salvia ervaring, onbewust denken.

hey,
3jaar geleden heb ik,voor het eerst genomen en dat vond ik ontzettend leuk maar ik heb ook slechte ervaringen gehoord of gezien. ik denk dat dit echt te maken heeft met hoe je de dingen in het echt bekijkt. ik vraag me af of jullie dit ook vinden na dat je mijn ervaring en die van een vriend van mij leest. want we hadden een andere ervaring laar het kwam eigenlijk op hetzelde neer hij negatief, ik postief.

mijn ervaring was: ik zat dus op een bed met nog 2 vrienden ik zat maar viel voorover van de zwaartekracht en begon te brabbelen en te lachen. toen besefte ik er is iets dat ik gedaan heb. toen drong het tot me door dat ik salvia had genomen. ik kon lijn hoofd een beetje optillen en het was alsof ze superver van mij zaten mijn vrienden. maar terwijl ik dat zag zag ik ook iets anders ik zat in de speelgoedwinkel en aan de ingang ik koos eentje uit en belande op de autostrade en zag als ik die weg nam kwam ik daar uit ik vond het zo grappig, ik dacht eris altijd een uitweg jn het leven. ik probeerde ondertussen het uitteleggen maar ik kon geen verstaanbare taal meer praten :tongueout: nog steeds kon ik niet recht zitten toen ik eindelijk recht was het binnen de 10seconden gedaan

ik vond het superleuk

maar een vriend nam het en hij voelde zich als een buisje tussen allemaal buisjes in een labratorium waar hij vast in zat en niet in kon ontsnappen. :confused: dit is dan net het omgekeerde. Hij ziet dat er geen uitweg is in het leven.

hebben jullie ook zo een ervaringen met salvia dathet eigenlijk neerkomt ver hoe je denkt in het leven?

en is dat dan in 2 dimensies zien fzo ik zag het bed en de speelgoedwinkel en autostrade ik wist dat het niet echt was maar kon het toch zien in mijn hoofd en toch in het echt kan het niet uitleggen.
heb anders nog nooit getript ofzo truffels heb ik eenmal gehad maar niet gevoeld jammer genoeg :confused:

hoop jullie ervaring te horen greetz. :grin:

Hazekees

Experimenterende gebruiker
Interessant verhaal! Heb er zelf geen ervaring mee maar wil het snel gaan doen, weet echter niet zo goed wat voor 'n extract ik moet gebruiken. Wat/hoeveel heb jij gebruikt?

Onder truffels (10-15gr hollandia's in citroensap) heb ik wel gedacht dat ik een voet was, en dat die voet het hele universum was dus ik denk dat ik enigszins kan begrijpen hoe jouw vriends reactie was.

Greets

Bovenaan