Pyrazolam oplossen en tijd van inname

PatatKruidje94

Experimenterende gebruiker
Hoi allen,
Ik vroeg me ten eerste af hoe en of jullie pyrazolam oplossen in water om het te nemen met een doseerspuit. Het lost bij mij gewoon niet op, het blijft een redelijk zwaar poeder want het blijft ook nog eens op de bodem van de doseerspuit liggen waardoor het idee van in kleine beetjes doseren niet bepaald lukt. Hebben jullie tips? Bijvoorbeeld een ander middel om het in op te lossen? Alcohol neem ik er in ieder geval liever niet bij.
Hiernaast vroeg ik me af hoe laat voor het slapen jullie het nemen. Omdat je het eigenlijk niet voelt opkomen zoals andere benzo's en etizolam is het mij niet echt duidelijk wat het beste werkt en om nou met zo'n verslavend middel minstens 10x te trial-en-error'en daar zit ik ook niet op te wachten. Ik slaap in elk geval lekker door op lage doseringen dus óf het werkt traag in of ik moet ook niet verwachten dat het merkbaar inwerkt. Dat laatste hoeft overigens ook niet en daar is waarschijnlijk sowieso sprake van als ik andere ervaringen hier lees. Wat is jullie ervaring op dit gebied?
Nou heel erg bedankt als jullie jullie ervaringen willen delen en als jullie hier artikelen of andere informatie dan ervaringen hebben hoor ik het graag

Neo-Shulginist

Badass junkie
Pyrazolam is nogal potent. 0,5 milligram is al een effectieve dosis, en meer dan 3 milligram is gevaarlijk.
Minder dan 3 milligram accuraat afmeten is vrij moeilijk en je maakt snel een foutje. Benzo's lossen op in propyleenglycol maar niet in water. Als je benzo's volumetrisch wil doseren dan heb je eigenlijk goede glazen pipetten nodig met pippeteerballon, een milligramweegschaal, en wat glaswerk om te mengen en doekjes om de buitenkant van de pippet mee af te deppen tijdens het pippeteren. Doseerspuitjes zijn minder accuraat waardoor er meer variatie kan ontstaan in de dosis die je neemt (waardoor je onbedoeld meer of minder neemt). Dat kan met name gevaarlijk zijn als je hogere doseringen neemt die dan onverwachts extra hoog zijn. Ook als je regelmatig benzo's neemt dan is het riskant als de dosis steeds wisselt.

Verder weet ik ook niet hoeveel pyrazolam je hebt gekocht? Je hebt namelijk al snel tientallen tot honderden doseringen in huis. Dat kan een grote valkuil zijn, met name omdat benzo's geheugenverlies veroorzaken en je daardoor misschien vergeet dat je onlangs nog een dosis had genomen. Zo kun je ongemerkt afhankelijk raken of last krijgen van bijwerkingen.

PatatKruidje94

Dank voor je reactie trouwens nog, laat het feit dat ik erg traag reageer maar tekenend zijn voor het feit dat ik het niet vaak gebruik. Klopt het dat het zeer traag oplost in propyleenglycol? Sinds gisteren wordt de vloeistof rondom de brokjes pyrazolamkleurig maar er zitten nog steeds meer brokjes in dan zijn opgelost (denk ik). Om terug te komen op je vraag hoeveel ik heb: erg veel (kleinste hoeveelheid trouwens), als ik in dit tempo blijf gebruiken heb ik tot pensioensgerechtigde leeftijd genoeg dus wellicht gooi ik het op een dag weg

Neo-Shulginist

Badass junkie
Dank voor je reactie trouwens nog, laat het feit dat ik erg traag reageer maar tekenend zijn voor het feit dat ik het niet vaak gebruik. Klopt het dat het zeer traag oplost in propyleenglycol? Sinds gisteren wordt de vloeistof rondom de brokjes pyrazolamkleurig maar er zitten nog steeds meer brokjes in dan zijn opgelost (denk ik). Om terug te komen op je vraag hoeveel ik heb: erg veel (kleinste hoeveelheid trouwens), als ik in dit tempo blijf gebruiken heb ik tot pensioensgerechtigde leeftijd genoeg dus wellicht gooi ik het op een dag weg
Met oplossen zal het wel helpen als je de pg even au bin marie opwarmt en dan een paar minuten goed roeren.

the dose it the poison

oplossen? dus je hebt poeder?
ik koop ze altijd in pellet vorm.3mg. mn sweetspot is eerst 2 stuks, en na tv te hebben gekeken in bed een half uurtje later nog 2, en dan heerlijk slapen en doorslapen (ik heb een chronische slaap stoornis.)

PatatKruidje94

Nee ik heb ook pillen maar ik gebruik maar ik gebruik maar gedeeltes ervan want ik heb minder nodig. Maar jeetje wat een doseringen heb jij nodig! Ik weet niet of je op tips of meedenken zit te wachten maar weten professionals dit? Zijn er geen andere oplossingen (pun niet intended)?

Bovenaan