Salvia

Sybliminal

Experimenterende gebruiker
cuber3 zei:
En dit bleef echt langer duren dan ik had gedacht. Ik rookte het rond 3u, en om kwart na 4 waren de hardste effecten wel weg, maar was mijn zicht toch nog steeds merkbaar anders.
Pas om 6 uur ofzo was ik weer 100% nuchter zoals ervoor.
Ik dacht dat dit maar heel even ging duren, of zijn het de echte trips maar enkele minuten duren en ben je daarna nog een hele tijd wazig?
Ik neem aan dat dit de "afterglow" is die ik hier en daar heb horen vallen?

Ja klopt, het keiharde diepgaan duurt met roken niet zo heel erg lang. En het is heel normaal dat je je daarna nogal 'vaag' voelt. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat dat zolang aanhield, zonder dat je enig extract hebt gebruikt. Kan zijn dat je er wat gevoeliger voor bent dan anderen.

cuber3 zei:
Er is nog genoeg over, dus ik ga gewoon iedere keer wat meer gebruiken tot ik het gewenste effect bereik :)

Precies, heel verstandig :wink:
Je kan ook thee zetten van die bladeren of kauwen, je hebt hier wel ongeveer 2 tot 4 keer meer nodig dan de hoeveelheid die je zou opsmoren, stond ergens onderin in de beginpost. Alleen grote kans dat je naar de trip nog langer buzzed voelt..

Origin

Heeft iemand eigenlijk ooit de pruimmethode probeerd? Ze dus 30 minute op kauwen? Wil wel eens weten of er mensen zijn die vinden dat het werkt? En als het werkt, beter of slechter dan roken?

Ik had vorige week een halve gram 5x extracten gekocht, en een pijpje met een stormaansteker. Ik had nog nooit gerookt langs een pijpje, maar wat ik dus deed was er 0,2g indoen op het gaasje en dan gewoon de stormaansteker erop en inademen tegelijk. Is dit de goede manier? Hij is alvast gvd superheet aan je keel, bijna niet te doen. Spijtig genoeg niets van gemerkt

JJJ

Bewuste gebruiker
teeuwen zei:
Heeft iemand eigenlijk ooit de pruimmethode probeerd? Ze dus 30 minute op kauwen? Wil wel eens weten of er mensen zijn die vinden dat het werkt? En als het werkt, beter of slechter dan roken?
Het heeft op mij wel effect, maar niet echt sterk, tot nu toe... Ik kauwde dan +- 10 bladeren ongeveer 20 minuten (het is heel smerig). En dat gaf vooral een licht paddo-achtig gevoel, met verminderd kortetermijngeheugen, beetje veranderd gevoel voor ruimte en een dromerig gevoel. Niet echt een uitgesproken lekker gevoel trouwens, meer gewoon raar. Het duurde maar kort, hooguit een halfuur. Maar ik moet het altijd nog eens met een grotere hoeveelheid proberen.

Origin

JJJ zei:
teeuwen zei:
Het heeft op mij wel effect, maar niet echt sterk, tot nu toe... Ik kauwde dan +- 10 bladeren ongeveer 20 minuten (het is heel smerig). En dat gaf vooral een licht paddo-achtig gevoel, met verminderd kortetermijngeheugen, beetje veranderd gevoel voor ruimte en een dromerig gevoel. Niet echt een uitgesproken lekker gevoel trouwens, meer gewoon raar. Het duurde maar kort, hooguit een halfuur. Maar ik moet het altijd nog eens met een grotere hoeveelheid proberen.

Huhu, het is normaal net zoals bij extracte, hoe meer bladeren hoe meer effect dus, of dat lijkt mij toch zo. Maar als ik het goed lees moet je ook een half uur kauwen en nie t20 min ^^ dus mss ligt daar ook het probleem :wink:?

Omi

Newbie
koffiegeit zei:
Heeft iemand salvia wel eens met lachgas gecombineerd?

ben zo benieuwd!

Jep, ik. Was wel erg intens, halve gram 5x. en een volle ballon lachgas, ben toch wel een uur ofzo van de kaart geweest. Niets klopte meer, ik lag niet meer in een bed maar zweefde gewoon ergens rond, in mn eigen hallucinaties. Wel alles met ogen dicht. CEV dus! Maar super heftig, veel dieper dan bv LSD. :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Net een hitje salvia genomen, 5X. Ben gewoon knetter stoned en snap er geen kont van, niks meer en niks minder. Volgende keer word een 15X extract! Over goede voornemens gesproken. :grin:

cuber3

DrippTone zei:
Net een hitje salvia genomen, 5X. Ben gewoon knetter stoned en snap er geen kont van, niks meer en niks minder. Volgende keer word een 15X extract! Over goede voornemens gesproken. :grin:

Hoe was je 5x trip?
Ik ga morgen namelijk mijn 5x extract uittesten :)

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb betere gehad, 1 keertje was ik een bakstenen muur. Dat was wel heftig.
Maar vandaag was het maar matig. De trip kwam direct opzetten, maar geen vette shit beleefd. Ik werd gewoon kneiter stoned, echt alsof ik een gram wiet via de bong in 1 klap boem binnen krijg. En verder heel veel verwarring, ik zat buiten en het begon te hagelen. En ik dacht hagel, WTF. En ik heb 4 minuten gezeten voordat ik dacht laat ik eens naar binnen gaan.
Ik vind 5X maar vaag. Ik wil kei en kei hard gaan, dus volgende keer 15X of 20X. :grin:

Hashja

Bewuste gebruiker
Ik heb 2 hits gehad van het 10× Extract.

