rottende xtc ? + bewaring

Pepnoize

Belezen gebruiker
ik was dus van plan een mooi dealtje te zoeken , zoals 40 € voor 50 pillen (kan ik nu krijgen, witte motorolas :grin:)

ik wou dus een persoonlijk voorraadje aanleggen, omdat ik die motorolas heel goed vind, en ik vermoed dat deze snel van de markt zullen zijn. ik wil dus voor dat het zo ver is een klein voorraadje hebben zodat ik voor de grotere parties nog altijd mijn favo pilletjes heb.

maar, een vriend van me , zei (toen ik hem bovenstaande vertelde) dat xtc pillen rot worden. dat dit is omdat ze chemisch zijn enz.

is hier iets van waar??

en iemand ervaring met witte motorolas (zonder breeklijn)

grtz
Pepnoize

DjTrips

Bewuste gebruiker
als je met die pillen niets speciaal doet en ze gwn in zakje laat en op rustig plekje legt kunnen ze zeker 6 maand meegaan...

SpacePack

Belezen gebruiker
Pepnoize zei:
ik was dus van plan een mooi dealtje te zoeken , zoals 40 € voor 50 pillen (kan ik nu krijgen, witte motorolas :grin:)

ik wou dus een persoonlijk voorraadje aanleggen, omdat ik die motorolas heel goed vind, en ik vermoed dat deze snel van de markt zullen zijn. ik wil dus voor dat het zo ver is een klein voorraadje hebben zodat ik voor de grotere parties nog altijd mijn favo pilletjes heb.

maar, een vriend van me , zei (toen ik hem bovenstaande vertelde) dat xtc pillen rot worden. dat dit is omdat ze chemisch zijn enz.

is hier iets van waar??

en iemand ervaring met witte motorolas (zonder breeklijn)

grtz
Pepnoize

het is wel te zien dat jou vriend niet weet waar hij over praat.
Gewoon goed opbergen niet in de zon laten liggen en over 10 jaar zijn ze nogsteeds even goed. Mdma breekt niet af.

caatje

Badass junkie
Bal0n heeft verteld dat als de oudheid het had uitgevonden wij nu nog hun gefabriceerde pillen konden eten, het vergaat nooit en verliest niks door jarenlange bewaring.

zaagmans

Bewuste gebruiker
Pepnoize zei:

Pepnoize

Nope is niet waar. MDMA is zeer stabiel. Donker en droog bewaren. Ik heb zelf ooit eens een paar pillen een jaar bewaard en ze waren nog prima

Funky Monkey

Badass junkie
Maar droog bewaren is wel ecentieel. Zodra ze vochtig liggen trekt dit langzaam in de pil en word het bindmiddel te vochtig waardoor ze uit elkaar vallen :beer:

Carlitos

Badass junkie
Nick de Neger zei:
Maar droog bewaren is wel ecentieel. Zodra ze vochtig liggen trekt dit langzaam in de pil en word het bindmiddel te vochtig waardoor ze uit elkaar vallen :beer:

Is idd zo.
Realiseer me nu pas dat me groene pillen(?'tjes) zo breekbaar waren/zacht omdat ik ze tussen een doosje vochtdoekjes had gedaan haha.

Maarja dat was wel beste verstopplek voor kliniek dacht ik zo (voor mij op dat moment)

DreamWeaver

Badass junkie
Serenity zei:
En witte pillen kan vaak mccp inzitten, heb ik gehoord :)

Ik zal het iets verduidelijken; bepaalde stoffen die je niet in je pillen wilt hebben mengen niet zo best met de andere bestanddelen zoals kleurstof. Daarom bevatten in de praktijk witte pillen vaker troep dan anderen. Dit is gewoon een constatering na shitloads ervaring.

zaagmans

Bewuste gebruiker
DreamWeaver zei:
Serenity zei:

Ik zal het iets verduidelijken; bepaalde stoffen die je niet in je pillen wilt hebben mengen niet zo best met de andere bestanddelen zoals kleurstof. Daarom bevatten in de praktijk witte pillen vaker troep dan anderen. Dit is gewoon een constatering na shitloads ervaring.

HAHAHAHAHAHA. Geef even je bron, want dit is echt weer grote onzin. De puurste MDMA die je kunt hebben is ook wit en het bimdmiddel is lactose en magnesiumstearaat en die zijn beiden.... wit! Laten we het eens omdraaien: Een MCPP (en niet mccp zoals jij schrijft) met een blauwe kleurstog bestaat ook gewoon.

El Retro

Wijs gebruiker
DreamWeaver zei:
Serenity zei:

Kheb het idd ook niet echt op witte pillen, ook vaat troep gehad daarmee. Roze en gele, was tot nu toe altijd goed :). Maarja dat zegt niks he.

