Rot gevoel van binnen na speed

Witte et

Experimenterende gebruiker
hoi,

Van dit weekend heb ik weer eens aan de speed gezeten.
Allemaal leuk en aardig, weinig tot niets gegeten zoals gewoonlijk.

Maar de dag erna, als ik geslapen heb en uitgerust ben.
Heb ik de gehele dag en rot gevoel van binnen.
Terwijl ik wel goed en gezond eet.
Tevens probeer ik de druppels zo weinig mogelijk door te slikken.

Hebben jullie hier ook wel eens last van?
En zo ja hoe ga je hier dan mee om?

Groetjes

AcidWarrior

Wijs gebruiker
Zelfden of nooit last van.
Ik eet goed voor ik speed gebruik, zo leg ik extra reserve aan.
Als je dan toch nog last van zo’n rot gevoel zou hebben: afleiding zoeken in leuke activiteiten.

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Ja, soms wel na speed. Wat helpt is gewoon mezelf eraan herinneren dat het waarschijnlijk van de speed komt en dus ook weer over gaat. Beetje afleiding zoeken, genoeg rust pakken & uitzitten.

Slown

Kan je benoemen wat je verstaat onder een rot gevoel? Zijn het bepaalde specifieke gedachtes?

Waarom ik dit vraag is omdat dat rotte gevoel vaak gaat over dingen waar je je normaal gesproken al wat zorgen over hebt, maar het bij het ontbrakken nog tig keer sterker zo voelt. Dit gevoel verminderd vanzelf wel weer, maar wel goed na te gaan wat je voelt en hoe je wellicht wat aan de kern van de zorgen kan doen/ er bij stilstaan.

Witte et

Ja, soms wel na speed. Wat helpt is gewoon mezelf eraan herinneren dat het waarschijnlijk van de speed komt en dus ook weer over gaat. Beetje afleiding zoeken, genoeg rust pakken & uitzitten.
Kan je benoemen wat je verstaat onder een rot gevoel? Zijn het bepaalde specifieke gedachtes?

Waarom ik dit vraag is omdat dat rotte gevoel vaak gaat over dingen waar je je normaal gesproken al wat zorgen over hebt, maar het bij het ontbrakken nog 10 keer sterker zo voelt. Dit gevoel verminderd vanzelf wel weer, maar wel goed na te gaan wat je voelt en hoe je wellicht wat aan de kern van de zorgen kan doen/ er bij stilstaan.

Het heeft volgens mij niets te maken met zorgen of stress, het is echt letterlijk een gevoel in mn buik. Het lijkt op het gevoel als je erge honger hebt. Maar het rare is dat ik dit gevoel nadat ik uitgeslapen ben en goed gegeten heb nog steeds ervaar

Kitsune

Newbie
Denk dat jij die "knoop" voelt in je maag..
Meestal zorgt die er wel Voor dat je geen honger hebt
Is best normaal denk ik, heb ik ook telkens maar merk het niet zo fel op.

Slown

Het heeft volgens mij niets te maken met zorgen of stress, het is echt letterlijk een gevoel in mn buik. Het lijkt op het gevoel als je erge honger hebt. Maar het rare is dat ik dit gevoel nadat ik uitgeslapen ben en goed gegeten heb nog steeds ervaar
Die soort 'knoop in de maag' herken ik wel. Heb ik trouwens vaak al zodra het uitwerkt, dat ik met zon gek gevoel richting huis ga/in bed lig. Het helpt om het te accepteren. Dan voel je het alsnog , maar vind ik het minder erg dat ik het voel. Ik heb zelf ook wel eens dat ik de dag erna me erg zenuwachtig voel (zonder te kunnen benoemen waarvoor). Ik vind het zelf vaak wel fijn om dan een grote wandeling te maken of flinke afstand skaten (skeeleren)..

Kitsune

Newbie
Die soort 'knoop in de maag' herken ik wel. Heb ik trouwens vaak al zodra het uitwerkt, dat ik met zon gek gevoel richting huis ga/in bed lig. Het helpt om het te accepteren. Dan voel je het alsnog , maar vind ik het minder erg dat ik het voel. Ik heb zelf ook wel eens dat ik de dag erna me erg zenuwachtig voel (zonder te kunnen benoemen waarvoor). Ik vind het zelf vaak wel fijn om dan een grote wandeling te maken of flinke afstand skaten (skeeleren)..

Ja in die zenuwachtigheid nadien vind ik mezelf ook wel terug. En inderdaad, eventjes je gedachten verzetten helpt daarbij. Ik ga paardrijden, met de honden wandelen, .. En dan gaat het ook beter.

Ieder lichaam reageert anders. Je moet gewoon zelf zoeken wat jou helpt om dat gevoel weg te krijgen.

R

Revolutionair

Gast
Ik krijg een soort depressie na speed gebruik.
Veel erger dan mdma.
Terwijl ik nooit een depressie heb..
Ik heb het zelfde.
Hele nare comedown van pep.

Bovenaan