Het is dik onnozel van Belgische regering om hier geen coffeeshops toe te laten, echt belachelijk, precies of mensen die weed en shit willen hebben dat dan ni in Holland gaan halen of anders in de illegaliteit en zo ook met andere middelen in contact komen want de dealertjes van de straat proberen altijd meer munt te slaan uit de klanten, vraag je wat wied of shit dan komen ze af met nog een gram coke of heroïne erbij, eerst wat gratis om je te laten proberen en zo spelen ze het slim, voor je het weet hang je dan daaraan ook nog is vast en tja, dat is dan weer extra money in hun pockets hé....
Ik haal mijn smoor in Roosendaal, simpel , vanuit Antwerpen met de trein en als het een directe verbinding is dan ben ik er al op een klein uurtje, dan gewoon effe coffeeshopje binnen, rap iets drinken en terug weg en op ongeveer drie uurtjes heb ik mijn gerief en ben ik terug thuis. Het beste is wel om al om 9u smorgens te vertrekken in Antwerpen dan ben je rond 10 u als ze opengaan daar en ben je rond de middag of kort erna terug thuis, en je hebt de zekerheid dat er geen controle is want zo vroeg doen ze dat niet (toch bij mijn weten niet). Ook nooit op woensdagnamiddag of in het weekend gaan, dan is de pakkans veel groter!
Als ik geen zin heb om de rit te doen of ik kom geld tekort dan haal ik het gewoon via via of van iemand op straat maar kijk wel goed of ze betrouwbaar zijn of een 'shady' uiterlijk hebben want de kans zit er soms wel in dat je afgeript wordt.