ciceley2010
Newbie
Kan je nu uit onze gewone zeer bekende rode klaproos ook opiaten halen ??
kan je van deze zaadbollen thee maken waneer ze gedroogd worden ???
Ik heb nu twee pakjes zaad gekocht bij de bloemist,
En nu enkele in een gewone bloempot geplant, in gewoon bloemzand of potgrond, Is deze potgrond goed of moet deze zeer luchtig zijn ?, Ik vind die grond wel zwaar en een papaver zou niet veel nodig hebben, groeit normaal gezien op de droogste grond.
Maar weet niet wat te gebruiken, Misschien gewoon zand van in de tuin ??
Ik heb het eens geprobeerd met gewoon maanzaad, Dit kiemde heel snel, tot ze 3 cm waren, Dan stierven ze allemaal af.
Dus dat lukte niet, het maanzaad dat je kan kopen bij elke suppermarkt ziet er hetzelfde uit als de zaadjes die ik kocht bij de bloemist, Ik hoop dat het nu lukt maar zou graag eens antwoord krijgen van iemand die eventueel al ervaring heeft.
en het zijn veel vragen, Ik weet het, Voor wie mij info kan geven
duizend maal dank.
kan je van deze zaadbollen thee maken waneer ze gedroogd worden ???
Ik heb nu twee pakjes zaad gekocht bij de bloemist,
En nu enkele in een gewone bloempot geplant, in gewoon bloemzand of potgrond, Is deze potgrond goed of moet deze zeer luchtig zijn ?, Ik vind die grond wel zwaar en een papaver zou niet veel nodig hebben, groeit normaal gezien op de droogste grond.
Maar weet niet wat te gebruiken, Misschien gewoon zand van in de tuin ??
Ik heb het eens geprobeerd met gewoon maanzaad, Dit kiemde heel snel, tot ze 3 cm waren, Dan stierven ze allemaal af.
Dus dat lukte niet, het maanzaad dat je kan kopen bij elke suppermarkt ziet er hetzelfde uit als de zaadjes die ik kocht bij de bloemist, Ik hoop dat het nu lukt maar zou graag eens antwoord krijgen van iemand die eventueel al ervaring heeft.
en het zijn veel vragen, Ik weet het, Voor wie mij info kan geven
duizend maal dank.