De eerste was heel prettig, maar ook ontzettend vaag.
Ik ging met een gigantische lachkick onder een kussen kruipen en daar had ik de meest bizarre CEV's. Ik liep in een straat, daarna ging ik de hoek om en zag ik een grasveld aan de overkant van een smalle asfalt weg waar 5 kippen liepen.
En ineens zag ik mijn armen en benen voor mij oprollen en werd ik een koekje...
Heel bizar.

2e hit weet ik niet veel meer van, maar was erg onprettig. Lichamelijk dan.
Maar ik denk stiekem dat dat ermee te maken had dat ik niet met rust werd gelaten.
Wel wat van geleerd.

Bizar spul, misschien deze zomer nog eens.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Gister en eergister het 10× extract gerookt, vorige week nog wat 5×.

1e hit was redelijk, best vaag, maar niks speciaals.
2e hit met lachgas erbij gedaan, was leuk, maar ook niks bijzonder op een gigantische lachkick na.
3e hit niks, was te dik en kon het niet binnenhouden.
4e hit was weer redelijk, heb eerst dikke pijp wiet gerookt voor deze hit, lekker draaien en tintelen. Had dit keer ook CEV's, ik zag slangen en ik voelde ze ook. Dit ongeveer 2 minuten lang en daarna weer niks.
5e hit weer teveel geprobeert, kon het niet binnenhouden.
6e hit, pijp was nog niet leeg van de vorige dus ff klein hitje na de 5e gedaan, klein beetje vaag maar niks speciaals.

Zometeen toch maar de 7e hit nemen, even door bijten. Vroeg of laat moet ik door de poort kunnen stappen. Vrouwe salvia uit haar grot lokken, om mij een andere wereld te laten zien.

Ik heb nog 3 hits over, van dat grammetje 10×. Vind het tot nu toe best zonde van mijn €22,50. :openmouth:

DJzer

Vorige week voor het eerst salvia gedaan. En ik heb er hard van genoten. Ik had 10x en 20x extract gekocht en natuurlijk eerst begonnen met de 10x. Enkele bongs gevuld maar toen ik helemaal nix voelde heb ik dus maar een halve gram in de bong geduwd.

Ik weet zelfs niet meer of ik de bong leeggezogen heb. Ik was gewoon weg. Leuke ervaring gehad maar ik kan het moeilijk uitleggen, het klinkt gewoon onnozel :tongueout:. Ik was ergens beland en ik weet nog dat er iets was met groenten (???) en ik WAS een rad dat ronddraaide en luidkeels een kinderachtig liedje meezong. Mijn vriend die naast me zat heeft me niet horen zingen, hoewel ik ervan overtuigd was dat hij dat zeker moest horen.

Alé ja beter kan ik het niet uitleggen. Dan nog een paar bongs gedaan (wel andere dagen) maar nooit meer echt "weg" geweest. Enkel een enorm trekkend gevoel alsof de kamer een verlengde van mijn lichaam was :openmouth: en zweten man niet normaal :tongueout:

Wat ik wel opmerkte was dat ik na een "trip" totaal geen zin had om direct opnieuw te beginnen.

Het was een aparte ervaring, wss niet voor iedereen weggelegd maar als je er van kan genieten de moeite en zijn geld waard!

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
gister 5 x extract gedaan met een vriend van me, vriend van me had t al 3 x gedaan maar nog nooit iets gemerkt, ik deed t voor t eerst en merkte m duidelijk wel, gevoel van wegwaaien en ik merkte dat salvia idd hier en overal is, maar was eigenlijk nog te licht maar zeker relaxed. erg vertrouwd :tearsofjoy: :rock:

cuber3

Ik heb intussen al meermaals 5x extract gerookt, en het heeft echt wel een merkbaar verschillend effect op me dan gewone bladeren.

Terwijl mijn zintuigen met gedroogde bladeren iets verhoogd lijken te zijn (vooral qua kleuren die iets 'voller' lijken), heeft 5x een heel ander effect op mij.
Ik heb dikwijls een vreemd draaiend gevoel tegen de klok in, alsof de vloer constant naar de muur aan mijn rechterkant beweegt.
Dat zie ik niet echt (tot nu toe nog steeds geen visuals gehad, enkel een veranderende perceptie en af en toe wat vage trails), maar dat is hoe ik het gevoel in mijn hoofd zou omschrijven.
Het voelt ook vrij raar om rond te lopen, bewegingen voelen heel vreemd aan.

Ik wordt er ook enorm paranoide van als het effect opkomt (wat ik met wiet bv. nooit heb).
Niet dat ik daar echt veel last van heb, maar dat merk ik wel op.
Waarschijnlijk omdat de effecten vrij heftig opkomen en je even moet wennen aan het gevoel ofzo.

Na nog enkele 5x ervaringen ga ik waarschijnlijk voor 15-20x in de hoop een echte trip te beleven.
Hopelijk neem ik niet al te veel hooi op de vork door 10x over te slaan, maar ik heb wel het gevoel er zeker klaar voor te zijn...

Yep ben terug met teleurstellend nieuws. Toen ik de tweede keer van die blauwe tabletjes heb genomen voelde ik er totaal niks meer van . Heb zelfs 3 zo een tabletjes genomen en ik voelde niks. De keer erna voelde ik ook niks dus bestel ik deze niet meer. De 3 keren dat ik ze gebruikt heb kwamen ze telkens van dezelfde shop en mijn vriend was er heel weg van en ik niet . Hoe kan dit nu dat dit niet meer werkt bij mij? Heb nu iets anders besteld nl. : 6 apb . Zit nu af te wachten of dit wel iets gaat doen met mij . Belle x x x x

Bovenaan