Ik ben een redelijk ervaren gebruiker, ik heb ooit eens 100 dolfijntjes (pillen) gehaald en die in die diepvries bewaard, ideaal en je kunt ze zo heel lang bewaren.

greetz :stoned:

caatje

Badass junkie
chilly willy zei:
Ik ben een redelijk ervaren gebruiker, ik heb ooit eens 100 dolfijntjes (pillen) gehaald en die in die diepvries bewaard, ideaal en je kunt ze zo heel lang bewaren.

greetz :stoned:

Is nergens voor nodig, gewoon vochtvrij bewaren (vochtvrij omdat ze anders broos worden) en er kan je niks gebeuren.
btw, in een vriezer is het aardig vochtig

J0rrit

Badass junkie
Brandt mdma eigenlijk door het zakje heen bij lange bewaring erin? Want bij een vriend van me was het door het zakje heen gebrandt, maar dat wel op een feest dus het was warm geworden enzo. Maar als je het gewoon thuis bewaart in een boterhamme zakje?

Spacecowboy

Experimenterende gebruiker
Gewoon luchtdicht verpakken, en in de vriezer leggen. Het zou helemaal mooi zijn als je ze evt. vacuüm zou kunnen trekken, dan weet je zeker dat ze goed blijven. Zo heb ik ze altijd bewaard, en dat werkte prima.

J0rrit

Badass junkie
DarkScope zei:
Brandt mdma eigenlijk door het zakje heen bij lange bewaring erin? Want bij een vriend van me was het door het zakje heen gebrandt, maar dat wel op een feest dus het was warm geworden enzo. Maar als je het gewoon thuis bewaart in een boterhamme zakje?

anyone?

Spacecowboy

Experimenterende gebruiker
DarkScope zei:
DarkScope zei:

anyone?
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord...

Bscw

Belezen gebruiker
SpacePack zei:
Mathijs zei:
Ik heb zelf ook aantal maanden wat bewaard wat erna nog perfect werkte.
Idd luchtdicht verpakken en gewoon kamertemperatuur zou voldoende moeten zijn voor een tijdje. Maar heb nog nooit rotte pillen hoeven weggooien.

Ik heb ze zelf nooit gehad, maar als je geluk hebt zou het deze zijn: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=7409

noem je dat geluk :rolleyes: 85mg is niet veel hoor

Een gemiddelde pil met goeie zuivere MDMA is 75 wiseguy.

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
Vraagje, hoe trek je een zakje vacuum? :)

En stel, ik koop binnekort enkele pilletjes.. Ik probeer er eentje om te kijken of ze wel goed zijn (kan niet laten testen in BE) en de rest stop ik weg in een zakje om te gebruiken op nieuwjaar. Zullen ze nog altyd even sterk zijn dan? Of is het beter dat ik ze in zilverpapier wikkel en dan nog is in een zakje?

:wave:

caatje

Badass junkie
pilliewilly zei:

En stel, ik koop binnekort enkele pilletjes.. Ik probeer er eentje om te kijken of ze wel goed zijn (kan niet laten testen in BE) en de rest stop ik weg in een zakje om te gebruiken op nieuwjaar. Zullen ze nog altyd even sterk zijn dan? Of is het beter dat ik ze in zilverpapier wikkel en dan nog is in een zakje?

Gewoon in een zakje, geen gelul over vriezer, vacuum of what ever. Dan slik je ze over 100 jaar nog zonder dat de werking heeft afgenomen

MiNiMaLiSDope

Bewuste gebruiker
caatje zei:
pilliewilly zei:

Gewoon in een zakje, geen gelul over vriezer, vacuum of what ever. Dan slik je ze over 100 jaar nog zonder dat de werking heeft afgenomen

Oké, dat was duidelijk :grin:

SpacePack

Belezen gebruiker
Bscw zei:
SpacePack zei:
Mathijs zei:
Ik heb zelf ook aantal maanden wat bewaard wat erna nog perfect werkte.
Idd luchtdicht verpakken en gewoon kamertemperatuur zou voldoende moeten zijn voor een tijdje. Maar heb nog nooit rotte pillen hoeven weggooien.

Ik heb ze zelf nooit gehad, maar als je geluk hebt zou het deze zijn: http://www.pillreports.com/index.php?page=display_pill&id=7409

noem je dat geluk :rolleyes: 85mg is niet veel hoor

Een gemiddelde pil met goeie zuivere MDMA is 75 wiseguy.

gemiddeld is iets anders als goeie pillen

Bovenaan