Sigaretten vies na 3 en 4 mmc

Bas1998

Newbie
Zoals de titel al aangeeft smaken sigaretten die ik normaal een pakje per dag rook vies na 3 of 4 mmc.
Ze smaken zo vies dat ik er bijna van moet kotsen en ik er gewoon geen een rook als ik deze drugs gebruikt heb.
Het rare is toen ik net begon met 3 en 4 mmc werden sigaretten juist lekkerder en rookte ik er juist veel meer.
Nu dat ik al langer drugs gebruikt heb werd de smaak in een keer vies.
Ik vind dit heel raar want ik kan er ook niks van vinden op het internet.
Heeft iemand dezelfde ervaring of weet misschien iemand hoe dit kan?
Het zou namelijk al fijn zijn als ik de reden hierachter weet, en het zou nog fijner zijn als ik er een oplossing op kan vinden!
Laat het me weten.

• Haha
Waarderingen: N3K0

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Zoals de titel al aangeeft smaken sigaretten die ik normaal een pakje per dag rook vies na 3 of 4 mmc.
Ze smaken zo vies dat ik er bijna van moet kotsen en ik er gewoon geen een rook als ik deze drugs gebruikt heb.
Het rare is toen ik net begon met 3 en 4 mmc werden sigaretten juist lekkerder en rookte ik er juist veel meer.
Het zou namelijk al fijn zijn als ik de reden hierachter weet, en het zou nog fijner zijn als ik er een oplossing op kan vinden!
Laat het me weten.
Ik ben eigenlijk jaloers, de oplossing is dat je gewoon niet meer rookt tijdens je drugservaring.
Hoe het komt dat kan ik je niet vertellen, wel zou ik blij zijn mochten m'n sigaretten vies smaken tijdens een drugservaring.
Nu ze zo vies smaken...mis je ze dan ook tijdens je ervaring?

Bas1998

Newbie
Ik ben eigenlijk jaloers, de oplossing is dat je gewoon niet meer rookt tijdens je drugservaring.
Hoe het komt dat kan ik je niet vertellen, wel zou ik blij zijn mochten m'n sigaretten vies smaken tijdens een drugservaring.
Nu ze zo vies smaken...mis je ze dan ook tijdens je ervaring?
Hoezo zou jij het fijn vinden om dezelfde ervaring als mij te ervaren, dus dat sigaretten vies gaan smaken?
Ik mis ze zeker niet nu ze zo vies smaken, maar ik mis wel dat gevoel van en strak staan en lekker kunnen roken want dat vond ik persoonlijk heel prettig!

Kaalkoppie

Niet dood, wel scam
Ik heb exact hetzelfde! Alsof ze over de datum zijn lijkt het wel. De volgende ochtend kan ik er zelfs nog niet aan denken.

Ik zou niet weten waarom precies? De miauw gaat mij uiteindelijk ook slecht smaken/ruiken, alsof je een kattenbak hebt gezoend.

Net een 16-jarige puber nu, maar vapes roken doet voor mij hetzelfde , met smaakje.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Hoezo zou jij het fijn vinden om dezelfde ervaring als mij te ervaren, dus dat sigaretten vies gaan smaken?
Omdat ik zelf best teveel rook, zeker onder stimulanten/entactogenen, waar ik achteraf van gedegouteert ben maar nooit op de moment zelf. Dus daarom zei ik dat ik goed zou vinden als dat als gevolg heeft dat ik minder of niet rook tijdens een ervaring...en ik ze bij gevolg ook niet mis dan.
Ik mis ze zeker niet nu ze zo vies smaken, maar ik mis wel dat gevoel van en strak staan en lekker kunnen roken want dat vond ik persoonlijk heel prettig!
Ja dat snap, ook de reden waarom ik het zelf doe 🙂

Bas1998

Newbie
Ik heb exact hetzelfde! Alsof ze over de datum zijn lijkt het wel. De volgende ochtend kan ik er zelfs nog niet aan denken.

Ik zou niet weten waarom precies? De miauw gaat mij uiteindelijk ook slecht smaken/ruiken, alsof je een kattenbak hebt gezoend.

Net een 16-jarige puber nu, maar vapes roken doet voor mij hetzelfde , met smaakje.
Weet jij misschien hoe wij nu aan dat gevoel komen?
Dat sigaretten om te kotsen zijn.

