Pyrazolam snuiven

timmoteeth

Experimenterende gebruiker
heeft hier iemand ervaring met pyro snuiven? ik heb voor t eerst pyro in huis en in combinatie met cafiene krijg ik echt een heldere doe focus. ik zou die ff voor n tijdje nog lekkerder willen even lekker war gaan doen in huis maar lees zeer weinig over mensen die het het hebbem gedaan, graat tips 😁

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Pillen snuiven is bah. Pillen moet je slikken. Plus dat Pyrazolam rete gevaarlijk is om verslaafd aan te worden. Ook is een hele pil veel te hoge dosering. Zeker om mee te beginnen want je hebt direct tolerantie. Pas op.

timmoteeth

hey bedankt ik ben geen benzo verslaafde maar toch bedankt, ik slik ze als ik een dagje wat ga doen icm cafiene, het leek me vooral weer leuk om weer af en toe naar techni feesten te gaan maar als snuiven even die extra rush geeft is t toch leuk, bedankt voor de tip wel

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
hey bedankt ik ben geen benzo verslaafde maar toch bedankt, ik slik ze als ik een dagje wat ga doen icm cafiene, het leek me vooral weer leuk om weer af en toe naar techni feesten te gaan maar als snuiven even die extra rush geeft is t toch leuk, bedankt voor de tip wel
imo geeft Pyrazolam geen rush.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ik kan echt geen reden bedenken om pyrazolam te gaan snuiven.
Inderdaad plus het wordt minder goed opgenomen. Tenzij je het in 50%PG en 50% Demi water verwerkt tot alles is opgelost en dan een neus spray ervan maken of daarna makkelijk kunnen doseren in wat drinken. Dat laatste deed ik vaak toen clonazolam en Flualprazolam etc nog makkelijk beschikbaar waren.

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Inderdaad plus het wordt minder goed opgenomen. Tenzij je het in 50%PG en 50% Demi water verwerkt tot alles is opgelost en dan een neus spray ervan maken of daarna makkelijk kunnen doseren in wat drinken. Dat laatste deed ik vaak toen clonazolam en Flualprazolam etc nog makkelijk beschikbaar waren.
Irrelevant voor OP maar ik las dat gedestilleerd water slechter is voor een spray dan gewoon flesjes water? Mits een beetje keukenzout en inderdaad propyleenglycol?

timmoteeth

bedankt voor alle reacties, ik was een beetje te enthousiast over het oppende effect waardoor ik snuiven hiervan echt overbodig vind, wat vele ook al aangeven. wel vind ik dit een goede benzo om te combineren met een bak koffie of 4 a 5. dit brengt je echt in een kalme state of flow.

Kordie

DF-koning
bedankt voor alle reacties, ik was een beetje te enthousiast over het oppende effect waardoor ik snuiven hiervan echt overbodig vind, wat vele ook al aangeven. wel vind ik dit een goede benzo om te combineren met een bak koffie of 4 a 5. dit brengt je echt in een kalme state of flow.

Huh ... pyrazolam is toch geen oppepper

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
het oppende effect
Eeeh, heb je wel echte Pyrazolam? Gaan een heeeeeeeeeeele hoop neppers en vervuilde rond sinds bepaalde vendors offline zijn.
Testen!

met een bak koffie of 4 a 5. dit brengt je echt in een kalme state of flow.

Dat bewijst hoe sterk (en ongemerkt als je het zonder iets anders neemt) Pyrazolam is als je na 5 bakken cafeïne alsnog kalm word.
Mag ik vragen hoeveel mg je neemt? En hoe vaak?

Ik wil niet als moeder-overste overkomen en bedoel het als tip maar Pyrazolam is zoooooooo een sluiper qua verslaafd worden. Ook al denk je van niet.
Be safe!
.

timmoteeth

Eeeh, heb je wel echte Pyrazolam? Gaan een heeeeeeeeeeele hoop neppers en vervuilde rond sinds bepaalde vendors offline zijn.
Testen!

Dat bewijst hoe sterk (en ongemerkt als je het zonder iets anders neemt) Pyrazolam is als je na 5 bakken cafeïne alsnog kalm word.
Mag ik vragen hoeveel mg je neemt? En hoe vaak?

Ik wil niet als moeder-overste overkomen en bedoel het als tip maar Pyrazolam is zoooooooo een sluiper qua verslaafd worden. Ook al denk je van niet.
Be safe!
Hoi,
ja dat kom je zeker niet hoor haha, jaa ik weet zeker dat het pyrazolam is hoor, ik herken het typische benzo effect. Echter normaal als ik wat bakken cafeine drink en ik ga dan bijvoorbeeld naar de sportschool loop ik echt van links naar rechts te stuiteren nog extra opgept door de fitness oefeningen zou menig persoon hebben gedacht dat ik zwaar onder invloed was🤣🤣. ik denk dat mijn adhd brein gwn sws net wat anders reageert dan anderen soms, zo kan ik bijvoorbeeld als ik niet oppas op een lijntje pep zo in rusttrance zijn dat ik spontaan in slaap val haha.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Zou het niet eerder komen door die 5 bakken koffie en je ADHD icm sporten dat je zo hyper wordt? Probeer het eens een keer zonder benzo en kijk wat het doet. Nog nooit gehoord dat iemand hyper wordt van benzos. Het hele doel is juist kalmeren...
Amen , ik heb het van veel mensen gehoord (ook mensen met Asperger bijvoorbeeld die gewoon slaperig worden) anders kans dat een andere beńzødįãz3p1n3n wel de normale werking heeft. Ook mensen die AD(H)De hebben vielen gewoon als een blok in slaap na bijvoorbeeld met clonazolam of Flualprazolam of Flubromazelam of flurazepam of flunitrazepam of midazolam diazepam, temazepam etc kan zo nog een tijdje doorgaan 😇
Maar denk dat je Pyro's met pyrazolam door elkaar haalt eerlijk gezegd. Dat zou ook logisch zijn namelijk dan..

Pyrazolam is het kleine broertje van Etizolam. Iets minder potent in gewicht en het heeft alleen een anxiolytische werking, dus angstremmend en niet sederend.

Hoewel deze post ook klopt en je er niet zo zeer slaperig van wordt Hypnotica maar Angst remmende werking net Lormatezepam is voor het slapen lorazepam tegen angst uit mijn hoofd even

Laatst bewerkt:

_shikantaza

Badass junkie
Zou het niet eerder komen door die 5 bakken koffie en je ADHD icm sporten dat je zo hyper wordt? Probeer het eens een keer zonder benzo en kijk wat het doet. Nog nooit gehoord dat iemand hyper wordt van benzos. Het hele doel is juist kalmeren...
Toch gebeurt het wel eens hoor.

timmoteeth

Hoi,
even ter aanvulling van mijn eerdere post ik ben niet gaan sporten met pyro op zoals ik in mijn eerste post zij krijg ik van de combinatie pyro en veel cafeïne een soort kalme energie. het voorbeeld met het sporten was om aan te halen hoe ik al los op cafeïne reageer. eergisteren los pyro ingenomen en ik ben als een blok in slaap gevallen terwijl ik al aardig wat had geslapen. echter door mijn gevoeligheid voor cafiene brengt deze combi mij toch echt in een soort van kalme energetische staat, ik kan er niks anders van maken haha😁

Bovenaan