Shop's in België ?

smokable

Newbie
Hey ..
Ik woon in België en vraag me af of julie denken of het mogelijk is dat er ooit shop's hier zouden komen?
Het is namelijk zeer frustrerend al deze Nederlanders op deze site te horen praten over zomaar even naar de shop te gaan :angry: :mrgreen: . In België moet je heel wat moeite doen om aan wat te geraken, en dan loop je nog het risico dat je genept wordt ..

Hempy

Bewuste gebruiker
hmm, moet je dichter bij de grens gaan wonen, ik heb geen probleem om ergens aan te komen, er is altijd wel iemand met wiet hier..

Mr.jiho

Wijs gebruiker
in belgie is er genoeg weed te vinden, gewoon beter zoeken :wink:
maar idd in nederland heb je een grotere keuze

yellowmoon

Bewuste gebruiker
in roosendaal gingen de shoppen om 8 uur gesloten, na 8 uur moet je dan per se 10 km verder rijden om aan wiet te komen en voor mij is het niet altijd makkelijk geweest vroeger, maar nou ik woon in eindhoven en sommige shops zijn tot 4 uur snachts open relaxxx
en als regering van belgie slim is openen ze ook coffeshops in belgie want jaarlijks gaan miljoenen euros naar nederland voor wiet(rsd was vlakbij belgische grens en ik zag 100den belgische autos per dag om wiet te gaan kopen(er waren zelfs oplichters die belgen fleshen met blaadjes uit de park :grin: )

Lana

Wijs gebruiker
Ik dacht dat er in Antwerpen een shop zou komen? Of dat die er al was.

Hier in Bergen op Zoom gaan de shops ook om 20.00 uur dicht. Maar er zijn hier veel cafés waar je toch nog tot diep in de nacht kan halen.
Het stikt hier dan ook altijd de moord van de Belgen. :grin:

Osi`

Bewuste gebruiker
Dicht bij de grens gaan hé, ben nog nooit gepakt geweest en ik ga altijd met de bus (20a)
kheb serieus nog nooit een flik gezien of een controle :sunglasses:
maarja, beter zoeken hé, of moeite doen en goeie wegen zoeken waar er geen controles zijn en grote voorraden kopen, zodat je genoeg hebt

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
smokable zei:
Hey ..
Ik woon in België en vraag me af of julie denken of het mogelijk is dat er ooit shop's hier zouden komen?
Het is namelijk zeer frustrerend al deze Nederlanders op deze site te horen praten over zomaar even naar de shop te gaan :angry: :mrgreen: . In België moet je heel wat moeite doen om aan wat te geraken, en dan loop je nog het risico dat je genept wordt ..

haha ja is wel klote
hoop ook dat er snel shops komen, maar denk niet dat dit snel gaat gebeuren, als het al zal gebeuren :( ...
idd dicht bij de grens wonen is nog altijd het beste...

Rain

Bewuste gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
smokable zei:
Hey ..

haha ja is wel klote
hoop ook dat er snel shops komen, maar denk niet dat dit snel gaat gebeuren, als het al zal gebeuren :( ...
idd dicht bij de grens wonen is nog altijd het beste...
Of wat dacht je van gewoon emigreren ..

Tripkip

Newbie
In Antwerpen is er wel zo iets als een VZW. Dat zijn zowat "louche" cafées waar je je weedje kan kopen. Het is wel van goeie kwaliteit maar je krijgt zeker niet zoveel als bij een dealer of in de shop krijgt.
Het is dus meer iets voor als je echt geen andere mogelijkheid hebt.

Let wel op hiermee: Niet elke VZW verkoopt.

