rare vraag

noeli

Experimenterende gebruiker
ik heb en week lang ghb gebruikt, elke x als t uitgewerkt is ben ik super depresief, nu is het op, ik had een kwartje besteld, en is op, maar ik word gek van dat gevoel, is dat normaal als je het lang en vaak doet,dat je dan depri word, ik zit me echt overal druk om te maken, ik word gek van mezelf,en slaap niet, wat kan ik hier nou aan doe, ik heb al rustgevers gekregen van de dokter,ik hoop dat jullie adviezen hebben voor mij

Flugeltje

Wijs gebruiker
niet bitchen maar gewoon stoppen.
Het is geen water wat je altijd hebt lopen drinken, je hebt je een week goed gevoeld, nu voel je je een weekje minder

Squirlie

Volgens mij is je lichaam gewoon aan het afkicken, wat normaal is als je het een week gebruikt hebt. En verslaving, dat weet enkel jij. Gebruik je verstand en rust ff en dan komt alles terug in orde, verbeter mij als ik fout zit

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
gewoon even doorheen komen.... denk bij jezelf: okee, k kan mezelf nu helemaal gek lopen maken maar dat hoeft niet persé!! Ga rustig op je bed liggen, en visualiseer je een mooi bos, denk aan hoe je voeten half door de modder zakken, en ruik de frisse bladeren aan de bomen, en de zon schijnt, en dan kom je een hangmat tegen waar je perfect in ligt..... enz enz enz.... alles is perfect zoals jij het wilt. Maak er voor jezelf een paradijsje van, je hoeft niet door een hel te gaan, echt niet, maar stop even met die zooi!! :wave:

noeli

bedankt voor jullie tips, maar t valt allemaal reuze mee, ik heb vandaag al bijna nergens last van, ook niet van een depresie

teebo

Bewuste gebruiker
noeli zei:
ben ik nu verslaafd denk je?

als ik je laatste topics zie stel ik mij wel vragen. ik kan het niet weten natuurlijk, mss ben je gewoon iets te bang voor een verslaving. maar toch zou ik je gebruik eens goed in vraag stellen, kdenk niet dat een forum je daarmee zal helpen

azgaza

Badass junkie
teebo zei:
noeli zei:
ben ik nu verslaafd denk je?

als ik je laatste topics zie stel ik mij wel vragen. ik kan het niet weten natuurlijk, mss ben je gewoon iets te bang voor een verslaving. maar toch zou ik je gebruik eens goed in vraag stellen, kdenk niet dat een forum je daarmee zal helpen

Klopt ja, uiteindelijk weet je het alleen zelf. Ontwenning betekend niet meteen verslaving; maar als je snel veel achter elkaar gebruikt; en een constante behoefte voelt begint die kans natuurlijk wel te groeien. Let er op zou ik zeggen.

noeli

ik zat me weet druk te maken om niks, ik heb nergens last van gehad, maar bedankt voor al jullie tips

Bovenaan