Resistent voor cocaine?

Goedemiddag!

Ik heb rond de 20 keer cocaïne gesnoven, in grotere hoeveelheden en kleinere hoeveelheden.
Het enigste probleem was hierbij dat ik er niets van voelde. Mijn sociale omgeving die per situatie verschilde die kreeg wel echt die coke-feeling. Ik had geen enkele symptomen. Ik voelde mij eigenlijk precies hetzelfde als dat ik niets had gesnoven. Ja, ik ben er van op de hoogte dat cocaïne een heel licht effect geeft maar dat is nu meerdere keren zelfs niet het geval geweest.

Dit geld ook voor heroïne, de eerste en tweede keer voelde ik er wel wat van, maar later niet meer. Ook niet toen ik de dosis ging verhogen.

We zaten ook een dagje aan de mephedrone, toen het al een ruime tijd was uitgewerkt hadden we nog wat bruin gerookt maar daar werden me doppen dus ook niet verkleind van, terwijl bij mijn gezelschap dat wel het geval was.

Ik heb heel google al af proberen te zoeken maar ik heb niets kunnen vinden, alles wat ik vond is dit; http://www.scientias.nl/genen-bepalen-e ... aine/56387

En nee, ik stop me drugs niet in me oor :P

Heeft iemand verder nog enige verklaringen?

Bennie_Kook

Experimenterende gebruiker
Geen verklaring. Elk mens zou op zijn minst iets moeten voelen. Tja, hoeveel nam je, en was je al wat aangeschoten? Dan voel je het het meestal het best de eerste keer. Daarna voel je het nuchter ook wel, maar lang niet zo goed en lekker als met alcohol.

Ik weet wel dat maar c.a. 15% van de gebruikers verslaafd raakt aan de (snuif)coke. Je zit dus sowieso bij de 85% die dat niet wordt haha! Misschien dat de onderzoekers daar een verband in kunnen vinden qua hersenstructuur?

Je hebt gewoon geluk denk ik, kweenie. Ik bedoel dus, dat je er ook niet aan hooked kunt raken!

Heel raar, want het zou bij iedereen moeten werken op de dopamine (en in mindere mate noradrelanine en serotonine) levels. Dat moet je echt wel merken, al is het een heel klein beetje.

Verder dan? Rook je? Drink je? Eet je veel? Meestal is daar ook wel een verband in te zien bij (verslavings)gevoelige mensen.

89suited

Experimenterende gebruiker
Signmedowner zei:
Goedemiddag!

Dit geld ook voor heroïne, de eerste en tweede keer voelde ik er wel wat van, maar later niet meer. Ook niet toen ik de dosis ging verhogen.

Goed bezig!

Probeerenleer

Bewuste gebruiker
Ik heb enkele maanden terug veel te kort op elkaar gesnoven, er zat telkens nauwelijks een week tussen. En tsja, dan voelde ik wel dat ik "resistent" werd.

Doseren ftw.

Bovenaan