rare (xtc)?

Rendeo

Belezen gebruiker
hallo,

gisteren heb ik 2 witte kroontjes genomen, gelijk mijn laatste pillen voor een paar maand... wat een hel was het :smilingimp:

ik had mijn laatste genomen om half 10, was nog goed aan het stuiken maar toen ik wou slapen begon de miserie pas, ik kon niet stilliggen, heb heel de nacht niet kunnen slapen, ik voelde mijn bloed stromen door heel mijn lichaam, kreeg hele tijd heel warm en koud tegelijk, mijn maag was niet in orde en het ergste van al was dat als ik ademde, het gevoel had dat er glas in mijn longen zat :confused: vandaag heb ik minder dat gevoel van glas in mijn longen maar ik zit er toch wel mee in

dit kan je dus niet krijgen van mdma alleen dus mijn vraag was of iemand die dingen als eens heeft voorgehad? ik ben van belgie dus kan helaas de pillen niet testen :(

groeten rendeo.

Chris Pontius

Badass junkie
dat het een wit kroontje als druk heeft zegt niet altijd wat.. er zijn ondertussen ook 100e verschillende blauwe mitshu's op "de markt"...

Rendeo

Belezen gebruiker
plantenbak zei:
dat het een wit kroontje als druk heeft zegt niet altijd wat.. er zijn ondertussen ook 100e verschillende blauwe mitshu's op "de markt"...

dat weet ik maar ik zeg alleen welke het waren, misschien dat er iemand is die ze ook al heeft tegenkomen

Kurwa

Newbie
Waarom liegt ge ,dit zijn niet uw laatste pillen van dit jaar :grin:

geen idee hoe da zou komen,glas in uw longen :rolleyes: :smoke:

Chris Pontius

Badass junkie
Rendeo zei:
plantenbak zei:

dat weet ik maar ik zeg alleen welke het waren, misschien dat er iemand is die ze ook al heeft tegenkomen
ik bedoel er mee te zeggen dat iemand ook witte kroontjes kan hebben en ze misschien wel perfect "werken".
je hebt soms gewoon van die rotte dingen er bij zitten. ik had gelijk niet meer naar die dealer gegaan trouwens.
en áls je eenmaal goede heb, blijf daar dan ook bij :)

Miss J

Bewuste gebruiker
Dan hebben we waarschijnlijk dezelfde witte kroontjes gehad... was voor mij de tweede keer mccp maar inderdaad, wat een hel is dat... :(

L

Lid 6909

Gast
wtf :grin: das zo slecht!

Ik had hier laatst groene vraagtekens, ik heb ze niet laten testen. Maar ze knalden er goed over!

(beloofd 120mg te zijn, wat ik niet helemaaaaal geloof, maar het waren goede)

Jungle

Experimenterende gebruiker
plantenbak zei:
Ik ben het hier niet helemaal mee eens.. ik weet wel dat dit overal staat op drugsinfopagina's etc.. maar toch.. Je geeft nu net een voorbeeld van een 'heel bekende' pil (met goeie reputatie).. Als 'makers' die pil dan gaan namaken hebben uiteraard al een kleine voorsprong dan :wink: Volgens mij is die blauwe mitsu nu ook nét die pil waarvan de meeste namaak in omloop zijn.. Dit is toch wel een meer onbekende (denk ik zo?) druk.. Dus denk niet dat er in een paar maanden tijd 3 of 4 'ladingen' pillen worden gemaakt met dezelfde druk.. Testcenters kijken toch ook altijd eerst naar de druk (zij doen waarschijnlijk ook diktemetingen etc, maar denk niet dat, indien die pil in hun database staat, ze gelijk een onderzoek gaan doen wat er in zit?.. kan fout zitten natuurlijk). Naja ik ben natuurlijk ook geen expert ofzo, maar denk alleen dat de mensen hier een beetje te snel roepen dat je niet naar de druk mag kijken.. Als je kijkt naar de druk/regio/tijdsinterval is de kans toch groot dat je het juist hebt.. just my 2 cents :)

dfssdfde

Badass junkie
Jungle zei:
Testcenters kijken toch ook altijd eerst naar de druk (zij doen waarschijnlijk ook diktemetingen etc, maar denk niet dat, indien die pil in hun database staat, ze gelijk een onderzoek gaan doen wat er in zit?.. kan fout zitten natuurlijk). Naja ik ben natuurlijk ook geen expert ofzo, maar denk alleen dat de mensen hier een beetje te snel roepen dat je niet naar de druk mag kijken.. Als je kijkt naar de druk/regio/tijdsinterval is de kans toch groot dat je het juist hebt.. just my 2 cents :)
True, maar testcenters kijken ook naar de dikte en het gewicht, en het zou al héél toevallig zijn dat een andere druk met een andere stof (mcPP ipv MDMA of zo) hetzelfde gewicht én dezelfde dikte zou hebben...

En de regel dat je niet mag vragen of een bepaalde kleur en teken goed is, is er omdat het een vals gevoel van veiligheid kan geven, en zeker bij drugs is dat gevaarlijk. We willen natuurlijk vermijden dat iemand 2 mcPP pillen slikt omdat hier iemand zegt dat zijn gele duifjes maar 40mg MDMA bevatten :wink:

Chris Pontius

Badass junkie
Jungle zei:
plantenbak zei:
Ik ben het hier niet helemaal mee eens.. ik weet wel dat dit overal staat op drugsinfopagina's etc.. maar toch.. Je geeft nu net een voorbeeld van een 'heel bekende' pil (met goeie reputatie).. Als 'makers' die pil dan gaan namaken hebben uiteraard al een kleine voorsprong dan :wink: Volgens mij is die blauwe mitsu nu ook nét die pil waarvan de meeste namaak in omloop zijn.. Dit is toch wel een meer onbekende (denk ik zo?) druk.. Dus denk niet dat er in een paar maanden tijd 3 of 4 'ladingen' pillen worden gemaakt met dezelfde druk.. Testcenters kijken toch ook altijd eerst naar de druk (zij doen waarschijnlijk ook diktemetingen etc, maar denk niet dat, indien die pil in hun database staat, ze gelijk een onderzoek gaan doen wat er in zit?.. kan fout zitten natuurlijk). Naja ik ben natuurlijk ook geen expert ofzo, maar denk alleen dat de mensen hier een beetje te snel roepen dat je niet naar de druk mag kijken.. Als je kijkt naar de druk/regio/tijdsinterval is de kans toch groot dat je het juist hebt.. just my 2 cents :)
ben ik het ook wel mee eens, ik richte mij niet echt op deze pil maar meer in het algemeen dat je er niet altijd van uit kan gaan. :)

Cole

Belezen gebruiker
'k heb donerdag ook witte kroontes gehad en ik ben van omstreke mechelen.
Bizarre pillen en ik denk mcpp. Costant raar gevoel vn je lichaam maar ik moest er wel mee doodlachen. Mn vriendin moest er ook zoveel van lachen. :grin:
ook niet kunnen slapen en niet kunnen stilliggen.

pinheadlarry

Bewuste gebruiker
blauwe, groene, witte, pimpelpaars met gele stippen,,hartjes, kroontjes,keutels.
het zegt niks hoe ze eruit zien, ook al heb je de zelfde kan er tog nog in allebij wat anders zitten. gewoon laten testen. :rolleyes:

Rendeo

Belezen gebruiker
zoals ik al zei weet ik dat je zowieso niet weet wat erin zit maar als ik het drukmerk erbij zeg weten de mensen over welke pillen het gaan en misschien dat er nog mensen zijn die van deze slechte ervaringen hebben...

kiekert

Bewuste gebruiker
TESTEN MENSEN, TESTEN.

Mensen die in deze tijden van MDMA schaarste niet testen, zijn hartstikke achterlijk.

Bo02

Experimenterende gebruiker
Ik had pas blauwe kroontjes met zeer waarschijnlijk mcpp. Ze gaan nog naar het testcentrum

Rendeo

Belezen gebruiker
kiekert zei:
TESTEN MENSEN, TESTEN.

Mensen die in deze tijden van MDMA schaarste niet testen, zijn hartstikke achterlijk.

het zou natuurlijk handig zijn als je ze in belgie ook kan laten testen.. maar ik zie niet elke belg naar nederland gaan om hun pillen te testen

kiekert

Bewuste gebruiker
Rendeo zei:
kiekert zei:
TESTEN MENSEN, TESTEN.

het zou natuurlijk handig zijn als je ze in belgie ook kan laten testen.. maar ik zie niet elke belg naar nederland gaan om hun pillen te testen
Dan test je hem met een kleurtest oid. Dan kun je iig IETS zeggen over de pil.

Ook al was ik een belg, dan nog zou ik geen pillen slikken voor ze getest te hebben. Dan maar een middagje richting Nederland.

Ik snap echt niet dat mensen shit in hun lichaam gooien, waarvan ze niet eens weten wat het is...

Bovenaan