Qlimax 2008

Pikachu

Wijs gebruiker
Gelredome, Arnhem.

Line up Qlimax 2008:

De Line-up (zeer waarschijnlijk in volgorde van draaien):

Mark Sherry
Showtek
Headhunterz
Project one
D-Block & S-te-Fan
Technoboy
Tatanka
Zany & Vince
MC: Ruffian

Wie gaan er allemaal? Ik ben in ieder geval present :)

Lauu

Badass junkie
jammer dat het zo'n klote line up is...

Mark Sherry...heb niks met trance/hardtrance etc dus boeit me niet
Showtek...commercieel
Headhunterz...arrogant/commercieel
Project One...fucking headhunterz staat er al...waarom dan nog een keer?...zuigt ook best wel qua nummers
D-Block & S-Te-Fan...kunnen goed draaien maar meestal te happy
Technoboy...Anthem is echt slecht...niet normaal..en hij kan niet draaien..
Tatanka...misschien kan ie het nog goed maken...draait meestal wel lekker...als ie zijn versie van "I kissed a girl" NIET draait dan is het prima
Vince vs. Zany...wordt een meesterlijke set, lekker early....Shadownland Terrorists :rock:

en toch ga ik...de redens...De meestelrijk show die er altijd omheen gemaakt wordt...en ik ga met 35 vrienden van me van verschillende landen...dus voor hun is het speciaal en dus geweldig om hun te zien...en het wordt gezellig spacen met zn alle :rock:

Pikachu

Wijs gebruiker
Hmm, ik vind Showtek, Technoboy, Tatanka en Vince vs Zany het tofst, Mark Sherry ken ik niet echt maar ik neem aan dat het dus rustig gaat beginnen.

Verder maakt het me geen drol uit of het commercieel is of niet ^^

Oh Jungle, je kan toch ook gewoon naar Arnhem komen met de trein? :)

Hej Hej,

Ik was er ook bij. Heb me uitstekend vermaakt. Voor mij was het hoogtepunt de set van technoboy, en dan niet zo zeer omdat hij zo super draaide, maar meer omdat ik toen echt over wolken liep. :)

Show was wel supervet, alhoewel ik meestal wel gewend was dat de show steeds vetter werd, maar ik vond de shows rond 2 en 3 wel het vetst. Voor de rest was de set van zany en vince natuurlijk super vet. Al met al een super qlimax gehad.

Wat jullie...

Lauu

Badass junkie
slechtste Qlimax ooit...en mijn laatste ook...het is gewoon een te commercieel feest...

Mark Sherry - meesterlijke hardtrance en techtrance
Showtek - slechte set
Headhunterz - slechte set
Project one - beter dan headhunterz zijn set maar ook niet speciaal
D-Block & S-te-Fan - meesterlijk set
Technoboy - hij moet beter worden in mixen...zijn trackchoice is lekker
Tatanka - wordt een beetje eentonig...mixen is lekker maar hij heeft een nieuwe trackchoice nodig...
Zany & Vince - viel zwaar tegen...ik had een heerlijke early set verwacht ala Vince vs. Zany @ Decibel or Shadowland Terrorists @ Dominator...maarja dat zat er niet in...mixen was geweldig van de meesters maarja trackchoice kunnen stukken beter

gellukig had ik genoeg mensen om me heen die het gezellig maakte :)

Pikachu

Wijs gebruiker
Hoewel ik het best naar m'n zin heb gehad was dit mijn eerste en tevens laatste Qlimax. Te veel mensen die niks anders deden dan fotos of filmpjes van de show maken, te druk, te veel machtsvertoon van politie/beveiliging, qua muziek niet zo goed als ik gehoopt had.

Als ik geen mdma had gebruikt dan had ik het waarschijnlijk niet echt leuk gevonden, en dat maakt het voor mij een slecht feest.

Bovenaan