Roofies

Winehouse

Badass junkie
Beste allemaal,
ik heb twee flunitrazepam tabletten van 2mg. p/stuk weten te bemachtigen.
Graag wil ik weten in hoeverre dit met je geheugen fuckt, en bij welke dosis je niet meteen als een blok in slaap valt. Ik wil in een dronken roes terechtkomen.
Ik slik weleens een pammetje, maar heb geen benzo-tolerantie. (55kg is mijn gewicht).

Tripper

Wijs gebruiker
Lol!! Ik heb laats de film "The Hangover" gezien. Er dacht er een lollig te zijn van een vrijgezellenfeest, door xtc in het drinken van zijn 4 buddies te gooien. Het was alleen geen XTC, maar het waren "Roofies", de zogenaamde rapedrugs pilletjes. Echt lache die film..

Winehouse

Badass junkie
Die film heb ik ook gezien ! Geweldig inderdaad!

Vandaar eigenlijk ook de vraag hoeveel het met je geheugen fuckt, en hoeveel mg ik moet nemen om in een roes, maar niet in een diepe slaap terecht te komen.

Oom Klaas

Badass junkie
kildeer zei:
Even de spam boven me negerend: ik ben een tijd terug in het gelukkige bezit geweest van een paar stripjes 2mg Rohypnol (flunitrazepam) en heb die leren gebruiken. Fantastisch spul. Van 0,5 tot 1 mg was de spierverslappende en angstverminderende werking zeer duidelijk, maar viel ik niet direct zonder waarschuwing in een diepe slaap. Pas wanneer ik ging liggen sliep ik direct als een roosje, 7 uur lang, om daarna semi-fit en nog benzo-happy wakker te worden.

Probeer 1 mg, of anderhalf als je 't stevig wilt voelen.

sjoerd101

Belezen gebruiker
1 mg kan je al knockout gaan als je comfortabel zit en een beetje moe ben, ik zou zeggen probeer 0,5 mg en neem bij als het niet sterk genoeg is, werkt namelijk al na 10 tot 20 minuten..
En tsja, ik kan me na 1 mg of meer meestal weinig meer herinneren :confused:

Winehouse

Badass junkie
Ik ga nog maar eens nieuwe bestellen: de grens opzoeken
2 mg proberen!

Had bij 1.25 trouwens geen last van geheugen-gefuck

Oom Klaas

Badass junkie
Ik ga hier toch echt eens heen op zoek, ben wel weer een beetje uitgekeken op de voor mij al bekende benzo's.

Winehouse

Badass junkie
Oom Klaas zei:
Ik ga hier toch echt eens heen op zoek, ben wel weer een beetje uitgekeken op de voor mij al bekende benzo's.
Je lokt het uit, dit is BIJNA tegen de regels in . Ik hou je in de gaten.
Ik vinddd wel dat Roofies heel anders zijn dan de bekende benzo's :) .

Oom Klaas

Badass junkie
:openmouth:

Toen ik zei dat ik ging zoeken naar 2cb deed ik dat ook, net als met keta.
En als ik zou willen is het volgens mij zelfs mogelijk om met iemand die misschien wel op df zit dat te regelen.

:grin:

Winehouse

Badass junkie
Oom Klaas zei:
:openmouth:

Toen ik zei dat ik ging zoeken naar 2cb deed ik dat ook, net als met keta.
En als ik zou willen is het volgens mij zelfs mogelijk om met iemand die misschien wel op df zit dat te regelen.

:grin:
Jaja, smoesjes!!!!!!!!

pipo35

Experimenterende gebruiker
En toch ben ik een beetje bang voor deze king of benzo's nu ik een hele doos roofies heb weten te bemachtigen. Voorlopig maar even wegleggen.

Bovenaan