verkocht in de smartshop? ofwel verandert de wetgeving iedere dag ofwel ben ik niet mee..
Dzy zei:slunse zei:er zit 125 mg mdma in, en dat wordt verkocht in de smartshop? ofwel verandert de wetgeving iedere dag ofwel ben ik niet mee..
Bij de smartshop in Zwolle trekken ze zich niet zoveel aan van wetgeving![]()
proton zei:als dit spul echt lekker blijkt te zijn wil ik er natuurlijk wel meer van, maarja, 15 euro per flesje is me echt te zot....
proton zei:als dit spul echt lekker blijkt te zijn wil ik er natuurlijk wel meer van, maarja, 15 euro per flesje is me echt te zot....
proton zei:hier een foto die ik van het flesje heb gemaakt, de foto's die ik online zag waren niet echt super duidelijk vond ik.
![]()
proton zei:shit, geen feessie vanaaf, zucht... moet nog ff geduld hebben voor ik het kan proberen![]()