weten jullie en leuke rc die je laat hallucineren of gw xtc effecten geeft
Borax combo voor XTC: 50 MG 5-MAPB succinate, 30 MG 2-FMA en 3 MG 5-MeO-MiPT (de zogenaamde niet neurotoxische mdma)
Voor hallucineren op een "klassieke" manier: 4-HO-MET, MAL, 2-CB-FLY
maar mijn favoriet blijft tot zo ver echt 5-MeO-MiPT samen met 5-MAPB, soort candyflippen. Je kunt de 5-MeO-MiPT ook lekker blijven stacken, elke 3 uur 7mg erbij en na een tijdje zit je in een geweldige droomwereld. de 5-MAPB erbij geeft de allervetste hallucinaties. In m'n ochtendjas op bed zitten en me elke 5 seconden in een andere kamer bevinden. wat een geweldige ervaring was dat zeg. Ook totaal niet eng.
Dan heb je nog de echte leipe basistryptamines zoals MET, MPT, DPT maar die zijn echt next level. worden ook beschreven alsof ze een persoonlijkheid hebben. naar verluid voel je een sterk aanwezige vrouwelijk of mannelijke energie, alsof er een geest is. als je meubels wil zien verschuiven of praten met doden mensen bijvoorbeeld perfecte drug. Die zijn voor de extreem ervaren mensen en DPT word zelfs door een kerk gebruikt voor ceremonien.
Of gewoon 5-MEO-DMT als je echt van t padje wil gaan.
Tryptamines en dissos's samen schijnen ook zieke hallucinaties te kunnen geven. moet ik nog uitproberen.
Deze is meer gebaseerd op audio dan op visuals. Als je genoeg neemt vervormd al het geluid volgens shulgin en zien gezichten van mensen er duivelachtig uit. Veel mensen vinden deze best naar. Hij zei echter wel dat het zeer geschikt was voor seks (dit moet ie altijd vermelden..). Maar goed dat is bij 5-MeO-MiPT ook
Oja en dan heb je nog 1 categorie die je nooit zou moeten proberen. de drugs die een delier veroorzaken. bijv DPH. Die hallucinaties zijn veel erger, echt extreem veel erger.
Het hardste waar ik ooit op heb gehallucineerd moet wel MDA zijn, hallucinaties zijn 100% echt alleen snap je t nog een klein beetje. complete groepen wielrenners hallucineren, honden zien bestaand uit alleen botten, en de ergste was dat ik mezelf niet kon zien in een spiegel. godverdomme wat was dat eng.