yeti zei:Kan hier geen chocolade van maken, maar zo te lezen ben je ver over de 2gr grens heeniNkz zei:van meer dan 2g cocaine heb je ook meer vel of tut hahaaaaaa![]()
![]()
ken je dat niet meer vel of tut ?
yeti zei:Kan hier geen chocolade van maken, maar zo te lezen ben je ver over de 2gr grens heeniNkz zei:van meer dan 2g cocaine heb je ook meer vel of tut hahaaaaaa![]()
![]()
yeti zei:Ik begin er nu wel benieuwd naar te worden iNkz. Bevredig mijn nieuwsgierigheid :P

iNkz zei:yeti zei:Ik begin er nu wel benieuwd naar te worden iNkz. Bevredig mijn nieuwsgierigheid :P
ok ik doe mn best : meer huid rond je piemel dan piemel zelf ? hahaha![]()
Extisi zei:Als ik strak sta heb ik niet eens zín om een potje te seksen. Het komt niet eens in me op. Ik denk er niet aan. Ik ben druk met andere dingetjes.![]()
Gorrila zei:Voor ons de beste combi die er is. Kaarsjes aan, goeie muziek op, matrasjes in de kamer en een avond/nacht lang van elkaar genieten. Eindeloze sex. Als man kan ik idd niet klaarkomen, maar dat maakt me niets uit. Klaarkomen op zich is een sensatie van enkele minuten (als dat het al is)....de sex duurt de hele nacht...!!! Mijn vrouw daarentegen, die weet van geen ophouden. Echt heerlijk zo'n avond. Soms met vrienden erbij en soms lekker met zijn 2tjes. Het zijn toch altijd hele bijzondere avonden. Je hebt helemaal de tijd voor elkaar. Even bestaat de wereld alleen maar uit ons tweetjes en niets anders.
sarcasm zei:Ik heb absoluut geen problemen met sex tijdens de xtc, het is de kerel die er meer moeite mee heeft. Het is heerlijk om weg te zweven terwijl je gepenetreerd word. Er moet alleen wel duidelijk iemand helder genoeg zijn om de leiding te nemen en alles de goede banen op te sturen, als je te diep in de roes zit ben je inderdaad te snel afgeleid.
Dat is wel een goed idee.Dr Gonzo zei:sarcasm zei:Ik heb absoluut geen problemen met sex tijdens de xtc, het is de kerel die er meer moeite mee heeft. Het is heerlijk om weg te zweven terwijl je gepenetreerd word. Er moet alleen wel duidelijk iemand helder genoeg zijn om de leiding te nemen en alles de goede banen op te sturen, als je te diep in de roes zit ben je inderdaad te snel afgeleid.
neem er een sitter bij dan,kan hij of zij alles een beetje in goede banen lijden :P :P
Ik kan met jou wel praten.sarcasm zei:kinky
Nee, iemand die mee doet. Niet slecht.trippelh zei:een watcher .... niet echt mijn ding
+1trippelh zei:een watcher .... niet echt mijn ding
Drientje zei:Ik kan met jou wel praten.sarcasm zei:kinky
Hahaha, nou daar ben ik niet zo bang voor hoor. Ik draai hier al een poosje mee en ik ben van mening dat de bans die worden uitgedeeld over het algemeen wel van toepassing zijn. Er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen die de regels bevestigen.sarcasm zei:Drientje zei:Ik kan met jou wel praten.sarcasm zei:kinky
Misschien niet zo'n goed idee hier, komt er straks ineens nog een ban uit de lucht vallen...
Freedom of speech is helaas niet van toepassing op dit forum...
dat is toch ook best lekker, van die afwazige sexsarcasm zei:Ik heb absoluut geen problemen met sex tijdens de xtc, het is de kerel die er meer moeite mee heeft. Het is heerlijk om weg te zweven terwijl je gepenetreerd word. Er moet alleen wel duidelijk iemand helder genoeg zijn om de leiding te nemen en alles de goede banen op te sturen, als je te diep in de roes zit ben je inderdaad te snel afgeleid.