Schokken en bewusteloos

Uptempo-Hennie

Experimenterende gebruiker
Ja de eerste aanval is de ambulance ook hier geweest en de tweede aanval ben ik naar het ziekenhuis gebracht, ze konden daar niks vinden dus ik kan idd nog naar de huisarts gaan, ik weet niet of die nog wat kan vinden maar wil sowieso wel even mijn verhaal kwijt

Uptempo-Hennie

Zorg eerst maar dat je volledig hersteld! En misschien toch een apk keuring bij de huis arts voordat je weer begint. Zie hier boven hoeveel geluk je hebt gehad. Probeer hier ban de leren, en niet al met het idee zitten om weer te gaan gebruiken
Ik bedoel het ook niet zo dat ik bezig ben met opnieuw gebruiken. Ik geef aan dat ik niet eens weet of ik het nog durf. Het zit nu zeker niet in mijn hoofd nee. Ik vind het alleen fijn om verhalen van mensen te horen die hetzelfde hebben meegemaakt en hoe hun er mee om zijn gegaan

Kordie

DF-koning
Vanwege de heftigheid van de operatie is het belangrijk om eerst even goed te checken of er daadwerkelijk sprake is van een hartstilstand. Soms zijn mensen bewusteloos en ademen ze heel oppervlakkig, maar tikt hun hart nog. In zo'n geval is wel medische aandacht nodig (opnieuw: ALTIJD 112 bellen als iemand bewusteloos is), maar hoef je niet te reanimeren.

Mee eens.

Ik heb vroeger op het werk iets geleerd over huidskleur.
Blauw en spierwit (bleek) is allebei niet goed. Heeft allebei wat te maken met zuurstof tekort.
Maar misschien weet jij het verschil @Neo-Shulginist of @Roze Olifant ?

Ik vraag me alleen wel af waar het aan gelegen zou kunnen hebben aangezien het zeker meer als 2 jaar goed gaat met dezelfde drugs.

Je weet niet of je dezelfde drugs hebt.
Je hebt het over een RC die je mogelijkerwijs niet hebt laten testen.
Dus je kan niet zeggen dat deze pil hetzelfde was als de pil van eerder. En uberhaupt niet wat de stof is die erin zit. Daarom is het een RC en dat maakt het ook net zo link.

Google eens op FNS.
Herken je die symptomen?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Maar als het de drugs is geweest waarom heb ik het dan deze 2 jaar hiervoor niet gemerkt. Is het nu dan teveel geweest, of uitdroging, of 1 nacht te lang doorgegaan?
Het gaat vaak om een samenloop van omstandigheden. Vergelijk het met autorijden. Als je dronken achter het stuur stapt dan krijg je niet elke keer een verkeersongeval. Maar de kans dat je een verkeersongeval krijgt is wel een stuk hoger.

Zo is dat ook met drugs en epileptische aanvallen. Je hebt gewoon te veel de grenzen opgezocht en op een gegeven moment gaat het dan een keer mis. Dus ja, je hebt te veel drugs gebruikt, en ja, je hebt te weinig gedronken, en ja, je hebt te weinig geslapen. Dat heeft allemaal meegespeeld.

Laatst bewerkt:

Alinde

Badass junkie
Goed moment om te stoppen toch?

Wij kunnen hier vandaan niet zien wat je mankeert maar als het zo eng was en je durft het niet nog eens te nemen... dan stop je er toch mee.

Uptempo-Hennie

Oke ja ik heb wel vaker 1 of 2 nachten doorgehaald maar richting de derde nacht ging het fout. Begon eerst te stotteren en kon soms niet meer praten en de middag erna viel ik dus bewusteloos 15 min en daarna savonds nog een keer 5 minuten maar sindsdien nadat ik geslapen heb is het niet meer terug gekomen

Bovenaan