Rave party

Clitz

Newbie
Hi guys!

Ik ben opzoek naar toffe rave party's..
Het liefst de illegal one..
Maar ik heb geen idee hoe je in de scene terecht komt..
Let me know if you want!!

Adiosa!

Lauu

Badass junkie
bouw een tijdmachine en ga terug naar de begin jaren 90 :P

wat voor muziek wil je op dat feest waar je heen gaat?

cropp

Badass junkie
bij mij in de buurt zijn er regelmatig early rave feesten, gewoon in een discotheekje, met ongeveer 500 man, dat ze legaal zijn wil niet zeggen dat ze moeilijk doen over drugs of zo hoor, als niemand je ziet slikken is er niets aan de hand, dan kun je nog wel met je zweefkaken zonder t-shirtje lekker door de zaal heen banjeren

marja ik woon ook ergens

-spaceman-

Badass junkie
rave muziek is oldskool... dat vind je niet meer hoor...

bedoel je grote dance party's of achteraf sneaky loods feesten?

-spaceman-

Badass junkie
cropp zei:
bij mij in de buurt zijn er regelmatig early rave feesten, gewoon in een discotheekje, met ongeveer 500 man, dat ze legaal zijn wil niet zeggen dat ze moeilijk doen over drugs of zo hoor, als niemand je ziet slikken is er niets aan de hand, dan kun je nog wel met je zweefkaken zonder t-shirtje lekker door de zaal heen banjeren

marja ik woon ook ergens

early rave feesten? engelse tunes dus, hoge stemmetjes (a la happy hardcore) snel ritme? bedoel je niet early hardcore?

cropp

Badass junkie
Melanie1 zei:
waar woon je dan?

in helmond, hier heb je zo`n discotheek waar iedere maand wel een rave of oldskool feestje is

ik neem trouwens aan dat je naar illegale partys wil omdat je daar ongegeneerd kan spacen??

-spaceman-

Badass junkie
Lauu zei:
-spaceman- zei:
rave muziek is oldskool... dat vind je niet meer hoor...

bedoel je grote dance party's of achteraf sneaky loods feesten?

is nog makkelijk te vinden...Houseqlassics bijvoorbeeld maar dat is net geweest...

of deze:

http://partyflock.nl/party/125494:Back_ ... nergy.html
http://partyflock.nl/party/135654:Mindcontroller.html
http://partyflock.nl/party/136182:Vendetta.html

:rock:

ja heel leuk dat ze er nog even rave aan plakken... maar dit is natuurlijk totaal niet de rave muziek die er vroeger was... die is gewoon uit gestorven...

1nsomnia

Newbie
Morgen parkzicht reunie!!
Enige nadeel: Minimum leeftijd 28..
Balen dus voor mij.
Volgende week vrijdag Early Rave in Heerlen, niet echt een groot feest maar vermaak me altijd prima daar!!

Lauu

Badass junkie
cropp zei:
Melanie1 zei:
waar woon je dan?

in helmond, hier heb je zo`n discotheek waar iedere maand wel een rave of oldskool feestje is

ik neem trouwens aan dat je naar illegale partys wil omdat je daar ongegeneerd kan spacen??

op een legale rave kan je ook gewoon ongeneerd spacen...waarom zou dat niet kunne?

cropp

Badass junkie
Lauu zei:
cropp zei:
Melanie1 zei:
waar woon je dan?

op een legale rave kan je ook gewoon ongeneerd spacen...waarom zou dat niet kunne?

daarom zie ik het vette van illegale partys tegenover legale partys niet

-spaceman-

Badass junkie
cropp zei:

Zo ongelovelijk veel voordelen...
SODEJU!!! wat houd ik van illegale feesten
ooit op een illegaal feest geweest en je weet hoe een echt feest hoort te zijn!

Weg met de sfeerloze clubs gevuld met sfeer verziekende mensen. Weg met de openings en sluiting tijden... weg met de extreem dure entree's (gratis is normaal)... weg met de extreem dure drankjes (je neemt gewoon je eigen mee!)...

weg met een garderobe waar je aankomt: met een jas, een trui en een tas. waarvan je dan denkt, nou, die kunnen wel op 1 haakje, maar nee hoor ÉÉN euro per STUK! (dit was op een verlaten avond in club chi, waar ik na mijn eenmalige bezoek nooit meer kom)
Weg met de portiers, veiligheid regel je met elkaar, en daar komt nog is bij: gelukkig zijn er vrijwel alleen mensen die je wil hebben op illegale feesten.

Weg met een raar drugsbeleid, als jij ergens zin in hebt: DAN DOE JE DAT! het is je eigen lichaam, je eigen leven... waar halen ze (!) het recht vandaan zich daarmee te bemoeien...

nog zoveel meer...

cropp

Badass junkie
-spaceman- zei:
cropp zei:

Zo ongelovelijk veel voordelen...
SODEJU!!! wat houd ik van illegale feesten
ooit op een illegaal feest geweest en je weet hoe een echt feest hoort te zijn!