Me~plantu~isme~moat

Bewuste gebruiker
smokable ik woon ook in belgie, ik heb zoon voorgevoel dat mijn jeugd geen coffeeshop in belgie meer ga meemaken (maar daarvoor bestaat nederland hé). mss dater aan mijn 45 jaar ergens een shopje opengaat.. maarja, je moet je connecties hebben. en veeel hoop.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Tripkip zei:
In Antwerpen is er wel zo iets als een VZW. Dat zijn zowat "louche" cafées waar je je weedje kan kopen. Het is wel van goeie kwaliteit maar je krijgt zeker niet zoveel als bij een dealer of in de shop krijgt.
Het is dus meer iets voor als je echt geen andere mogelijkheid hebt.

Let wel op hiermee: Niet elke VZW verkoopt.
haha ja vroeger ging ik vaak met vrienden langs de vzw :)
maar die worden echt om de haverklap opgedoekt door de flikken, en de kans dat je daar dan gepakt wordt is ook veel groter
in een paar weken tijd zijn we naar 4 verschillende vzw's moeten gaan omdat de vorige elke keer was opgedoekt :( ...

smokable

Newbie
Osi` zei:
Dicht bij de grens gaan hé, ben nog nooit gepakt geweest en ik ga altijd met de bus (20a)
kheb serieus nog nooit een flik gezien of een controle :sunglasses:
maarja, beter zoeken hé, of moeite doen en goeie wegen zoeken waar er geen controles zijn en grote voorraden kopen, zodat je genoeg hebt
Ja, ik heb een paar vrienden die ook met de bus gingen ..
de 45 naar maastricht. ze hebben wel controle gehad, met honden waren die KUt flikke op de bus komen controleren. dus bus lijkt me niet zo n goed idé :(

smokable

Newbie
Me~plantu~isme~moat zei:
smokable ik woon ook in belgie, ik heb zoon voorgevoel dat mijn jeugd geen coffeeshop in belgie meer ga meemaken (maar daarvoor bestaat nederland hé). mss dater aan mijn 45 jaar ergens een shopje opengaat.. maarja, je moet je connecties hebben. en veeel hoop.

jah idd .. jammer maarja. Fuck ons landje

someone_nl

Belezen gebruiker
Lana zei:

Hier in Bergen op Zoom gaan de shops ook om 20.00 uur dicht. Maar er zijn hier veel cafés waar je toch nog tot diep in de nacht kan halen.

Ja ik weet er een paar daar te vinden.

Edit: Zal maar geen namen noemen, hebben ze liever niet

Rain

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit gehoord dat in een ander lang ergens men ook shops heeft waar ze wiet verkopen.. Weet iemand waar? ( legaal of gedoogd )

Fun4You

Newbie
Het is dik onnozel van Belgische regering om hier geen coffeeshops toe te laten, echt belachelijk, precies of mensen die weed en shit willen hebben dat dan ni in Holland gaan halen of anders in de illegaliteit en zo ook met andere middelen in contact komen want de dealertjes van de straat proberen altijd meer munt te slaan uit de klanten, vraag je wat wied of shit dan komen ze af met nog een gram coke of heroïne erbij, eerst wat gratis om je te laten proberen en zo spelen ze het slim, voor je het weet hang je dan daaraan ook nog is vast en tja, dat is dan weer extra money in hun pockets hé....
Ik haal mijn smoor in Roosendaal, simpel , vanuit Antwerpen met de trein en als het een directe verbinding is dan ben ik er al op een klein uurtje, dan gewoon effe coffeeshopje binnen, rap iets drinken en terug weg en op ongeveer drie uurtjes heb ik mijn gerief en ben ik terug thuis. Het beste is wel om al om 9u smorgens te vertrekken in Antwerpen dan ben je rond 10 u als ze opengaan daar en ben je rond de middag of kort erna terug thuis, en je hebt de zekerheid dat er geen controle is want zo vroeg doen ze dat niet (toch bij mijn weten niet). Ook nooit op woensdagnamiddag of in het weekend gaan, dan is de pakkans veel groter!
Als ik geen zin heb om de rit te doen of ik kom geld tekort dan haal ik het gewoon via via of van iemand op straat maar kijk wel goed of ze betrouwbaar zijn of een 'shady' uiterlijk hebben want de kans zit er soms wel in dat je afgeript wordt.

