Schijten

Mac...

Badass junkie
Sinds dat het bier me steeds beter smaakt, zit ik eigenlijk met een klein probleempje. Ik moet er de dag erna altijd zo ontzettend van schijten. En dan ook nog eens van dat waterige spul. En dan ook nog eens 2 x kort achter elkaar. Echt altijd. En die dunne zooi is ook nog eens moeilijk van mijn aars te krijgen, dus wat krijg je dan. Een vet geïrriteerde anus. GVD, vanavond weer op stap en morgen moet ik dus ook weer 2 x schijten, maar denk dat mijn anus het langzaam begint te begeven. Ben iig bij dat ik geen homo ben :wink:

Maar goed, iemand tips? (behalve minder drinken, dat is echt not done)

Marcel

Belezen gebruiker
Lijkt me idd ook de enige zinvolle oplossing, of je slikt vantevoren van die anti-diarree pillen maar dan wordt het nog een veel ongezondere hobby.

Overigens is het bekend dat alcohol een van de oorzaken is die ervoor zorgt dat je diarree kunt krijgen. Andere manier om diarree te voorkomen: Vermijd stressvolle situaties, Beperk te vet of te gekruid voedsel tot een minimum, Bewaar voedsel op een hygiënische manier (bv. koel bewaren van gerechten met rauwe eieren).

Mac...

Badass junkie
Ja maar het is niet echt diarree, want ik heb het 2 x achter elkaar binnen een uur en dan ben ik er ook helemaal van af

spacekonijn

Badass junkie
ja toen ik dit topic titel zag was ik ook aan t ontbijten

en zag dat mac m gemaakt had dus had m maar niet geopend.

Chimera

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Ja maar het is niet echt diarree, want ik heb het 2 x achter elkaar binnen een uur en dan ben ik er ook helemaal van af

Als je nou gewoon dat ene uur op de wc blijft zitten hoef je maar 1 keer naar de wc...

spacekonijn

Badass junkie
ja is niet de eerste keer dat ik je over schijten hoor praten :grin:

geloof een keer op zondagochtend om 16:00 tijdens mn ontbijt ( als je begrijpt wat ik bedoel sindsien iets voorzichtiger met wat ik lees

Jeller

Badass junkie
Idd ook over speed en schijten haha, den durgs eeft een grappig effect op uw darmen blijkbaar.. mss moet ge tijdens da ge drinkt ook nog wa meer eten

Mac...

Badass junkie
Ben ik dan echt de enige met dit probleem.

ps: ik praat net zo graag over schijten als dat ik het doe en meestal schijt ik echt met alle liefde die in me zit :hearteyes:

Chimera

Bewuste gebruiker
om maar even op het topic shijten terug te komen, heb ik wel wat last
van de varianten daarvan, zowel van scheten uit mijn aars als scheten
uit mijn mond (beter bekend onder de noemer: Boeren).

Zal dan wel aan de snelheid liggen

Derq

Experimenterende gebruiker
ja ik zuip ook extreem veel ( moet toch wat he, als je serotonineloos bent )
en inderdaad de dag erna heb ik ook gewoon weke shit. maar dat komt omdat ook alcohol vocht aan je lichaam onttrekt en bloeddeeltjes laat afsterven. je darmvlokken pakken het niet op door de dode bloedcellen in je poep en daarom krijg je diarrhea.

Bal0n

Badass junkie
Derq zei:
ja ik zuip ook extreem veel ( moet toch wat he, als je serotonineloos bent )
en inderdaad de dag erna heb ik ook gewoon weke shit. maar dat komt omdat ook alcohol vocht aan je lichaam onttrekt en bloeddeeltjes laat afsterven. je darmvlokken pakken het niet op door de dode bloedcellen in je poep en daarom krijg je diarrhea.

Jij bent serotonineloos?

Derq

mja me hersenen na een dikke zaterdag doe niet zo A, jeweet wat ik bedoel

Bal0n

Badass junkie
Derq zei:
mja me hersenen na een dikke zaterdag doe niet zo A, jeweet wat ik bedoel

eehh..?

