Rc beno collocatie

zenneken

Newbie
Ik moet maandag een week naar het ziekenhuis werd naar een ander ziekenhuis gepaatst worden.
Of collocatie ik weet niet als de bloedtest of urine van 1 vd van de RC benzo's zal positief posten. Ik neem Wil Bromazolam, Pyrazolam, Gidazepam en Edchesteitzomlam of iets dergelijks Test positief. Het is omdat als het positief is, ik 40 dagen opgesloten zit. hopelijk kan iemand advies geven.. Ik denk dat het het beste is om gewoon niets te nemen tot maandag en te kijken of ze urinetests doen. ik neem namelijk al van men 15 benzos.....en benzo angstig als ik ze niet neem.
Alvast bedankt voor een reactie:wink:

zenneken

Newbie
Wat ik vergeten zeggen ben dat ik nu een vrije man nen maar er is een soort papier opgesteld als ik drink , pillen of anders spul neem dat het direct collocatie ik vind het extreem want ik daar enorm slechte ervaringen mee....

Пусто

Bewuste gebruiker
Stop nooit zomaar ineens met benzo’s zonder begeleiding van een arts. Dat kan echt gevaarlijk zijn, met risico op zware ontwenningsverschijnselen of zelfs een aanval. Het beste wat je nu kunt doen is meteen contact opnemen met een arts dat kan je huisarts zijn, een spoedarts of iemand bij een verslavingsdienst. Leg gewoon eerlijk uit wat je gebruikt en hoe lang al. Ze kunnen je helpen met een veilige afbouw of een overbrugging tot je ziekenhuisopname.

Ik zou ook echt aanraden om in het ziekenhuis open kaart te spelen. Als je niks zegt en ze testen je toch, kan dat alles verergeren.
Je bent beter af als je het zelf aangeeft, dan hebben ze misschien ook meer begrip of kunnen ze rekening houden met je situatie.

Sterkte ermee, echt. Je bent niet alleen, en het is goed dat je hulp zoekt.

Raver

Badass junkie
Als je al langer dan 14 dagen elke dag zoveel benzo's neemt kun je niet stoppen voor een ziekenhuisopname. De benzo's zijn nu onderdeel geworden van jouw, je zult ze moeten blijven slikken tot je gaat afbouwen.

Eerlijkheid is het belangrijkste nu als het lukt naar het ziekenhuis toe.

Succes man.

Kordie

DF-koning
Volgens mij zijn met uitzondering van pyrazolam / pagoclone iedere RC benzo te zien in testen als ze willen.

Daarom, maar vooral voor je gezond, ben eerlijk in het ziekenhuis wat je gebruikt. Het is nl niet dat je incidentieel eens een benzootje neemt

Bovenaan