Hoe kan ik het bindmiddel uit methylfenidaat filteren? Het blijft hangen in m'n neus en das zonde. Beetje water bij mikken ofzo? Of is dat niet zo gepiept

Methylfenidaat 10 mg hcl 1A

• Haha
Waarderingen: N3K0

Anjovis

Bewuste gebruiker
Ik heb in het verleden rilatine voorgeschreven gekregen, en ik dacht toen ook, ik ga eens zo´n capsuletje open maken met het idee poeder over te houden om op te snuiven als experiment.

Dat viel serieus tegen. Er zat helamaal geen fijn poeder in maar fijne bolletjes van ong. 0,5mm. En die bolletjes zijn zeer hard en zijn niet te verpulveren zonder speciaal gereedschap., zeker niet als je daar een fijn poeder wil van maken.

Laatst bewerkt:

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Hoe kan ik het bindmiddel uit methylfenidaat filteren? Het blijft hangen in m'n neus en das zonde. Beetje water bij mikken ofzo? Of is dat niet zo gepiept

Meeste amfetamines en verwanten werken t best oraal. Waarom zou je dit snuiven? Onnodig slijmvlies molesteren

_shikantaza

Badass junkie

Laat eens een tabletje onder je tong uiteenvallen. Krijg je een rush van. Echt lekker is het niet maar door het effect ga he het misschien wel waarderen :wink:

OtherShore

Badass junkie
Ach ja, altijd nog beter dan fijngestampte pilletjes snuiven 🤗.
Je hebt gelijk hoor, maar ik moest even heel hard lachen.

Er zit volgens mij een bindmiddel in de instant release tabletjes methylfenidaat waardoor het poeder in je neus verandert in een soort lijmachtige substantie. Ik kan me dat van vroeger (20+ jaar geleden) niet herinneren, maar tegenwoordig is dat volgens mij standaard. Dus onder de tong is de enige optie voor misbruik.

Maar verstandige mensen doen dat dus niet hè @ik voel m niet 🙂 Vooral niet als je het voorgeschreven krijgt als medicatie.

Bovenaan