Je kan niet serotonine loos zijn, dat zou je dood betekenen. Een aanslag op je serotonine "opslag" zou wel goed kunnen :).

BacingsPen

Badass junkie
ehhhhhhh, wist jij niet hoe dom je kan worden van pillen? Verplaats je is in Derq, snap je nu waarom hij denkt dat zijn serotonine op is? :P

Derq

ja sorry hoor ik wist niet dat er hier van die pisflikkers zaten die alles zo letterlijk nemen... echt van die gasten die zeggen: legaliseer drugs! en dan toch stemmen op bakellende.

Bal0n

Badass junkie
Derq zei:
ja sorry hoor ik wist niet dat er hier van die pisflikkers zaten die alles zo letterlijk nemen... echt van die gasten die zeggen: legaliseer drugs! en dan toch stemmen op bakellende.

Waarom moet je me uitschelden? Ik voorkom gewoon dat mensen denken dat hun serotonine voorraad daadwerkelijk "op" kan.

En wat is dat nou weer voor een vaag statement, die vergelijking met Balkenende?

Mac...

Badass junkie
Zeg loop mijn topic niet zo te vern**ken met zijn allen. Was ergens best serieus bedoelt.

En Bal0n bedoelt het goed, dus hij probeert je alleen wat bij te brengen. Wees blij dat hij je info met je deelt.

GVD, nou doe ik t zelf ook.

matthijs

Badass junkie
Het schelden is zeker, zeker, zeker niet nodig, maar ik zou het zelf ook niet echt relaxed vinden als men op deze manier met mijn posts omgaat.....
tuurlijk is het goed om op te merken dat je serotine niet op kan gaan, maar ik vind de reacties soms nogal lullig...als je gewoon niet weet dat je dan overlijdt of als je het niet letterlijk bedoelde kan het nogal vervelend zijn. Ik neem als voorbeeld de post van spacingben.... :wave:

jacey

Volgens mij is het juist heel gezond dat je moet poepen. Volgens mij zijn het gewoon afvalstoffen die eruit moeten. Wees blij dat het zo kan, anders zou je daar flink ziek van kunnen worden. Je anus zal wel geirriteerd raken omdat je ontlasting een andere consistentie heeft, je meer poept dan normaal of misschien teveel drukt. Als dat het effect is aan je anus, kun je je voorstellen wat voor effect het heeft op je nieren en je lever! Lekker dan!

Anyway! volgens mij moet je lekker flink water drinken na het zuipen, dat schijnt altijd te helpen en misschien iets verzachtends op je anus smeren om irritatie te voorkomen. Over dat poepen, laat maar komen, kan niet slecht voor je zijn!

roaren*

Bewuste gebruiker
ja het is juist goed dat je iedere dag moet schijten, ik moet bievoorbeeld soms maar om de week schijten.. is ook niet zo gezond ..

Mr. XTC

Belezen gebruiker
roaren* zei:
ja het is juist goed dat je iedere dag moet schijten, ik moet bievoorbeeld soms maar om de week schijten.. is ook niet zo gezond ..

nee dat is idd niet gezond... ik schijt elke dag meestal 1 keer

BacingsPen

Badass junkie
mathijs zei:
Het schelden is zeker, zeker, zeker niet nodig, maar ik zou het zelf ook niet echt relaxed vinden als men op deze manier met mijn posts omgaat.....
tuurlijk is het goed om op te merken dat je serotine niet op kan gaan, maar ik vind de reacties soms nogal lullig...als je gewoon niet weet dat je dan overlijdt of als je het niet letterlijk bedoelde kan het nogal vervelend zijn. Ik neem als voorbeeld de post van spacingben.... :wave:

Was mijn post zo lullig dan? Ik dacht dat ik altijd lief was als ik knetter was haha :P

Mac...

Badass junkie
Zo en vanaf nu gaan we het alleen nog maar over schijten hebben in dit topic.

Ik heb gisteren wel 2 x gescheten en heb nog niet eens gezopen. En mijn anus staat wel weer in vuur en vlam.

Bovenaan