YawningMan
Belezen gebruiker
Klopt, komt omdat ik het heerlijk vindt mijn bicep te flexxen terwijl ik een flinke hijs aan mijn peuk neem terwijl ik stoer om me heen kijk.Liesette zei:YawningMan zei:Misschien een beetje het verschil tussen jou en mij dan, ik heb drugs ook niet nodig, ik gebruik ze recreatief.
En tuurlijk roken sterke mensen, dat sterkt hun personaliteit aan. Kijk maar naar actie-films.
Bovendien, borderline advocaten met teveel stress zijn in mijn ogen niet bepaald succesvolle mensen.
laat mij 1 x raden :
Je bent tabaksjunk ?
Dit maakt mij natuurlijk uitermate gevoelig voor de op de loer liggende Rohypnol die mij en mijn leven kapot gaan maken. Als het Monster van Loch Ness zijn ze, die rohypnol. Stil liggen ze net met hun snuit onderwater, te dobberen, tot een stoere actie-held als ik in mijn ontblote torso, een sigaret op mijn lip en een AK47 op mijn rug naar de overkant zwem van dit diepe meer, om vervolgens 16 Schotse Guerillas hun leven te ontnemen met mijn mes. Maar voordat ik daaraan toe kom, verslindt de rohypnol me. Onverwachts duikt hij op, hapt in één keer mijn been eraf. Inclusief broek, daar zat notabene mijn pakje lucky strike in! Daar gaat 80% van mijn image. Ik probeer me te weren, het lukt niet, de rohypnol is te sterk. Bedankt lucky strike, vuile huichelaar, verrader, dat je mij zo'n makkelijke prooi hebt gemaakt voor deze rode duivel.

:')
. Nog nooit gehoord van YMMV? Inslapers al midazolam en temazepam doen allang geen fuck bij mij zelfs niet bij doseringen waar andere mensen van lopen te zwalken. Maargoed, dit topic gaat over flunitrazepam dus laten we het daar bij houden. Dat spul werkt dus wel nog steeds (jammer genoeg) lekker bij mij, ook bij "normale" doseringen van 4mg. De enige benzo die samen met alprazolam een "I don't give a fuck gevoel" kan geven bij mij. Misschien wordt het toch eens tijd om een lange pauze in te lassen