Bas1998

Newbie
Geen flauw idee. Misschien gewoon de combi? Mmc is al mokerslecht, dus dat we daardoor de peuken niet meer accepteren? Geen idee
Ja ik weet t ook niet t blijft zoon ontzettend groot raadsel vlgm.
Ik zie op internet allemaal mensen zeggen door bijna alle soorten drugs zijn sigaretten 10 x lekkerder, die ervaring had ik eerst in het begin zelf ook.
En nu na een paar maanden is het in een keer veranderd.
Terwijl ik nogsteeds dezelfde shit gebruik.

Kaalkoppie

Niet dood, wel scam
Ja ik weet t ook niet t blijft zoon ontzettend groot raadsel vlgm.
Ik zie op internet allemaal mensen zeggen door bijna alle soorten drugs zijn sigaretten 10 x lekkerder, die ervaring had ik eerst in het begin zelf ook.
En nu na een paar maanden is het in een keer veranderd.
Terwijl ik nogsteeds dezelfde shit gebruik.
Anders even proberen een tijdje niet te roken als je gebruikt (of minderen in gebruik ) en kijken of t oplost

Tino73

Belezen gebruiker
Laat het me weten.
Hallo Bas! Ben blij dat ik dan niet de enige ben. Ik rook normaal gezien graag wanneer ik snuif, maar bij 3mc smaken de sigaretten niet. Toch vind ook ik het leuk en strak te staan en lekker te kunnen roken. Bij coke heb ik dat niet.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja vond ik ooit ook. Dus er is hoop 🤣

Ik ben inmiddels 5 jaar gestopt met roken. 🎉 🥳
Jaloers hoor.
Heb al 5 stoppogingen gehad, elke mislukte stoppoging heeft als gevolg dat er minder motivatie is voor een volgende.
Ik praat het voor mezelf altijd goed ook, das het beestje dat verslaving heet.
Ben je op eigen kracht gestopt of met hulpmiddelen? Ik heb nicorette spray geprobeerd, eigen wilskracht, vape, vanalles🙈 maar alles zonder blijvend succes

• Care
Waarderingen: N3K0

N3K0

Badass junkie
Jaloers hoor.
Heb al 5 stoppogingen gehad, elke mislukte stoppoging heeft als gevolg dat er minder motivatie is voor een volgende.
Ik praat het voor mezelf altijd goed ook, das het beestje dat verslaving heet.
Ben je op eigen kracht gestopt of met hulpmiddelen? Ik heb nicorette spray geprobeerd, eigen wilskracht, vape, vanalles🙈 maar alles zonder blijvend succes
Ik ben gaan uitrekenen hoeveel ik op jaar basis rookte en dat heb ik x het aantal jaren dat ik rook gedaan.
Conclusie was dat ik al een hele mooie reis had kunnen maken naar Japan.

En bewust wording dat ik vrijwillig mijzelf aan het vergiftigingen ben en dat het verders niks brengt. Alles is up in smoke.
Het staat opde verpakking hoe slecht het is en toch maakte dat geen indruk.
Heb toen een afscheidsbrief geschreven naar tabak/roken.

En mijn geluk was misschien dat ik nooit heel veel heb gerookt. En ik ben me jointje puur gaan roken dus kon nog wel iets roken.

Heb 3/4 x nog een sigaretje gerookt int eerste jaar omdat ik had gedronken en opt terras/cafe geen jointje kon roken maar was echt super vies dus jeej. Wat wel redelijk te roken was, was zware shag :lolol:

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Nicotine is een stimulant en versterkt behoorlijk wat andere drugs. Misschien is je lichaam van mening dat de combinatie te intens is waardoor het mogelijk probeert het op die manier te weigeren. Het verklaart ook waarom een vape ook niet fijn kan zijn. Ook geeft bv. ook extra vasoconstrictie.

Zelf rookte ik ook niet tijdens meth, pyro en speed binges. Te intens, maakte me zelfs misselijk en duizelig soms.

Als je trouwens een sigaretje in de staart van een dissociatieve drug zoals ketamine of PCP rookt bestaat de kans dat er weer een vlaag opwaait.

Heb die afkeer ook tijdens LSD. Er zijn interessantere dingen dan roken op dat moment. Het rollen van shag is ook gewoon hartstikke moeilijk met die verdomde shape shifting vloeitjes.

Bovenaan