rook

goejezuen

Newbie
Wie krijgt er manieren bedacht om vanuit je kamer, uit je raam joints te roken zonder dat de rook terug waait of er smorgens vroeg nog een wazige geur hangt ? mss weet iemand een slim idee zodat ik niet gesnapt kan worden. :stoned:

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
En ik ga toch lekker hier antwoorden :openmouth:

-Koop een bong.
Wanneer je puur rookt, heb je qua massa minder te verbranden.
Ook stinkt wiet minder lang dan tabak.

Wanneer ik het op m'n kamertje rook en de ramen een half uurtje open zet ruik je al niets meer.
Een anderhalf/twee uur met ramen dicht (brrrr, koud in de winter).

-Een nog veel betere (en duurdere) oplossing is het aanschaffen van een vaporizer, hier komt nagenoeg geen geur bij vrij.

-Ook zijn er nog speciale koolstof elementen (voor in vaporizer/bongs/als masker om het door uit te blazen. Die ''carbon'' filtert de stank bijna helemaal weg. Is ook redelijk duur.

-En je kunt natuurlijk ook nog een bus wc verfrisser halen bij de Action voor 0,36 cent ofzo.
Ben je d'r ook vanaf :stoned:

goejezuen

Newbie
ja ok die oplossingen kosten geld. maar ik bedoel gwn iets in elkaar flanze ofzo waardoor je wel naar buite kunt blazen met een normale joint ? en met die luchtverfrisser , dan ruike mn ouders alsnog da er iets nie in de haak is , en word ik alsnog genaait :P

Karhu

Wijs gebruiker
Je ruikt het zelf altijd beter als omstanders hoor...

Als ik een wiet zakje in mijn broek/jaszak heb zitten, ruik ik dat overal! En dan sta ik met iemand te lullen en denk ik KUT! wat stinkt die benden, maar zij ruiken dat gelukkig niet :).

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
goejezuen zei:
ja ok die oplossingen kosten geld. maar ik bedoel gwn iets in elkaar flanze ofzo waardoor je wel naar buite kunt blazen met een normale joint ? en met die luchtverfrisser , dan ruike mn ouders alsnog da er iets nie in de haak is , en word ik alsnog genaait :P

Je wiet kost toch ook geld?

Je kunt misschien met een buisje de rook naar buiten leiden.
Dus rook uitblazen in een buis die door het raam (ver) naar buiten steekt.
Maar dan nog zal er rook van je joint afkomen.

Wat in mijn ogen voor jou de beste (niet de juiste) oplossing is: Een puurpijpje á 2 euro halen, en daarmee met het raam open blowen.

Xeloc zei:
Je ruikt het zelf altijd beter als omstanders hoor...

Als ik een wiet zakje in mijn broek/jaszak heb zitten, ruik ik dat overal! En dan sta ik met iemand te lullen en denk ik KUT! wat stinkt die benden, maar zij ruiken dat gelukkig niet :).

De wiet zelf misschien wel ja, maar zodra je in de rook zit ruik je het veel minder dan omstanders. Wanneer ik een kwartier ergens binnen ben waar gerookt/geblowd word ruik ik het niet meer. Als je als buitenstaander dan binnen komt meur je de tent uit.

Karhu

Wijs gebruiker
Dat klopt ja :P... altijd mooi als je met 5 mensen op een klein kamertje zit zonder raam open :tearsofjoy: !

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Xeloc zei:
Dat klopt ja :P... altijd mooi als je met 5 mensen op een klein kamertje zit zonder raam open :tearsofjoy: !

Ik kan daar niet zo goed tegen... Altans, als het tabaks rook is.

Ik rook zelf wel gewoon, maar zodra er iemand naast me een sigaret op steekt :kots:

Karhu

Wijs gebruiker
Rook zelf niet... en heb er geen last van :). Maar bij mij binnen wordt er niet gerookt...

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik doelde meer op het stiekeme geblow van de TS op z'n kamer.
Dat er in dat huis waarschijnlijk ook niet gerookt word, maar ondertussen......

clockcable

Bewuste gebruiker
Koop zo'n flexibele buis die je ook wel eens in badkamers door het raam ziet steken (weet de naam niet) Monteer hier een ventilator aan het eind en hang dat buiten.
Blaas alle rook in de opening van de buis en zorg dat de rook die van de joint af komt ook af word gezogen.

Rendeo

Belezen gebruiker
hou je joint aan de bovenkant van je ruit en blaas je rook ook weg aan de bovenkant van de ruit

normaal komt er zo bijna geen rook binnen :wink:

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Zet je raam open en aan de andere kant van de kamer een ventilator, tegelijkertijd wat wierrook of iets anders met een sterke lucht (naderhand wat deo of luchtverfrisser).

Pizza Haze

Belezen gebruiker
Ik heb het een tijd uit m'n dakraam gedaan. De deur zo goed mogelijk afgesloten handdoek eronder voor tocht en evt een ventilator vanaf de deur richting het raam. Zodat de rook iig niet vanuit je kamer het huis in tocht.

TRAVOLTA

Bewuste gebruiker
balkon ftw :beer:

maar en aantal kaarsen op je kamer zitten hoeft nog niet zo verdacht te zijn, zelf ook een tijdje gedaan, 4 a 5 kaarsen op je kamer zetten, deze aansteken alvorens het blowen om ze voor het slapen gaan/verlaten van de kamer uit te blazen. niks verdachts aan die geur en t zorgt imo ook nog voor veeeeeeeeeel mooiere sfeerverlichting dan menig lamp (+ t is geweldig bij tripdrugs!)

Hellraiser_[NL]

Bewuste gebruiker
ik heb zwaare onderdruk in me kamer door een afzuiger :grin: al hier een jointje rook ruik je na 2 min niks meer lucht word elke 2 a 3 minuten wel ververst

Zalmpy

Belezen gebruiker
Je hebt kaarsen die de geur van rook uit de lucht halen:) kan je in de meeste supermarkten wel kopen. geurkaarsen doen het ook prima:P :stoned:

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
brand wierrook , vertel je ouders dat je aan geurtherapie doet , rook uit het raam , als ze iets ruiken is het de wierrook. als je niet overdrijft overheers de geur hiervan ook! succes!

Bovenaan