Recepten.

Rain

Bewuste gebruiker
Hé mensen. Post in deze topic recepten van bepaalde drugs die je weet.
Het liefst syntetisch !
Ik zou bijvoorbeeld het recept van methylone( explosion ) wel willen weten.

Kan leuk zijn voor als je je verveeld en dus maar ff gaat expirimenteren :P

-do not try this at home by the way-

Elektronik_dynamite

Badass junkie
wie zegt dat die andere daar niet ook over gaat? :wink:
er staan dan wel alleen recepten over natuurlijke dingen maar dat zegt niets.
en editten kunnen we allemaal :wink:

Rain

Bewuste gebruiker
uit mezelf weet ik wel dat GBL = Gamma-butyrolactone is. Maar vor noah zou ik toch ff moeten zoeken :P Trouwens. Wat zou ik van chemische benamingen af moeteen weten als je met het mengen van ingredienten al de drugs krijgt die je wilt :wink:

boy

Bewuste gebruiker
laan zei:
uit mezelf weet ik wel dat GBL = Gamma-butyrolactone is. Maar vor noah zou ik toch ff moeten zoeken :P Trouwens. Wat zou ik van chemische benamingen af moeteen weten als je met het mengen van ingredienten al de drugs krijgt die je wilt :wink:

Je kan niet zomaar even wat 'mengen' als je een drug wilt gaan synthetiseren... behalve bij GHB dan.

snortline

Newbie
als je drugs zelf wil synthetiseren is het best dat je al behoorlijk wat ervaring met chemie hebt.
Als je nog geen stoffen kent zoals NaOH zul je ook niet weten waar het kan inzitten.

Probeer gewoon zo dicht mogelijk bij de bron van je lokale dealers te graken en het wordt als maar goedkoper.

het zal je meer geld en hoop moeite uitsparen voor alleer je eigen stofjes maakt.

alle als ge crack wilt maken.
kook u cocaine me wa water en ammoniak en ge hebt crack :P

Rain

Bewuste gebruiker
Jah. dat wist ik, maar voor mij geen crack :P

Trouwens, het probleem is. Explosion is alleen maar verkrijgbaar bij een smartshop die ik ken. En die gaat mij echt niet vertellen waar ze het vandaan toveren :(

snortline

Newbie
laan zei:
Ik zou bijvoorbeeld het recept van methylone( explosion ) wel willen weten.

om verder te gaan op je methylone...
aangezien methylone bijna dezeflde structuur heeft als mdma lijkt het mij het best om deze eruit te produceren.
dus zul je nog altij xtc of mdma kristallen moeten kopen.
lijkt me dus total waste.

dan zou ik beter mdma make of het er gewoon bij houde :wink:

Rain

Bewuste gebruiker
Mja.. beter mdma inderdaad .. Ik moet eerst chemie gaan studeren eer dat ik een beetje in de richting kom voor het produceren :P

Bovenaan