Raar lijntje gehad...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het was 2 uur in de middag en ineenkeer pleurt mijn vriendj iets van 2 gram op de tafel en hij zegt: dit bultjes gaat op. 1 gram later stond ik ENORM strak en ik ging naar huis. 2,5 dag later, ben nog wakker
Alles draait and beweegt, en mijn huid is oranje

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb dit naar het speed subforum verplaatst, omdat het hier denk ik over speed gaat? Een tripreport is het sowieso niet.

Als je een topic aanmaakt, geef dan even aan wat je er precies mee wilt. Want nu is het een soort van melding waar niemand iets mee kan en wat verder ook totaal niet interessant is voor anderen.

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Je hebt nu in korte tijd vijf berichten geplaatst met een 100% 'waar gaat dit over?' score.
Als je geen moeite wilt doen om even aan te geven wat je nu precies wilt of een post langer dan twee regels te maken, dan gaan anderen ook geen moeite doen om dat uit te pluizen of uitgebreide hulp bieden.

Skirre

Bewuste gebruiker
Het klinkt inderdaad gewoon als speed en aangezien je lekker 1 gram op een avond erdoorheen jaagt kan ik me voorstellen dat je een tijdje niet kan slapen. Lekkere vriend trouwens...

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Ik vind het echt raar, super raar, gewoon echt bizar, snap er helemaal niks van, dat als je een gram pep snuift, dat je dan 2,5 dag wakker bent.

Nee ff zonder grapjes, niet zo'n hele slimme actie kerel. Ofja, eigenlijk vooral de verbazing dat je nu nog wakker bent. Dat is het minst slimme, denk ik. Mmmmm, het spant erom. Je hele post is een beetje dom.

Fool

Badass junkie
Dat is geen raar lijntje, dat is pep en daarvan moet je geen gram in je neus stoppen. :P

Sally Tessio

Bewuste gebruiker
Tripreporter
kokosmakroon900 zei:
i smell a troll.....
Dit…
Of iemand die het volledig ontbreekt aan enig logisch verstand.

MusicIsLife zei:
Nee ff zonder grapjes, niet zo'n hele slimme actie kerel. Ofja, eigenlijk vooral de verbazing dat je nu nog wakker bent. Dat is het minst slimme, denk ik. Mmmmm, het spant erom. Je hele post is een beetje dom.
Dit…
Behalve het feit dat je hem kerel noemt terwijl er naar een "vriendj" wordt gerefereerd in de post en TS dus waarschijnlijk een vrouw is.
Sexism!

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Sally Tessio zei:
Behalve het feit dat je hem kerel noemt terwijl er naar een "vriendj" wordt gerefereerd in de post en TS dus waarschijnlijk een vrouw is.

Haha oeps, overheen gelezen. Sorry was een beetje verbijsterd toen ik dit topic las.... :tongueout:

Fool zei:
Dat is geen raar lijntje, dat is pep en daarvan moet je geen gram in je neus stoppen.

Jezus fool, heb je gezien hoeveel moeite ik in mn post heb gestopt. Kom jij weer met zo'n simpele bijdrage..... Zeg dan niks :tongueout:

Fool

Badass junkie
MusicIsLife zei:
Sally Tessio zei:

Haha oeps, overheen gelezen. Sorry was een beetje verbijsterd toen ik dit topic las.... :tongueout:

Fool zei:
Dat is geen raar lijntje, dat is pep en daarvan moet je geen gram in je neus stoppen.

Jezus fool, heb je gezien hoeveel moeite ik in mn post heb gestopt. Kom jij weer met zo'n simpele bijdrage..... Zeg dan niks :tongueout:
Zal niet zoveel moeite geweest zijn als je over de beginpost heen leest. :rolleyes:

MusicIsLife

Wijs gebruiker
Fool zei:
Zal niet zoveel moeite geweest zijn als je over de beginpost heen leest.

Hee ff niet gaan haten hè! Heb niet over die hele post heen gelezen. Alleen dat ze een vriendj (nog niet eens een vriendje) noemde.

leipebaviaan

Wijs gebruiker
He topicstarter, ik snap je probleem helemaal. Toen ik zelf nog speed gebruikte had ik ook vaak deze verschijnselen. Mij hiep het goed wat coke te basen en daarnaast wat wat pillen XTC te nemen. Oja, volgende keer vooral niet vragen wat het is, de verrassing is toch veel leuker als je niet weet wat je in de neus stopt? Je kan het wakker zijn laten stoppen door om de 2 uur een lijntje bij te nemen, hierdoor registreren je hersenen dat je afbouwt en wordt er een signaal doorgegeven dat er nu rust moet worden gepakt. Die oranje huid smeerde ik altijd onder met verf, en droeg daarom altijd een hoed en een zonnebril op in huis. Indien bekenden informeren wat er eventueel aan de hand zou zijn zou ik zeggen dat je make up is uitgelopen. Veel succes!

ooscaar

Wijs gebruiker
leipebaviaan zei:
He topicstarter, ik snap je probleem helemaal. Toen ik zelf nog speed gebruikte had ik ook vaak deze verschijnselen. Mij hiep het goed wat coke te basen en daarnaast wat wat pillen XTC te nemen. Oja, volgende keer vooral niet vragen wat het is, de verrassing is toch veel leuker als je niet weet wat je in de neus stopt? Je kan het wakker zijn laten stoppen door om de 2 uur een lijntje bij te nemen, hierdoor registreren je hersenen dat je afbouwt en wordt er een signaal doorgegeven dat er nu rust moet worden gepakt. Die oranje huid smeerde ik altijd onder met verf, en droeg daarom altijd een hoed en een zonnebril op in huis. Indien bekenden informeren wat er eventueel aan de hand zou zijn zou ik zeggen dat je make up is uitgelopen. Veel succes!
Ik hoorde dat heroïne ook goed werkte toch om wat beter te slapen?

LoveQuality

Bewuste gebruiker
Shotten? Jezus hoe focking onverantwoord zijn jullie :openmouth:

Neem gewoon wat GHB (halve liter om te beginnen) moest je nog niet kunnen slapen dan moet je er wat alcohol op drinken :grin:

MeejheM

Badass junkie
gewoon ff "racemic amphetamine sulfate" met "LD100" opzoeken, dan weet je precies wat teveel is...

niet proberen, dan ga je geheid dood.

is wel een hele flauwe topic, maargoed, domme vragen bestaan niet he?

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik gooi hier maar een slotje op, denk niet dat hier nog veel zinnigs uit komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan