Jaa een vriendin vn mij had da voor die had er 3 gepakt op een paar uur & ze voelde precies da ze moe kotse & der kwam schuim uit haar mond.. & het waren groene eekhoornsSvali zei:Probeer je nou een serieuze vraag te stellen? Het lijkt er niet echt op. Als je er antwoord op wil graag wat meer informatie. Hoeveel pillen, hoe snel achter elkaar, wat voor pillen enz.
Oke bedankt. Had ook al gehoort dat het zware pillen waren. ik ga ze ook niet gebruiken dan want ik reageer nogal hard op alles. Maar sommige mensen weten gewoon niet wat hun limiet is of pakken er maar op los. Tot ze eens zwaar fout gaan,dan zullen ze wel voorzichtig zijn. Heb het zelf ook 2x voorgehad dus ik weet wat de gevolgen kunnen zijn.roteck zei:Sowieso rustig aan doen met groene eenkhoornsdie zijn getest op rond de 200mg. Als je er daar een paar van in een uur doet of laat staan enkele uren.. Dan ben je niet verantwoord bezig..
Misbruiken noem ik dat..

Joining zei:Oke bedankt. Had ook al gehoort dat het zware pillen waren. ik ga ze ook niet gebruiken dan want ik reageer nogal hard op alles. Maar sommige mensen weten gewoon niet wat hun limiet is of pakken er maar op los. Tot ze eens zwaar fout gaan,dan zullen ze wel voorzichtig zijn. Heb het zelf ook 2x voorgehad dus ik weet wat de gevolgen kunnen zijn.roteck zei:Sowieso rustig aan doen met groene eenkhoornsdie zijn getest op rond de 200mg. Als je er daar een paar van in een uur doet of laat staan enkele uren.. Dan ben je niet verantwoord bezig..
Misbruiken noem ik dat..![]()
Inderdaad. Mn leert meestal eruit als je slecht gaat of als je vrienden ziet slecht gaan. Ergens goed ook,dan weet je de gevaren ervan. Maar ik hou het tegenwoordig bij Mcdo & Rode Qance pillenroteck zei:Joining zei:Oke bedankt. Had ook al gehoort dat het zware pillen waren. ik ga ze ook niet gebruiken dan want ik reageer nogal hard op alles. Maar sommige mensen weten gewoon niet wat hun limiet is of pakken er maar op los. Tot ze eens zwaar fout gaan,dan zullen ze wel voorzichtig zijn. Heb het zelf ook 2x voorgehad dus ik weet wat de gevolgen kunnen zijn.roteck zei:Sowieso rustig aan doen met groene eenkhoornsdie zijn getest op rond de 200mg. Als je er daar een paar van in een uur doet of laat staan enkele uren.. Dan ben je niet verantwoord bezig..
Misbruiken noem ik dat..![]()
Jaa het zijn verder echt hele goede pillen, en hele zuivere ook! Dus je kunt ze gerust nemen maar breek hem dan even door de helft. Dan zit je op een goede dosis! Mooie van eenkhoortjes is ook dat je ze in kwartjes kunt brekenHaha jaa zelf ben ik ook zo vaak te hard gegaan, leren de meesten van.. Maar helaas sommigen ook niet!
Het beste om weer goed te komen is babbelen & nog is babbelenraveolution zei:ik had ook een keer da er een heel klein beetje schuim op me lippen zat 1 uur na een halve bruine pil die volgens de dealer boven de 200 mg zat , ben zeer spacend naar de drugsinfo tent gegaan die me naar de ehbo sturen , dat wou ik niet dus met hem even een praatje gemaakt over een ander feestje toen ging het weer goed met me.
raveolution zei:ik had ook een keer da er een heel klein beetje schuim op me lippen zat 1 uur na een halve bruine pil die volgens de dealer boven de 200 mg zat , ben zeer spacend naar de drugsinfo tent gegaan die me naar de ehbo sturen , dat wou ik niet dus met hem even een praatje gemaakt over een ander feestje toen ging het weer goed met me.
Die Pillen kwamen vn Belgie. Je vind ze namelijk nog amper. xJamie[BE] zei:Van waar had je de pillen? Ik had ze 1 keer genomen en het waren de beste ooit. Het probleem is ik vind ze niet meer >.<