Pffff waarom snuiven, waarom moet alles nou via de neus of in de aderen gespoten worden
Gaat zeker om de kick
Maar nee, het is niet voor iedereen bestemd. Het is nl. een MEDICIJN tegen adhd en add. Anderen zijn dus beter af met speed of coke.
Het valt wel onder de wekaminen, waar speed en dergelijke amfetaminen natuurlijk ook onder vallen. De stof op zich heeft verder niks te maken met amfetaminen/speed. Het lijkt kwa werkzaamheid en gevoel wel veel op speed, maar veel milder. De bijwerkingen zijn veel en veel minder.
Ritalin heeft voor mij alleen maar positieve effecten, al werd ik er wel wat suf van in het begin. Ik neem er 4 per dag nu. Als ik ritalin slik kan ik beter presteren, vooral op het werk, school en in vergaderingen. Ik kan rustig een film kijken zonder te onderbreken, voel me minder snel aangevallen door opmerkingen van anderen en ga beter met mensen om. Ik drink normaal wel aardig wat koffie, niet omdat ik het heel lekker vind, maar om het opgewekte gevoel..
Ik heb gemerkt dat ik overdag bijna geen koffie meer drink als ik ritalin heb gehad.. In het weekend een joint of zelfs een sigaret roken moet ik al helemaal niet aan denken. Tijdens uitgaan gaat bier drinken nu ook een stuk rustiger als voorheen, toen ik mezelf vaak dronken zoop
Soort van verslaving die onderdrukt word denk ik.
Van coke en speed voelde ik me meestal heel ongemakkelijk en zenuwachtig. Dan moest ik wel iets van alcohol of ghb erbij gehad hebben en maar heel weinig coke of speed, anders had ik een kutavond.
Ghb is nu nog de enige drugs die ik soms gebruik...