Seksuele voorkeur

Wat ben jij?

• Hetero

Stemmen: 225 71,9%
  • Homo

Stemmen: 27 8,6%
  • Bi

Stemmen: 53 16,9%
  • random gelegenheids homo

Stemmen: 8 2,6%

• Totaal aantal stemmers
    313

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik ben benieuwd hoe het hier verdeeld is op df :wink:

En om er gelijk een discussie aan vast te knopen.. Hoe kijken we op df tegen homoseksualiteit en biseksualiteit aan?

Solidius

Badass junkie
Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hetero met een voorliefde voor bisexuele dames inderdaad :wink:

En iedereen moet zelf weten met wie/wat hij of zij zoent of nog meer doet op 1 voorwaarde!! Als het 2 leuke dames zijn binnen een straal van 2 meter van mij..

:mrgreen:

Goanaut

Bewuste gebruiker
lj_bob zei:
Hetero met een voorliefde voor bisexuele dames inderdaad :wink:

Juist!

Maakt me geen moer uit waar iemands seksuele interesses liggen, zolang je je er maar goed bij voelt (en je eventuele sekspartners ook dan).

Play_bunny

Wijs gebruiker
Hetero, en geen probleem met de voorkeur van andere mensen. Zolang iedereen maar gelukkig is en zich prettig voelt bij wat ie doet, dan is het goed toch?!

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
Is het iemand al opgemerkt dat we 2 gelegenheidshomo's hebben...hebben we nu eindelijk toch een match voor Jan ? :openmouth:

Serenity

Badass junkie
Begin er nu toch steeds meer achter te komen dat ik ookwel érgens énigzins een seksuele aantrekkingskracht voor vrouwen heb. :smoke: Heb dus biseksueel gestemd. :mrgreen: Om het maar netjes te zeggen :beer:
Dit na een aantal ervaringen etc.
Maar mannen blijven ook nog steeds hotitem nr1.

Heb verder niks tegen homo's of lesbi's. Ieder z'n ding, en ieder dus z'n liefde.
Liefde is heerlijk. Seks is heerlijk, en dat moet voor iedereen zo kunnen zijn.

caatje

Badass junkie
Wanneer ben je bi? Wat verstaan jullie onder bi? In mijn ogen ben je bisexueel als je ook verliefd wordt op het zelfde geslacht. Sex met het zelfde geslacht zonder verliefd te te zijn is gewoon lust maar niet per defenitie bi.

Ik ben bi, ben getrouwd met een man maar heb ook een tijdje een relatie gehad met een vrouw.

Intoxicated

Wijs gebruiker
Hetero. En ja, ieder zijn ding he.
En ik vind overdreven homofiele mannen stiekem vaak wel grappig en schattig, haha.

zommes

Badass junkie
Solidius zei:
Metrosexueel. Ik heb niets tegen homo's of bi-sexuelen omdat we allemaal mensen zijn met unieke eigenschappen, kheb zelfs een keer met een jongen gezoend (onder invloed van MDMA). Maar at the end of the day heb ik toch liever iemand van het vrouwelijke geslacht.

Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)

Zelf heb ik verder ook niets tégen homo's, maar ook zeker niets met homo's. Met jongens experimenteren, al dan niet onder invloed, is ook niet mijn ding.

Serenity

Badass junkie
caatje zei:
Wanneer ben je bi? Wat verstaan jullie onder bi? In mijn ogen ben je bisexueel als je ook verliefd wordt op het zelfde geslacht. Sex met het zelfde geslacht zonder verliefd te te zijn is gewoon lust maar niet per defenitie bi.

Ik ben bi, ben getrouwd met een man maar heb ook een tijdje een relatie gehad met een vrouw.

Een seksuele aantrekkingskracht is wel iets meer dan alleen lust vind ik. Je kiest toch wel voor iemand, niet bij iedereen voel je die aantrekkingskracht.
Als het puur lust is, kan je ook een geit pakken, bij wijze van spreken. Vind ik.
:)

zommes

Badass junkie
Caatjes punt is juist dat verschil tussen zin hebben om 'iets' te pakken en een liefdesrelatie aangaan.

Solidius

Badass junkie
zommes zei:
Solidius zei:

Een moederskindje dus? (letterlijke en vrij passende vertaling van metroseksueel)

Ik woon al sinds m'n 18e zelfstandig, dus waar haal je die narcistisch getinte "vrij passende vertaling van metroseksueel" wijsheid vandaan? Het moge duidelijk zijn dat de term niets anders inhoudt dan; Een man die zich wat meer bewust is van zijn voorkomen, in tegenstelling tot de gemiddelde bouwvakker.

Mephisto

Belezen gebruiker
Mentaal sta ik overal voor open, maar anaal ben ik heel erg in mezelf gekeerd.

Hetero dus. En duidelijk geen metro.

KataStrofe

Belezen gebruiker
caatje zei:

Ben ik helemaal met je eens.. Ik heb zelf nooit een relatie gehad met een vrouw, maar ben wel eens verliefd geweest op een meisje :).

Ow, zie net dat ik onder Harry's account ben ingelogd.. Bovenstaande is een Safire post dus :tearsofjoy:

Bovenaan