rollende ogen/ speedy ogen

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
ik vroeg mij af: tijdens het gebruik van bepaalde drugs, ik noem een XTC of speed is het gebruikelijk dat de gebruiker verwijde pupillen heeft. Wat ik uit eigen ervaring merk, is dat als ik bijvoorbeeld XTC gebruik, ik OF ''speedy ogen krijg (dus erg opengesperde ogen) OF rollende ogen. Persoonlijk vind ik rollende ogen fijner maar dat terzijde.

Hebben jullie enig idee waar dit te maken mee zou kunnen hebben? ik heb het idee dat het bij mijzelf niet te maken heeft met de dosering omdat ik altijd zo'n beetje de zelfde hoeveelheid gebruik, maar toch andere effecten ondervind.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Denk dat het vooral te maken heeft met de energie die de drugs vrij laat in je lichaam. Vergelijk het met koffie drinken in de morgen. Ik voel dan mijn ogen open gaan.

Narayani

Bewuste gebruiker
Wat bedoel je precies met rollende ogen? Dat ze heen en weer schieten waardoor je maar moeilijk kan scherpstellen? Heb dat wel eens gehad maar vond het maar niks...

kokosmakroon900

Bewuste gebruiker
Narayani zei:
Wat bedoel je precies met rollende ogen? Dat ze heen en weer schieten waardoor je maar moeilijk kan scherpstellen? Heb dat wel eens gehad maar vond het maar niks...

ik bedoel dat je ogen zeg maar naar boven draaien waardoor je alleen maar oogwit ziet.
ter illustratie: zoiets. Maar meestal is bij mensen die drugs op hebben en aan het oog rollen zijn hun heel pupil weg.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Mijn ogen gaan ook vaak wijdopen van speed. Zie er gewoon ULTRA wakker uit haha :grin:

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
kokosmakroon900 zei:
Narayani zei:

ik bedoel dat je ogen zeg maar naar boven draaien waardoor je alleen maar oogwit ziet.
ter illustratie: zoiets. Maar meestal is bij mensen die drugs op hebben en aan het oog rollen zijn hun heel pupil weg.

Die rollende ogen zijn herkenbaar bij een redose. Als ik bv herdoseer met mdma terwijl de eerste dosis nog goed in werking is krijg ik altijd rollende ogen.

Bovenaan