Rugspierpijn

Omoptesnuiven

Experimenterende gebruiker
Hoi!

Wanneer ik drugs (uppers) gebruik krijg ik net iets onder mijn schouderbladen, beetje het midden van mijn rug, altijd spierpijn omdat ik dat schijnbaar onbewust aanspan. Heeft iemand tips hoe ik daar vanaf kom?

Niet gebruiken wil ik niet horen!!!! 😋

Groetjessss

Omoptesnuiven

Magnesium

En een alternatief is een benzo, maar dat is niet iets om vaak te doen dus onhandig.
Thanks voor je reactie 😃

Magnesium, goeie!

Oja, benzo’s, dat vroeg ik me sws nog af. Ik ken sinds kort etizolam, om als een blok in slaap te kunnen vallen na gebruik. Ik las dat dat ook een benzo is, maar dan zie ik benzo’s dus als verschillende soorten slaappillen. Werkt het voor iedereen anders ofzo?🙈

Mappie88

Bewuste gebruiker
Massage krijgen.
Altijd een goede!

Hoewel laatste keer ik een kameraad vroeg om m’n kaken en nek te masseren en op dat moment voelde het echt goed, alleen heb je niet echt door hoe hard iemand wat doet.
Kon 2 weken niet meer naar rechts kijken 😂 Dus voorzichtig masseren :wink:

CuriousExplorer

DF-koning
Altijd een goede!

Hoewel laatste keer ik een kameraad vroeg om m’n kaken en nek te masseren en op dat moment voelde het echt goed, alleen heb je niet echt door hoe hard iemand wat doet.
Kon 2 weken niet meer naar rechts kijken 😂 Dus voorzichtig masseren :wink:
Je laat met een tennisbal op uw drukpunten masseren door de bal rond te laten draaien in de masseur zijn handpalm.

Bedank mij later. 😄

Ik krijg ook altijd stijve schouders omdat ik die onbewust aanspan, vooral met pep.

Blijf lekker een beetje in beweging, even wat met je armen zwaaien, blijf niet steeds in dezelfde houding zitten. Ik ben dan meestal zo druk bezig met kletsen, dat ik superlang in een ongemakkelijke houding zit, zonder dat het me opvalt.

En lekker warm douchen, of een warm kruikje er tegenaan houden.

Omoptesnuiven

Ik krijg ook altijd stijve schouders omdat ik die onbewust aanspan, vooral met pep.

Blijf lekker een beetje in beweging, even wat met je armen zwaaien, blijf niet steeds in dezelfde houding zitten. Ik ben dan meestal zo druk bezig met kletsen, dat ik superlang in een ongemakkelijke houding zit, zonder dat het me opvalt.

Ik heb precies hetzelfde, je weet al dat je ong. 1,5 uur lang super kut zit maar je doet er niks aan😂

Thanx!

TripJess

Bewuste gebruiker

Ik heb dat dus vaak met nek, en dan neem ik 1 magnesium... Dan valt t vaak wel weg

Omoptesnuiven

Ik zit er aan te denken om een elektrische rug massager aan te schaffen, die je op de bank kan zetten en er tegenaan kan zitten 😋

Bovenaan