scratchtraxx

Belezen gebruiker
België is veel te lui, als ze hier iets plannen zie je er maar iets van binnen 10 jaar :rolleyes: nuja denk ook dat het wel beter zou zijn als er een paar shops zouden zijn. Dan gaat ons wietgeld naar ons eigen land en kan de belasting omlaag :grin: nee maar kgeloof ook dat je via een shop minder rap contact zal hebben met harddrugs dan via de dealer.. En minder overlast..
Er is er wel overal wat te krijgen maar bijna altijd te duur dus kga ook meestal naar A'dam :P

frapannn

Bewuste gebruiker
Lana zei:

JA growshops waar er illegaal weed verkocht wordt, dat vind je genoeg!
Maar er gebeuren wel veel invallen, dus is het niet echt veilig :grin:

caatje

Badass junkie
laan zei:
Ik heb ooit gehoord dat in een ander lang ergens men ook shops heeft waar ze wiet verkopen.. Weet iemand waar? ( legaal of gedoogd )

In denemarken heb je een "vrijstaat" christiania. Daar wordt gedoogd dat er "gebruikt" wordt. Bedoelde je dat? http://www.christiania.org Helaas is de site in het Deens maar als je google ff gebruikt vind je er een hoop info over.

zommes

Badass junkie
Ik vind het irritant dat ze hier in Arnhem maar 14 coffeshops hebben, laat ze daar eerst maar wat aan doen. Godverredomme 10 minuten lopen, daar zit ik niet op te wachten hoor.

Ellesdee

Badass junkie
zommes zei:
Ik vind het irritant dat ze hier in Arnhem maar 14 coffeshops hebben, laat ze daar eerst maar wat aan doen. Godverredomme 10 minuten lopen, daar zit ik niet op te wachten hoor.

maar 14? :P

whahaha... xD
dat is toch al aardig wat? :P

hier in rdam zitten dr wel veel meer tbh

candy

Bewuste gebruiker
schops in belgie

Nou eerst en vooral,Belgie is gewoon hypocriet,men mag wel weed hebben!MAAR niet kopen!NOU zeg nu zelf,hoe doe je dat?Wel we hebben het gelezen,Maastricht is overbelast van de belgen.Persoonlijk vind ik,ze willen maar kunnen niet mee gaan,met Nederland,ze zijn niet 1 jaar achter,maar een hele generatie.Weed mag van mij legaal verkocht worden,het is maar het zelfde als drank.Overmaat SCHAAD.Voor Belgie alleen dit,WORD VOLWASSEN.

Don Casanova

Belezen gebruiker
zommes zei:
Nezir zei:
wat denk je van amsterdam :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:

Er is iets met jou aan de hand. Is het je ook al opgevallen?

Of het ligt aan mijn browser...

Zo jij bent helderziend :grin:

je bedoelt die bbcodes en smilies die automatisch uitgeschakeld stonden waardoor jullie de smilies niet kunnen zien.. maar hij is gefixed hoor :wink:

Imke

Badass junkie
jonaszw zei:
hey mensen weet er iemand een goede dealer voor mij in gent of een winkel waar ze goed spul (weed hebben)
ik vindt namelijk niks sint niklaas ofzo is ook goed
bedankt

Waarom vraag je dat 2 keer?? :rolleyes:

RoyalFluSh

Experimenterende gebruiker
Ik weet niet van waar je bent, maar ik als belg heb er geen last mee. Als je een auto hebt gaat het toch gemakkelijk? Zelf ga ik naar Breda met de auto, of met de bus naar tilburg... Ik koop gewoon geen troep meer van straatdealers!

Imke

Badass junkie
Ja en als je geen auto hebt, neem dan gewoon de trein of de bus ofzo.. zo moeilijk is dat toch niet..

Bovenaan