Weg met de sfeerloze clubs gevuld met sfeer verziekende mensen. Weg met de openings en sluiting tijden... weg met de extreem dure entree's (gratis is normaal)... weg met de extreem dure drankjes (je neemt gewoon je eigen mee!)...

weg met een garderobe waar je aankomt: met een jas, een trui en een tas. waarvan je dan denkt, nou, die kunnen wel op 1 haakje, maar nee hoor ÉÉN euro per STUK! (dit was op een verlaten avond in club chi, waar ik na mijn eenmalige bezoek nooit meer kom)
Weg met de portiers, veiligheid regel je met elkaar, en daar komt nog is bij: gelukkig zijn er vrijwel alleen mensen die je wil hebben op illegale feesten.

Weg met een raar drugsbeleid, als jij ergens zin in hebt: DAN DOE JE DAT! het is je eigen lichaam, je eigen leven... waar halen ze (!) het recht vandaan zich daarmee te bemoeien...

nog zoveel meer...

ga maar eens mee naar een klein feestje, 4 euro intree of zo including garderobe en bier voor 1,70, relaxte dj`s en alleen maar liefhebbers van drugs en muziek en als het om 4 uur nog gezellig is gaan we gewoon nog een uurtje door, houd het feest op?? so be it, rook een joint en ga in je bed liggen, voel je je de dag erna nog een beetje human

Pikachu

Wijs gebruiker
Op een illegaal feest, hoe wordt het dan gedaan qua sanitaire voorzieningen en garderobe? Lijkt me best klote om m'n jas ergens op te hangen en dat ie dan gejat is als ik m op kom halen.

Ben zelf nog nooit geweest maar het lijkt me wel erg leuk een keertje.

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Pikachu zei:
Op een illegaal feest, hoe wordt het dan gedaan qua sanitaire voorzieningen en garderobe? Lijkt me best klote om m'n jas ergens op te hangen en dat ie dan gejat is als ik m op kom halen.

Ben zelf nog nooit geweest maar het lijkt me wel erg leuk een keertje.

Tja.. sanitaire voorzieningen zijn nog wel eens een probleem, kan een mooie degelijke pot zijn, maar ook een struik ...

Garderobe is meestal je rugzak die je 24.7 omhebt of gedumpt bij vrienden die chillen op een bank en daar wel een paar uur blijven zitten ghehe en anders je auto of die van vrienden.
Spijtig genoeg is mijn jas wel een keer verdwenen ghehe niet zonder schuld though. klote fransman heeft het koud en in al mijn goedheid geef ik mijn jas aangezien die als een gek trilde en verdwaald rond wandelde .. tja was iets te naar de tering om me te realiseren dat hij niet zou blijven zitten op dat bankje toen ik drie uur later terug kwam met het glaasje water dat ik voor hem was halen. Duivelse tijdsperceptie!

Pikachu

Wijs gebruiker
Haha wat een verhaal! :grin:

Anyway, er zijn hier (omgeving Arnhem) volgens mij niet bijzonder veel illegale feestjes, en zelfs als die er wel zijn zou het bestaan ervan ontgaan... Wat dan weer verklaard waarom ik denk dat er weinig illegale feestjes zijn.

Ok... never mind @.@

-spaceman-

Badass junkie
ik neem mn worden terug...

rave bestaat nog en is in leven!! :grin:

afgelopen weekend goed door geraved in een oude loods van het leger...
het was dan wel teknorave maar toch, de basis is pure rave...

Ketaboy

Bewuste gebruiker
-spaceman- zei:

die groene lasers waren nice

Lauu

Badass junkie
Ketaboy zei:
-spaceman- zei:

die heb je overal wel

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
Ketaboy zei:
-spaceman- zei:

die heb je overal wel

tss niet op rave party's daar heb je een stroboscoop als je geluk hebt :rockband:

brainwashed zei:
de illegale worden dus echt niet op internet gezet he!!

niet op openbaarberijkbare sites nee

Lauu

Badass junkie
Ketaboy zei:
tss niet op rave party's daar heb je een stroboscoop als je geluk hebt :rockband:

er zijn genoeg filmpjes van raves van de jaren 90 dat je bijna al zittend achter je computer een epilepsie aanval krijgt van alle lichten..en nee niet alleen stroboscopen...ook lasers etc

Ketaboy

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
Ketaboy zei:

er zijn genoeg filmpjes van raves van de jaren 90 dat je bijna al zittend achter je computer een epilepsie aanval krijgt van alle lichten..en nee niet alleen stroboscopen...ook lasers etc

Ghehe wat ik zeg is puur gebaseerd op mijn eigen ervaringen. Dat de computer je andere dingen zegt prima hebben we allebij gelijk :rockband:

Bovenaan